Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

suzuki sv650s.acompaniat de încă un sport touring,Kawasaki zzr model mai vechi și două vitezane,yamaha r6 și kawa ninja toate în jur de 600cc

 

 

mai avem în trupă un suzuki gsxr și o honda cbr de 600,eu am cei mai putini cai ,dar sv se descurcă mai mult decât onorabil plus ca nu mergem la rupere

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki sv650s.acompaniat de încă un sport touring,Kawasaki zzr model mai vechi și două vitezane,yamaha r6 și kawa ninja toate în jur de 600cc

ohoo... v2, cuplu mare, cunosc bine sv-urile

in conditiile traseului descris, tre' s-o simti bine in curbele alea 

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de fiecare.e mult mai frumos să mergi în grup,atata timp cât sunt maxim 4-5 motoare și

au cam același nivel sau skill,sau în cazul în care sunt mai avansați se merge în ritmul pe care și L pot impune ceilalți fără să forțeze

 

ideea de bază e să nu mergi cu necunoscuți,dacă ești intr un grup format e cu totul altă chestie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine e sa mergi singur. Toate porcariile se intampla cand mergi in grup.

Singur poate fi cam plictisitor.

Mergi cu, cativa amici pe care-i stii bine cat ii duce mintea. Nu neg, se mai intampla si in situatia asta, dar mai des se intampla cand sunt mai multi in grup care nu se cunosc intre ei, mai ales cand sunt si "viteji".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohoo... v2, cuplu mare, cunosc bine sv-urile

in conditiile traseului descris, tre' s-o simti bine in curbele alea

 

încă mi e mai dificil pe curbe,numa las suficient și trebuie să le abordez mai încet

 

vorbesc de condiții normale de drum.asta vine cu timpul,acumulând experiență

 

poate la vară dacă totul e bine,să scap și de chicken stripes:)

 

oricum cuplul v2 ului și greutatea mică a motorului ajuta enorm,practic în afară de frânele de urgență sau opriri nu ai nevoie de frana

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, V2-urile sunt frumoase, dar trebuie foarte, foarte multa atentie. 

in fata mea a murit cel mai bun prieten cu un sv miar... la mijlocul curbei a tras de gaz in treapta inferioara, cuplul mare si-a facut treaba si l-a trimis imediat pe contrasens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

îmi pare rău să aud,probabil nu avea experiență,oricum sv1000 are peste 120cp și în general v2 urile trag foarte de jos,ai cuplu la turație mică,în ture înalte încep să s plafoneze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singur poate fi cam plictisitor.

Mergi cu, cativa amici pe care-i stii bine cat ii duce mintea. Nu neg, se mai intampla si in situatia asta, dar mai des se intampla cand sunt mai multi in grup care nu se cunosc intre ei, mai ales cand sunt si "viteji".

Plictisitor, dar mai sigur.

Daca nu esti un pic teribilist si n-ai macar o doza de inconstienta, nici macar nu te urci pe motocicleta.

Si cu masina se intampla la fel. Intotdeauna se trezeste unul care vrea sa fie mai cocos.

Asa am vazut un accident cu un Ducati Monster. Unul din grup a vrut sa arate ca are coaiele mai mari si n-a reusit sa ia curba si a iesit in decor. A intrat intr-un copac si s-a facut varza.

Eu eram cu masina si m-a socat un pic. A murit pe loc.

 

Ma rog, daca e un grup in care toti sunt motociclisti cu experienta si trecuti de-o varsta, aia e alta treaba.

Dar cand mai e cate un incepator, cate unul cu R1 sau cine stie ce, atunci se intampla nasoale.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

SLY, on 12 Oct 2015 - 15:14, said:

 

Din contra, avea mult mai multa experienta decat mine, el m-a invatat tot ce stiu despre motociclete...

Au fost mai multi factori, sfarsit de octombrie, asfalt neted, gume reci (de-abia pornisem), curba la dreapta... Era al doilea in formatie, din cate am vazut a tras sa mearga dupa primul. Dupa ce am oprit tremuram tot, de-abia am putut sa pun bivolul meu pe cric.

In fine, ideea este ca ajunge doar o fractiune de secunda de neatentie...

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum ți e dat.e o activitate care nu ți permite prea multe greșeli

 

și eu când plec de pe loc,mai ales acum în perioadă rece,fac opturi 5 minute să încălzesc puțin cauciucurile

 

sunt niște chestii minore care pot conta foarte mult.dar dacă vrei să acumulezi experiență,astan n o faci stând pe net și uitandu tep la clipuri,trebuie cât mai mulți km făcuți

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok mersul in grup pe distante mai lungi, atat timp cat esti cu prieteni cu capul pe umeri. Mai iese o caterinca, o gluma...

 

Asa pentru plimbari scurte de o ora - doua prefer singur, e mai relaxant sa fi doar tu si calul tau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ati facut pofta de motor, cred ca-mi iau un scuter :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plictisitor, dar mai sigur.

Daca nu esti un pic teribilist si n-ai macar o doza de inconstienta, nici macar nu te urci pe motocicleta.

 

 

hm.nu mi L as fi imaginat pe similea genul teribilist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vandut a saptea mea motocicleta (1100xx) asa a fost filmul. Accidente, familie etc.

Daca va fi sa mai fie, sigur un Intruder M1800R va fi  B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

blackbird?din ce an și cu ce preț?îmi place mult modelul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul trecut am dat-o, a venit un baiat de la Sibiu dupa ea. An 1998, am dat-o cu 2600 euro (inclusiv tot echipamentul). Raportat la piata, am dat-o super bine. M-a durut sufletul sa o dau, dar asa a trebuit.

Uite-o.

 

post-52-0-19999400-1444658136_thumb.jpgpost-52-0-39994600-1444658142_thumb.jpg

 

Am vazut cateva de vanzare in tara, insa nu stiu cat de "in mintile lor" sunt.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte frumoasă.spre asa ceva vreau să mă orientez când voi mai prinde experiență,pentru ture lungi

 

un sport touring de peste 1000.sv rămâne pt oraș și ture scurte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu era sa merg prin pădure cu motorul.

Curbă la dreapta, drum foarte îngust, cu vegetație înaltă care nu permitea să văd dacă cine ceva sau nu.

M-am îndepărtat puțin de axul drumului spre stânga și ma îndreptam fix spre o grămadă organizată de bălegar.

Am lăsat ghidonul puțin, sa merg spre exterior, apoi putina frâna spate și împins relativ puternic mânerul drept spre înainte.

Am ocolit bălegarul dar am mers FOARTE aproape de marginea asfaltului. Oricum, ideea de e nu ocoli spre axul drumului a fost la fix, deoarece din contrasens îmi venea o dubă.

A trebuit sa opresc după, mi-am dat jos mănușile și mi-am scos chiloții din cur.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pentru faze din astea nu poti sa te antrenezi vizionand clipuri si tutoriale pe net, cum zicea Sly. Cine are norocul sa fie stapan pe situatie in acele secunde, este foarte norocos. 

Si da, dupa acele situatii, daca se scapa cu bine din ele, vine explozia de adrenalina, se inmoaie picioarele ca niste carpe.

Vai mama, am avut cateva situatii, dupa ce am oprit a trebuit sa ma asez, efectiv nu puteam tine bricheta in mana sa aprind tigara, tremuram mai ceva ca raciturile.

Naspa de tot, eu unul nu doresc nimanui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut un traseu criminal,12 grade, curbe in padure, asfalt ud, frunze pe jos, nisip in curbe si baligi

 

O placere.

:lol:  :lol:  :lol:

 

Ca veni vorba de nisip in curbe:

 

Dupa multi ani de motociclit, vine primul accident: Martie, frumos, momentan eram fara motocicleta, o vandusem. Vine un amic si imi zice sa ma duc o tura. Ok, fac 2 km, curba la stanga, trag de ea, prind nisip si pa. Desteptul de mine, in loc sa las motocicleta sa se duca, in acele fractiuni de secunda ma gandeam ca daca o las sa se duca se va sparge tare rau, asa ca tin strans cu dreapta si pun mana stanga jos... vai, ce doare asfaltul, fantastic. Ma trezesc in sant cu motocicleta langa mine, cu motorul la relanti. Motocicleta praf si pulbere, sar oamenii sa ma ajute, eu nu si nu, sa ia cineva contactul! Clavicula rupta in 3 locuri, julituri pana la os etc. Am cazut intr-un sant mai mic, dar daca mai mergeam putin, urma capul de pod, sau ditamai canalul plin de apa. Plm, puteam s-o mierlesc instant, sau zdrobit de pod sau lol, "a avut accident de motocicleta si a crapat inecat"  :lol:

 

Asa mi-am cumparat zzr600  :lol:  :lol:

 

Ma vindec pana in toamna, cumpar inca un zzr600 perfect functional, anul urmator in februarie fac din doua motociclete una, o gramada de piese de rezerva, tobe comandate din Italia, cauciucuri nou noute, suuuper.

Vine din nou Martie, timp frumos, plimbare, una cu o Dacia nu opreste la stop, o lovesc in roata fata, zbor ca superman... mana stanga praf, ambele oase de la antebrat rupte, deplasate pana aproape de degete.

zzr-ul meu dauna totala, lol  :D

 

Ma vindec, scot placa si suruburile din mana, strang banii si cumpar 1100xx, lol. A fost super, pana a murit prietenul meu, apoi a venit copilul, apoi a trebuit sa renunt, la insistentele familiei, am zis ca nu astept a treia "ocazie"

 

Oricum, "virusul" a ramas in mine, doar ca hiberneaza.

 

Cam astea-s aventurile mele urate pe doua roti  :smoke:

 

In incheiere, pentru toti cei care aveti acest virus in sange, va doresc

 

 

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recunosc că în primele săptămâni după ce am luat motorul ieșeam doar noaptea.

Am mers în parcări unde am exersat porniri de pe loc în curbă, 8uri, slalom cu jaloane imaginare, opriri de urgență, etc.

Bmw ul meu e mult mai greu decât Suzuki pe care am dat examen și greutatea suplimentara se simte foarte mult la viteze de până la 15 sau 20 kmh.

Odată trecut peste 20 e ca și cum sunt călare pe o mătură. E foarte agila, ține linia extraordinar de bine. Se simte ca acasă și la viteze mari și pe drumuri mai virajate. Încă sunt la ani lumină de la a o arunca pe curbe asa cum poate ea.

Edited by RareÈ™

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ati facut pofta de motor, cred ca-mi iau un scuter :)))

as fi luat de mult, in traficul asta infernal ar fi fost ideal, dar n-am garaj/curte sa il tin ... :(

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am asteptat sa ajung la o varsta ca sa ma apuc de motociclism

 

Dintotdeauna mi au placut motoarele,dar eram constient la 20 de ani ca nu voi avea viata lunga daca ma apuc, cunoscandu mi temperamentul

 

Si acum am momente in care ma ia valul, insa sunt mult mai stapanit si experienta in trafic de a lungul timpului e extrem de importanta

 

Acu daca e sa se intample o nenorocire, oricui se poate intampla, cum a povestit mimima intamplarea aia nefericita,dar daca pornesti cu frica asta nu te vei mai urca niciodata pe motor

 

Si e pacat,e un sentiment extraordinar, io cel putin cunosc prognoza meteo mai nine ca busu, de abia astept sa se opreasca ploaia sa ma dau iar, chiar si o juma de ora pe zi

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recunosc că în primele săptămâni după ce am luat motorul ieșeam doar noaptea.

Am mers în parcări unde am exersat porniri de pe loc în curbă, 8uri, slalom cu jaloane imaginare, opriri de urgență, etc.

Bmw ul meu e mult mai greu decât Suzuki pe care am dat examen și greutatea suplimentara se simte foarte mult la viteze de până la 15 sau 20 kmh.

Odată trecut peste 20 e ca ai cum sunt călare pe o mătură. E foarte agila, ține linia extraordinar de bine. Se simte ca acasă și la viteze mari și pe drumuri mai virajate. Încă sunt la ani lumină de la a o arunca pe curbe asa cum poate ea.

Nu-ti face probleme, te vei obisnui cu, curbele, cu cat vei merge mai mult si te vei obisnui cu ea vei ramane placut surprins cum "iti dai drumul", vei zambi in casca si te vei gandi "wow, ce fain am luat curba asta"...

Multi forteaza, vor sa polizeze scaritele cand inca nu stiu cu ce se mananca, si apar situatii urate. 

Cum spuneam mai devreme, noi trebuie sa ne cunoastem propriile limite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.