Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

ma doare-n cur de televiziunea aia.  concursurile astea de drift chiar nu le-nteleg.  se strang toate cojile tunate cu nr de bulgaria si se dau in stamba pe muzica din need for speed.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

exagerezi.coji tunate vezi la noi din lipsă de bani dar chiar și intr o coajă de pisică cu un motor v8 supraalimentat se băga un buget destul de serios

 

în primul rând la noi nu este infrastructură pentru concursurile de drift,care se desfășoară în parcările mall urilor sau te miri pe unde.

 

ca să nu mai zic ca din punct de vedere al pilotajului,e unul dintre cele mai dificile sporturi cu motor,încă nu e înțeles la noi pentru ca regulile de arbitraj sunt destul de încurcate

 

mă rog,mie îmi place,acum nu orice ursuleț care face niște cerculețe în parcare face și drift

Share this post


Link to post
Share on other sites

blue e ofticos ca halfa nu se intoarce nici macar pe gheata. 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

exagerezi.coji tunate vezi la noi din lipsă de bani dar chiar și intr o coajă de pisică cu un motor v8 supraalimentat se băga un buget destul de serios

 

în primul rând la noi nu este infrastructură pentru concursurile de drift,care se desfășoară în parcările mall urilor sau te miri pe unde.

 

ca să nu mai zic ca din punct de vedere al pilotajului,e unul dintre cele mai dificile sporturi cu motor,încă nu e înțeles la noi pentru ca regulile de arbitraj sunt destul de încurcate

 

mă rog,mie îmi place,acum nu orice ursuleț care face niște cerculețe în parcare face și drift

 

ma rog, sporturile astea la care tre' sa apara si niste maimuci semigoale care sa-si puna curu' pe capota, mi se par cam inapoiate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai m-a prins chestia asta cu motoreta ceva de speriat. Zici ca sunt copil mic, daca nu dau o tura macar 20 de min. in fiecare zi nu am stare. Imi da tot ce imi place la condus masina, dar mai intens si la fiecare drum facut. E ca o meditatie, am mintea goala de fiecare data cand ma sui pe ea, sunt concentrat 100% la mers si la ce se intampla in jurul meu in trafic.

 

Din lipsa de timp nu am facut decat 2000km vara asta, dar sunt dependent deja de nebunia asta de mers pe 2 roti.

 

IMG_20150927_120920.jpg

 

 

cum ți se pare cabergu la viteze mai mari,parcă de la 140 în sus vâjâie cam nasol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vajaie da, dar nu mi se pare extrem de deranjant. Oricum eu merg constant undeva in jur de 120 la drum si nu mi se pare prea rau. Am avut si cateva reprize 160-170 dar atunci mai rau ma deranja vantul in piept decat zgomotul in casca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,pe n e deranjant curentul.la mine avantajul e carena farului,dacă te lipești de rezervor protejează destul de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect.oricum deja asfaltul e rece,pneurile intră mai greu în temperatură și nu i de forțat nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut un traseu criminal,12 grade, curbe in padure, asfalt ud, frunze pe jos, nisip in curbe si baligi

 

O placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai sincer nu mi a fost frig,ca mi am luat echipament termic pe sub haine

 

Daca ai ce trebuie,merge si la sub 10 grade fara probleme

 

Si motorul tine cald, mai nasol e cand te dai jos da faci o pauza,atunci simti frigul

 

Sper sa mai prindem vreme buna pe sfarsitul lunii,am inteles ca dupa 20 oct o sa fie o perioada destul de calduta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i vorba de aderenta proasta pana la inghet, ci de viteza prea mare

 

Daca mergi incet nu i nici o problema.normal e sa fii obisnuit cu orice conditii,daca intr adevar iti place motociclismul si nu iesi doar pe asfalt uscat, de la 20 de grade in sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu coaja aia de ceapă a mea iti ingheta si mucii la 10 grade. Degeaba restu-i gros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersul trebuie sa fie confortabil, indiferent de temperatura. Dacă găsești echilibrul, poți sa mergi 12 luni pe an. Firește, nu pe fenomene extreme gen viscol, asfalt cu strat de zăpada sau potop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și cele mai silențioase căști modulare. Dacă vrei mai silențioase de atât, mergi la alea full face, dar nu orice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu sunt cele mai sigure,asta i culmea

 

cel putin potrivit testelor făcute de englezi,multe modele de la Schubert și altă firma bine cotata,Arai,stau destul de slab la testele de impact

 

mult mai bine stau per total shark,cabergu,de shoei nu mai vorbesc,alea sunt crema

 

http://sharp.direct.gov.uk/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i vorba de aderenta proasta pana la inghet, ci de viteza prea mare

 

Daca mergi incet nu i nici o problema.normal e sa fii obisnuit cu orice conditii,daca intr adevar iti place motociclismul si nu iesi doar pe asfalt uscat, de la 20 de grade in sus

De acord.

Si nu in ultimul rand, fiecare motociclist trebuie sa-si cunoasca propriile lui limite, sa nu-l manance in palma dreapta si sa se scarpine cu acceleratia...

Azi am facut un traseu criminal,12 grade, curbe in padure, asfalt ud, frunze pe jos, nisip in curbe si baligi

 

O placere.

"Frumoase" conditii pentru un traseu  :D

Cu ce motocicleta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.