Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

La e34 punctele slabe sunt pragurile.dar se gasesc aftermarket si nu I mare filosofie sa le schimbi

 

In rest sunt tanc.asta care l am e din 95, pragurile le voi schimba si mai are putina rugina la podea in zona pedalierului, nimic grav

 

La e36 nu stiu cate I faza, nu m a atras niciodata.par mai slab facute chiar fata de e30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe

Vechitura de e12 avea o mică floare de rugină sub chederul de la parbriz și rugina la aripi, în față, pe colțuri lângă faruri. În rest, boboc. Și avea vreo 25 de ani când l-am luat...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a placut la nebunie e36,am si avut, dar sincer mi s-a luat acum multi ani cand vedeam topicurile alea  pe club gen imi permiteam e90 dar am preferat e36 316i chel din pasiune

 

serios vorbesc si acum cand mai vad cate unu pe strada imi provoaca scarba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie E30 mi se pare o masina mult mai misto decat E36.

 

 

la e30 era loterie,puteai prinde una buna sau una foarte rea dpdv al ruginei

 

tin minte ca primul coupe pe care l am avut era praf,era copt tot pe dedesubt

 

al doilea a fost foarte misto,inca imi pare rau ca l am dat atunci dar pe de alta parte ma bucur ca a ajuns pe maini bune.din cate am inteles acum are si turbo pe motorul de e34 m5.la mine fusese m20b20

 

asta e masina

 

 

bmw-e30-by-pista-f8f8483d6c38ed975-0-0-0

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name="WLF" post="169110"

 

Era maneta din aia cu BC si eu pe E34 n-aveam nici geamuri electrice.

 

lol, WLF a avut un e34 mai chel decat e60 ul lui KIP :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da chiar era super chel. Nu aveam nici ABS. Aer conditionat evident din parti. Avea trapa, dar sa ma pis pe ea ca era cu manivela binenteles. Cred ca doar oglinzile erau electrice, i-am pus muzica misto, jante, alarma, si cam atat ca pe vremea aia nu prea mai conta altceva. Prima mea masina 2001-2003. Dupa mi-am luat tot un E34 525i varianta aia Executive din 95, toate dotarile nene, numai din frustrarea care am avut-o cu prima, era deosebita si foarte rara varianta aia, nu am vazut alta la fel in tara. Asta l-am tinut putin, dupa aia am luat E34 535i cu pachet M si tot asa toate dotarile, aveam si tetiere electrice pe spate, si ASC+T la buton, era scula rau masina, a vazut niste forje ca in filme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Am avut un E36 cu trapa manuala si geamuri electrice, fara AC, evident. Era negru. Vara era crima :D .

 

ABS nu avea, insa doar de vreo 2 ori l-am oprit in bordura, in 2 ierni, nimic grav, nici jantele nu aveau nimic. L-am tinut 3 ani si ceva.

lol, WLF a avut un e34 mai chel decat e60 ul lui KIP :D

Haterule :lol:

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine, si pe langa faptul ca era chel, mai era si 520i cu motor din ala model vechi cu 12 valve, care se pusese si pe ursulet, avea doar 129 de cai, o putoare de masina dar mergeam numai cu 160-200 pe oriunde, eram teribilist din ala, ma dadusem jos din Dacia lui tata si trecusem direct in BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce s-o fi intamplat cu sistemul de suspensii de la Bose? Parea foarte promitator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io stau pe Pacienţei 12, vizavi de numărul 11 bis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.