Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Masina e misto, dar forma ei generala ma lasa rece. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are forma unei buzi rasturnate si aerodinamica unei caramizi,da motorul,suspensia si greutatea redusa sunt o combinatie reusita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca am vazut vreodată una pe strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte rare,au fost construite pentru celebra grupa b de rally din anii 80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu v-ati uitat la pret? 85.000 USD 

 

Cam 10% din spaga udrei. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia zii sly, asta are aerodinamica unei caramizi?

Volvo%20850T5R%20(1).jpgVolvo_850_R.jpg

 

As da orice m5 e39 pe un R5 turbo. Oricum, la cat costa poti sa dai vreo suta de m5 e39.

Sa fim realisti. Masinile construite special pentru a intra intro competitie FIA NU se compara cu nicio masina normala, fie ea BMW, Mert sau altele.

Homologation Specials sunt cu adevarat speciale!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hai.

 

Aleg oricand CLK GTR. 


PS.

 

Vezi ca o suta M5 E39, in aceleasi conditii ca R5-ul ala, s-ar putea sa te de-a pe spate suma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Countach-ul e caramida. M-am mirat cand am vazut cx-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai scumpe sunt generatiile anterioare de M5.

Cel mai scump e39 gasit, la prima cautare, este aprox. 40k.

 

Ideea mea este ca as da orice masina normala pe una fabricata special pentru o Grupa anume din FIA.

Imi place M5, oricare ar fi el( mai putin e60), dar cand stii ca FIA Homologation Specials reprezinta doar o mana de masini, care au fost construite special pentru raliu, DTM s.a.m.d, parca imi doresc mai mult o raritate d-asta.

 

 

 

 

 

Viziuni diferite, pareri diferite. Nimeni nu se-nșală!

                                                                                   

                                                                                  ....adica iti inteleg punctul de vedere si nu-ti contest parerile.

Edited by mihaiMAN63

Share this post


Link to post
Share on other sites

La e60 cred ca te referi la aspect. N-o fi cel mai chipes bmw, dar parca mi-a intrat pe sub piele pe masura ce a imbatranit.

 

motorul mi se pare instrument muzical. Pentru placerea auditiei nu as alege alt M si nici nu cred ca o sa sune mai bine vreunul. Nu cat oi trai eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu confundam pretul cerut cu pretul de vanzare.

 

La o masina de genul asta nu sunt chiar atat de multi doritori. Nu e genul de masina pe care s-o cumpere oricine are bani. E o masina de colectie pentru anumiti oameni care si-o permit si o si doresc. Si eu pot sa cer orice suma, asta nu inseamna ca o voi primi.

 

R5 GTT e una dintre cele mai bune masini facute de Renault, dar chiar si asa daca as avea niste zeci de mii de euro de dat pe o masina, exista o sumedenie de masini vechi mult mai misto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o sumedenie de masini vechi mult mai misto.

 

Fiat-Multipla_2002_1280x960_wallpaper_03

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia zii sly, asta are aerodinamica unei caramizi?

Volvo%20850T5R%20(1).jpgVolvo_850_R.jpg

 

As da orice m5 e39 pe un R5 turbo. Oricum, la cat costa poti sa dai vreo suta de m5 e39.

Sa fim realisti. Masinile construite special pentru a intra intro competitie FIA NU se compara cu nicio masina normala, fie ea BMW, Mert sau altele.

Homologation Specials sunt cu adevarat speciale!

 

nu,asta are aerodinamica unui topor.dar comparam un volvo break cu un model 2 uși conceput pentru raliu

 

fara supărare,renoul ala este un coteț comparat cu alte mașini de grupa b care au făcut legenda,cum ar fi audi quatro,lancia stratos,lancia delta integrale,toyota celica turbo sau cosworth rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

La e60 cred ca te referi la aspect.

Exclusiv!

nu,asta are aerodinamica unui topor.dar comparam un volvo break cu un model 2 uși conceput pentru raliu

 

fara supărare,renoul ala este un coteț comparat cu alte mașini de grupa b care au făcut legenda,cum ar fi audi quatro,lancia stratos,lancia delta integrale,toyota celica turbo sau cosworth rs

 

The T-5R was renowned as a sleeper car; despite its boxy, understated appearance, it boasted a drag coefficient of 0.29 and was capable of accelerating from 0 to 60 mph (97 km/h) in 5.8 - 6.0 seconds (depending on transmission and body type). The top speed was electronically limited to 155 mph (249 km/h). The vehicle came standard with Pirelli P-Zero tires, providing lateral grip of 0.88 g. The engine tuning was co-developed with Porsche, as was the transmission and other powertrain components. 

 

Una este sa ai pareri pentru ca stii despre ce vorbesti, alta e sa ai pareri si doar atat.

 

Am vazut ce voiam sa vad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam si eu urat la ele cand aparusera, pentru ca trebuia sa-mi redefinesc cum arata un bmw. Cum am zis, s-au mai indulcit cu timpul sau are si senilitatea avantajele ei, pe masura ce se instaleaza.

 

devii mai permisiv :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. R5 turbo era doar un exemplu de masina performanta pentru care apreciez munca inginerilor ce au creat-o + ca o consider altfel.

Nu-i nici etalon si nici unica. Este una din multele masini performante de care lumea(nu cei de aici) habar nu are.

 

 

Mazda 323 4x4

rally1.jpg

8_2_49486__2007-03-01_18-27-03_88.jpg1991-mazda-323-2-dr-se-hatchback-pic-269

Edited by mihaiMAN63

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma doare in cur despre ce crezi tu de mine mihaiman

 

îți place tie,foarte bine,nu trebuie sa fim toți de aceeași părere

 

insa datele puse de tine chiar îmi dau dreptate.6 secunde pana la suta si 250 top speed chiar suna a coteț fata de ceilalți monștri de grupa b

Share this post


Link to post
Share on other sites

insa datele puse de tine chiar îmi dau dreptate.6 secunde pana la suta si 250 top speed chiar suna a coteț fata de ceilalți monștri de grupa b

pai datele alea sunt pentru Volvo 850 T-5R, nu pentru  Reno 5T.

Deci nu stiu ce dreptate iti dau datele alea.

 

Pentru mine discutia s-a incheiat.

Hai, zi frumoasa!

Edited by mihaiMAN63

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru volvo sunt foarte bune având in vedere ce forma si masa de sicriu are

 

sa înțeleg ca si ala iți place

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma cac stratosferic pe cifrele alea, masinile astea sunt mai urate ca sifilisul endemic, daca fasceita necrozanta ar avea un corespondend in lumea auto, ar fi renou' ala si volvo-ul ala catastrofa. Adica ... mea, avea bunica un dulap din ala din lemn masiv, posibil din nuc, care cred ca pus in tunel aerodinamic, e cu 5 puncte peste. Mai bine cad pe scari decat sa merg cu asa ceva.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.