Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Mersi.o sa ajung probabil si cu ea prin cluj dupa ce o vopsesc si aranjez tehnic

Share this post


Link to post
Share on other sites

mergeau bre dieselurile astea mai vechi dar haleau cat benzinarele.. :) nu prea era mare afacere.. 

cutiile mi-au placut si mie la toate astea vechi... 

 

fratemiu prin 92 a avut un urs, un 318i, motorul m20, dar ala cu injectie.. de 105 cai sau ceva de genul. 

m-am plimbat ca pasager cu ea, nu aveam eu carnet pe atunci, era misto.. 

aer conditionat are ? 

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema plafonarii in turatie

 

Am desfacut la rezervor si dupa cum am banuit,sorbul ala cu plutitor era plin de mamaliga

 

L am curatat si am plecat in proba.merge excelent.se tureaza ca un benzinar si turbina descarca foarte frumos

 

Faza e ca mi nu mi merge turometrul si n are limitator de turatie deci pot crapa motorul daca abuzez.o sa l rezolv cat de repede,sau pun altul separat

 

Despre consum domi,in functie de setari.daca mergi pe puterea de fabrica probabil consumul mediu il poti scoate relaxat la 6 -7

 

La cum merge acum, probabil ia mai mult dar apreciez ca are minimum 150 de cai la cum se misca pe greutatea ei

 

Am mers cu un golf 4 din ala de 140 de cai sau cat dracu au si nu s a tinut de rechin in reprize,asta inainte cand plafona

 

Sunt pe net multe duse la 200 de cai sau peste dar cu turbina schimbata,intercooler mare si cap hidraulic de 12 in pompa

 

E mega distractiva oricum

https://www.youtube.com/watch?v=g0jC16j7gsg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre eu am avut e34 2.5 tds ala de avea 140 de cai stock sau caeva de genul. motor ceva mai modern... sub 7 greu scoteam pe afara.. 

 

 

in oras lua putin... mai putin ca un 2.5 i sigur.. 

 

oricum toate kkt-urile astea antipoluare omoara diselurile moderne din ziua de azi..  

una dinasta cum e al tau sau chiar tds nu au moarte.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si eu am avut 525tds touring.consuma destul de mult motorul ala,are pompa pe injectie electronica cu ecu si plm

 

Culmea ca astia dau jos pompa respectiva si pun pe injectie mecanica,cum e pe modelul meu,merge mult mai bine si consumul e mai mic daca e bine reglata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intotdeauna mi-a placut VIper-ul. Era si serialul ala cu un Viper modificat. Cred ca sunt incredibile.


srt-viper-6.jpg

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă vor să-l vândă în UE, trebuie să aibă DRL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

led-ul este superior becului cu incandescenta. doar lumina calda nu are, dar aici nu-ti trebuie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

DRL nu inseamna neaparat led.

Corect.

Da vezi că (mai) toți pun leduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mie nu-mi plac.
Angel eyes-urile sunt de 100 de ori mai frumoase.
 

led-ul este superior becului cu incandescenta. doar lumina calda nu are, dar aici nu-ti trebuie.  

 

Ideea aici e de design, nu de eficienta.

 

Plus ca, sa fim seriosi, care-i avantajul led-ului la o masina? Asta in afara de design modern.

 

Nu vorbim de lumina din casa.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezista mult mai mult. este mai mic, usor de implementat. nu este sensibil socuri sau la conditii meteo. nu se incalzeste

 

sunt destule.

 

plus ca e ieftin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mașină arată bine,nu atât de bine ca și corvette

 

sper ca n au venit pentru piața europeană cu ceva motor in 4 cilindri green motion,blue shit sau alți hibrizi din ăștia pentru hipsteri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca majoritatea mașinilor circula preponderent ziua, a.î. DRL sunt aprinse constant. Durata de viață la un led e mai mare, cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezista mult mai mult. este mai mic, usor de implementat. nu este sensibil socuri sau la conditii meteo. nu se incalzeste

 

sunt destule.

 

plus ca e ieftin. 

E hilar ceea ce spui. Cum am zis, aici nu ne referim la becurile din casa.

 

Rezista mai mult doar daca este de calitate. Calitatea costa. Cele mai multe chestii pe led sunt destul de ieftine si proaste.

 

Nu se incalzeste? Pai atunci de ce au ledurile pentru masini un fel de mini radiator fix pentru racire?

N-am vazut niciodata bec incandescent montat pe angel eyes care sa topeasca plasticul din jur. Insa am vazut led d-ala chinezesc cu radiatorul prost proiectat care a topit plasticul la un E90. 

Ca se incalzesc mai putin decat un bec incandescent e clar, insa tot ai nevoie de ceva care sa disipeze caldura.

 

La masini e ieftin o pla.

Sa-ti dau un exemplu:

La E90 FL ai semnalizarea pe led. Stii cat costa asa ceva?

La o masina cu bec incandescent la semnal cat te costa un bec? Cativa lei. Ti se strica pisatul ala de semnal pe led si te costa vreo 700 lei. Domnia si prostia se platesc.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

meh.

 

chiar imi e lene sa-ti traduc din jurnale sae. se gasesc si la liber, va puteti documenta intr-o dimineata la racoar.e 


-----

 

Pai stai boss, ca noi vorbim de led-uri pentru drl, nu becuri de intensitate mare, sau facute pentru ochi de ingeri aftermarket, de-si pune baetii pe ursane.

 

plus ca, este si o oportunitate pentru producator sa scoata bani din asta, cand iti schimba farul cu totul.

 

un led simplu, de 3mm cred ca e mai ieftin de produs decat un bec cu incadenscenta 

Share this post


Link to post
Share on other sites

încep să regret ca am amintit de căcăturile alea de leduri

 

arata a chinezărie ieftină,nimeni nu neagă ca sunt foarte vizibile

 

mai mult decât atât,toți cocalarii și au montat prin bari de golfuri 3,bore și pisicuțe,de parcă nu erau suficiente proiectoarele de ceață aprinse noaptea

 

multă ... ba

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am ce sa ma documentez.

Treaba e foarte simpla.

Ti se arde becul incandescent? Te costa infim de putin. 
 

Dupa ceva vreme si-au dat seama ca pot sa faca bagabonteala aia de la E60 si E90 cu becurile de angel eyes care se vand doar cu soclu. Becul costa 3 lei, dar cu soclu trebuie sa dai peste 100 lei. Superb.

 

La astea facelift cu leduri care vin doar ca piesa comuna nu ai nici o varianta rapida de a inlocui ledurile. 

Sa dai 700 lei in loc de a da 10 lei e o smecherie. Se creeaza o cerere, fraierii raman minunati de design-ul ala si apoi se trezesc ca trebuie sa bage mana tare adanc in buzunar.

 

Exista oameni care din asta traiesc. Speculeaza prostia.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.