Jump to content

Kenbobo

Members
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kenbobo

  1. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Cu ce am mai vandut de pe masina am iesit la 7000e.
  2. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Topicul se poate inchide
  3. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Turbina mea tine maxim safe 3200mbar total (2200 boost). Momentan maxim boost e 2900mbar, presiune pe care o duce lejer. In regiunea de cruising a motorului (1300-2400rpm si pana la 50% din pedala) oricum am boost redus pt consum mai bun, debit mult mai mare datorat paletelor duble, astfel turbina chiar si cu o presiune redusa fata de una normala poate baga suficient aer incat masina sa se miste bine dar motorul sa nu necesite mult lucru mecanic pt a o invarti. Turbina a fost calibrata ca la boost de 1.9 bari(2.9 total) sa se invarta la max 50 000rpm. Sub 2500 si mai putin de 85mm^3 de motorina nici nu cer presiune maxima in turbo tocmai pt a evita fenomenul de surge. Am probat si tija inchisa 80% sub 2500rpm dar nu are sens pt ca oricum nu era diferenta mare la presiune iar cu turbina cum am eu, nu presiunea e cheia ci debitul. Un exemplu: cu turbina asta la boost 1.3(2300mbar) trage mai bine masina si nu am fum deloc in schimb cu cea veche, cu aceeasi cantitate de motorina si 2600mbar aveam fum
  4. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Cuplu maxim la 2500 insemnand peste 450nm, la 2000rpm am vreo 230nm, o poti conduce lejer prin oras. Oricum nu e pompe duse sa traga pana la 2000rpm. Am condus-o vreo 40km prin oras si chiar nu vad nici un dezavantaj, se misca bine. PS: Oricum, nu pot explica senzatia in scris, daca ai fi din zona mea te-as lasa sa o conduci si te-ai convinge singur ca e ok iar masina nu e pt soferi de VW e pentru mine si daca se va vinde, o va lua cineva care cat de cat stie cum sa o conduca Am condus multe BMW-uri 2.0d stock, iar la 1300 prin oras sunt lesinate, chiar si stock sau stock + remap sub 2000 oricum nu fac nici o treaba.
  5. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Inculpatul: Poza cu maimuta: Alta viata cu noua turbina. Chiar daca e exagerat de mare, am reusit sa o calibrez astfel incat sa nu fie lenesa prin oras , in ture mici, se misca bine de la 1900rpm, la 2200 trage tare iar la 2500 full boost.
  6. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    320d-ul cu 236cp pe dyno a fost facut de Dragos (CompleteCHIP). PS: Turbina mea acum nu e un GT2056 obisnuit, paletele sunt duble si au unghi de atac mai mare.
  7. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Iti dai seama ca nu am facut-o eu ) Bogdan MBi se ocupa de toata treaba cu turbina, nu e prima de acest gen pe care a facut, chiar recent a mai facut un 320d touring e46, a scos 236cp 486nm pe dyno. Nici nu vreau sa obtin 300cp din 320d doar ceva mai mult decat stock si sa fie fiabila, oricum masina e tot de vanzare dar pana se da sa mearga cat de cat.
  8. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    E deja gata facuta, in carcasa veche, ai dreptate e GT2056v. Remapare am deja iar acum deja e pregatita fila pt noua turbina. Vineri ajunge si incepem probele. Are un prieten GT2052V + remapare si merge foarte foarte bine pt un 320d dar e mai safe cu 2056v asa ca eu am optat pt cea mai mare
  9. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Cum carul meu cu noroc nu se mai termina, continuam povestea pana una alta: Din pacate, mi-a crapat geometria la turbina iar bucatile din ea au sarit in palete si mi-au stricat si paletele de pe evacuare... Cu aceasta ocazie, facem GT2056 in loc de GT1749 + geometrie noua. Palete dupa intalnirea de grad 0 cu bucati din geometrie: Geometria noua:
  10. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    CU 5000e nu o vand, pomana nu o dau, mai bine o tin si continui nebunia cu ea ) Tot BMW vreau dupa ce il vand pe asta, cumva tot il dau ca daca dau separat jantele si sistemul audio, dotari care oricum nu intereseaza pe nimeni deja pot lasa la 6500e pretul.
  11. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Am schimbat ambreajul LUK nou, acumulator Exide Premium 100ah, uleiul in cutie, bucsele de la brat Lemforder. Dupa mai bine de 4 ani petrecuti impreuna, ani in care am trecut prin momente de incantare dar si de probleme, a venit timpul sa imi vand masina. Masina: E46 320d Facelift 10/2002 VIN: CH37425 KM in bord: 315 000 (motor schimbat acum 30 000km cu unul care avea 184 000 km) Dotarile actuale ale masinii: -pachet M Tech II Coupe complet (original) -portbagaj CSL -Splittere Performance -Quad xenon, lupe Morimoto 3" scurta 2.5" lunga, faruri blacked out -Angel eyes SMD + Welcome Home -spalatoare de far -LCM 2006 cu triple blink turn signal, Angel Eyes ca DRL, flash pe bi-xenon -interior negru Sport, din piele, reglaj electric cu memorii atat la sofer cat si la pasager, incalzire electrica, reglaj lombar, bancheta rabatabila, sac de ski -navigatie mare dedicata Android 5.1.1, procesor Quad Core 1.6GHz, ecran capacitiv -sistem audio format din difuzoare fata Hertz HSK165, spate Focal 165A1, amplificator ETON EC500.4, subwoofer JL 12w3v3, amplificator subwoofer JL 500/1, usi insonorizate, cabluri difuzoare schimbate -volan M cu comenzi -trimuri alcantara -geamuri electrice fata-spate -climatronic cu panou model 2004 -camera marsarier CCD -maneta stergatoare cu buton S (butonul actioneaza spalatoarele de far) -senzori ploaie + lumina -cotiera fata spate -suspensie formata din amortizoare Bilstein B4 M Tech si arcuri H&R Sport 35/20 -etrieri reconditionati, vopsiti electrostatic, garnituri si pistonase noi -frane de 330d pe fata, discuri Zimmermann perforate + placute ATE Ceramice, spate: discuri ATE Power + placute ceramice -jante noi 18" model Vossen CVT + anvelope noi GY Eagle F1 Assym 2 DOT09.2016 -masina revopsita integral, stopuri noi, semnalizari - lucasuri noi, sticle far noi, shadow line -lumini la picioare + pachet lumini individuale LED 6000k complet -iluminat bord alb -plafon individual negru original -DSC codat pe M Track Mode -oglinda interioara automata (anti-orbire) Injectoarele au fost reconditionate la Bosch Car Service (toate 4), turbina cu palete mai mari la Bogdan MBI (Haplea), intercooler mare 550x230x60 + traseu complet din inox + furtune siliconice. Evacuare custom, tips dublu PILOT, downpipe + muffler delete, clapete admisie anulate + remapare: ~200cp 430nm Reviziile s-au facut periodic intre 10-13 000km (filtrul de aer a fost schimbat la fiecare 5000km pt protejarea turbinei) , prima revizie cu ulei 5w30, pe urma am mers pe 0w40 iar de cand a fost remapata masina, pt protejarea motorului am ales 5w40 Liqui Moly. Lista completa cu piesele schimbate de-a lungul anilor se poate vedea mai jos dand click pe "Spoiler". Am ales metoda cu spoiler deoarece este destul de lunga lista. ------Contact: prin PM Topicul de prezentare a masinii cu toata istoria de-a lungul celor 4 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117209-e46-320d/ Un scurt filmulet: Pret: Asa cum e: 8000E Fara jantele astea, cu niste jante pe 17: 7000e Fara jante si fara navi (cu CD Player): 6500e Fara cele de mai sus si cu interior normal si fara sistemul audio: 5500e
  12. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Ahhh...acum m-am prins ca te refereai la sunetul de pasarele...sunt cam obosit zilele astea fiind in sesiune si sunt mai greu de cap )
  13. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Suna ciudat pe filmare (diferit fata de live) dar am role + intinzatoare INA noi (toate), curele noi, fulie noua Corteco, pompa apa noua HEPU, alternator. Era pornita si clima, o sa verific preventiv compresorul de clima si daca are ulei suficient @DOMI Cumva gasesc timp, de la sfarsitul lunii februarie pana acum am 9000km, imediat iar schimb uleiul ..
  14. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Groase sunt si ale mele doar ca iti sare in ochi partea polishata, daca le-as vopsi gri s-ar vedea mai bine.
  15. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Cam asa arata bara dupa 700km prin RO in 2 zile... DUpa spalare: Un scurt filmulet:
  16. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core Scurt video: Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) Panou cu memorii pt pasager Poze bonus:
  17. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Momentan asta e. Mai am de lucrat la portbagaj, de vopsit un senzor de parcare si sa vad ce fac cu jantele.
  18. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Live arata mult mai bine, chiar foarte bine dar si cand le-am luat pe acestea oscilam intre 2 modele si am zis ca iau astea (CVT) si daca tot ma uit dupa celelalte e clar ca vreau celalalt model iar acum dupa ce le-am vazut celelalte live m-am hotarat.
  19. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Poze de proba:
  20. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Nu ma ia valul, eventual fac eu valuri
  21. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Stai linistit ca nu m-a deranjat dar ca idee nu mi se pare normal sa obiectezi legat de cum imi cheltui banii pe un forum auto , ci de progresul sau regresul masinii parerea mea
  22. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Nu cred ca are importanta ce fac cu banii mei , am muncit pt ei asa ca ii cheltui cum vreau si cum imi place si da, tin masina asta mult si bine
  23. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Desi imi plac jantele, ies la vanzare. Am vazut un setup ceva mai agresiv si m-am razgandit... Initial vroiam sa vopsesc jantele astea dar abandonez ideea. Prin urmare, daca e cineva interesat, PM. Jantele au 900km, le dau fara anvelope.
  24. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    Mi s-a mai spus ca sunt putin nebun )
  25. Kenbobo

    E46 320d : BBO

    @jeezy Si coupe-ul are bandouri pe usi desi multa lume nu le vede @Pole Bara fata vine mai inafara si are grila mai mare, pare mai masiva, dar eu vroiam de coupe pentru ca nu au bandouri si sa fie OE.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.