Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

daca are instalatie nos si nu vrea sa zica,e posibil sa se apropie de 300 de cai

 

fara gluma

Share this post


Link to post
Share on other sites

explodeaza conserva ma, ce NOS.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate cu un 540i e34 sa se apropie de 300 de cai (oe are 286)  , insa cu 2.8i.. poate sa apropie de un 200 de cai.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca trebuie sa exageram nici noi in extrema cealalta. Un 2.8 are 193 cp, ajunge lejer in 200 cp.

 

La dyno particip si eu daca masina lui MAS scoate peste 260 cp. Daca ajunge la 300 platesc jumatate.

 

Problema e ca pe langa testul dyno in sine trebuie platita si platforma dus-intors... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu fac pariurile, sa se stie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai mas o duce numai pe platforma.ii e frica sa nu l prinda astia in trafic cu modificarile de curse :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 in fisa, Cosmin? lol

 

poti sa faci pariu pe casa, esti in zona de siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai mas o duce numai pe platforma.ii e frica sa nu l prinda astia in trafic cu modificarile de curse :)

Da-o dracu'...nu-l prinde ca le arata niste gay shit si fug meletienii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cautat un 2,8i cu nos pe dyno dar nu gasesc

 

teoretic cu investitii majore,schimbat biele,pistoane,ax cu came,injectoare debit marit si pompe de presiune s a ajuns aspirat natural la peste 250 de cai

 

daca pui si nos trece de 300,dar nu merita pentru ca probabil vorbim de minim 3-4k investiti

 

buget cu care e mult mai simplu de facut o conversie turbo prin care ajungi la 350 de cai pe low boost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si atunci unde sunt autolaudatii 300, MAS?

 

 

300 in fisa sunt 300 la roata. e prea inalt muntele ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum cu trecerea timpului s a pus din ce in ce mai putin pret pe anduranta motoarelor

 

pai cand mi au desfacut motorul de 2,5 ,am schimbat supapele cu unele de pe modelul vechi fara vanos

 

grosimea supapelor si arcurilor era aproape dubla,la modelul vechi,am ramas interzis

 

si calitatea internelor se facea altfel,pai astia puneau turbo pe vechiturile alea de motoare 3500 l6 linie de prin 85,si rezista fara probleme la presiuni mari fara interne schimbate

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum cu trecerea timpului s a pus din ce in ce mai putin pret pe anduranta motoarelor

 

pai cand mi au desfacut motorul de 2,5 ,am schimbat supapele cu unele de pe modelul vechi fara vanos

 

grosimea supapelor si arcurilor era aproape dubla,la modelul vechi,am ramas interzis

 

si calitatea internelor se facea altfel,pai astia puneau turbo pe vechiturile alea de motoare 3500 l6 linie de prin 85,si rezista fara probleme la presiuni mari fara interne schimbate

 

Da si nu, am baut niste vin si nu explic bine acum. Dar multe sunt pe considerente economice.

 

Spre exemplu, eu citesc fisa tehnica a unui motor romanesc D120, agregat V8 de 9.53 litri, facut pentru grupuri electrogene/compresoare/pompe etc. 

 

La descrierea camasilor cilindrilor, avem: fonta superioara, prin turnare centrifugala si calite prin curenti de inalta frecventa la suprafata de lucru (maximum 2mm in carne).

 

Duritatea Brinell este intre 320-370 HB, ce depaseste multe alte camasi actuale cu pretentii (max 270HB).

 

Bielele sunt forjate din otel de calitate OLC55x, arborele dintr-un otel aliat mai special. Forjata in matrita, ca si bielele. 

 

Multe chestii interesante. Ambreajul este dimensionat pentru 1090Nm, fata de 550Nm cat dezvolta motorul. 

 

Per total este un agregat spartan, fara finete ca nu asta se cerea. Evident, exista si componente mai slabe dar per total sunt multumit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

betiivi, betivi pe toate topicurile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai da chiar, daca inmatriculez compresorul, platesc impozit pentru cilindree?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scufi va calatori calare pe compresor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa ca ninja si dispari, ca macar asta are caii omologati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa ca ninja si dispari, ca macar asta are caii omologati.

Si tot ca ninja pot s-apar in spatele tau pe nepregatite :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.