Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

blue te apreciaza. 



The new Giulia QV is powered by a twin-turbo 3.0-litre V6 â€˜inspired by Ferrari technology and expertise’ which makes 510hp and 600Nm (442 lb ft) of peak torque. Top speed is rated at 307km/h (190mph) with the classic 0-100km/h (0-62mph) taking just 3.9 seconds.


Priced From 79,000€

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

blue te apreciaza. 

The new Giulia QV is powered by a twin-turbo 3.0-litre V6 â€˜inspired by Ferrari technology and expertise’ which makes 510hp and 600Nm (442 lb ft) of peak torque. Top speed is rated at 307km/h (190mph) with the classic 0-100km/h (0-62mph) taking just 3.9 seconds.

Priced From 79,000€

 

Inca putin si ziceai ca-s faruri de E46 facelift coupe :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-au treaba.

 

alea mi se pareau cele mai urate. cele de fl 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai nasoala alfa pe care am vazut o din 95 incoace

 

Fata e oribila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai nasoala alfa pe care am vazut o din 95 incoace

 

Fata e oribila

 

din contra, mie mi se pare agresiva, e drept ca botul de la 159 este mai rafinat.

insa n-ai cum sa zici ca-i un bot urat.. decat daca-s acrii strugurii :P

 

2017-alfa-romeo-giulia-photos-and-info-n

insa preferata mea ramane asta..

 

MG_7531.jpg

 

MG_7528-728x485.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai interesant bot, mi se pare asta:

 

geneva_2010_hispano_suiza_001.jpg


2010-hispano-suiza-105.jpg

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ține de gusturi

 

mie întotdeauna mi a plăcut designul fluid și discret al alfei romeo,și în același timp extrem de sportiv dar fără a zgaria retina

 

primul exemplu care îmi vine minte e brera.ala mi se pare un design aproape de perfecțiune

 

compărând modelul asta,se observa imediat botul patratos,farurile asemănătoare cu cele de e60 dar cumva pe invers,și grila din spoiler supradimensionata care seamănă cu un rânjet știrb

 

probabil s au scremut prea tare pentru a scoate în evidență performanță motorului prin design,dar cred ca nu le a ieșit

 

spatele e mai ok dar după partea frontală,nu mai contează

 

am făcut o mică analiza ca să înțeleagă Krebs de ce am zis,ce am zis

 

mă cac pe struguri,n am 80 de mii să dau pe o mașină,sunt mulțumit și fericit cu ce am

 

asta nu înseamnă ca nu poți fi obiectiv,gustul meu și numai al meu îmi zice ca au sfeclit o grav la design

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai bre, ca tu compari case de design de la giugaro si pinifarina, cu asta, care este cred ca in house mai mult. 


Da.

Este facut de designerii Fiat Chrysler. 


Chestia misto la asta, este ca a fost facuta cu expertiza celor de la ferrari. 


Si niste afirmatii de la producator:

 

Things kicked off with the maker confirming this super-hot saloon car will lap the Nurburgring’s fearsome Nordschleife circuit in just 7:39.0 - a new record for a saloon car. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

adică aia se laudă ca vor scoate cel mai bun timp pe nurburgring?penibil

 

pai să L scoata și după aia să se laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, doar ca vreau si altceva inafara de design-ul bmw-ului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contra curentului.

DS4 este cea mai frumoasa mașină din parcare. Si crede-ma, e plin de pești pe-aici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.