Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Mersi bre,nici pe voi nu va oprește nimic.urmăriți va pasiunile,ca viața e scurta:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arati mai bine in saua asta :) pe cealalta ziceai ca esti peste un ponei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enduro?:)

  

 

Nu chiar,am ieșit de pe drum la o tigara

 

 

Arati mai bine in saua asta :) pe cealalta ziceai ca esti peste un ponei

 

Naked urile sau semicarenatele par mai mici oricum,asta e destul de mare fata de sv si cu vreo 50 de kile mai grea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sly, pune-i un parbriz fumuriu / negru, va arata beton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu.Am multe în plan,da aspectul e pe ultimul loc deocamdată

 

E totuși un motor vechi si vreau sa l aduc dpdv tehnic cât mai aproape de starea inițială

 

Primul lucru schimb de ulei,filtre,bujii,după care vreau kit de lanț nou,furca servisata,plăcute de frana performante etc

 

În faza următoare vreau furtune de frana metalice,poate alte discuri fata si dispozitivul ala antivoblaj văzut ce i cu el,pt ca la o ridicare ușoară pe roata din spate când am pus fata jos a intrat ușor în voblaj si nu prea are voie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridicare pe roata din spate?! Despre ce vorbim aici, frate? Chiar asa de moÅŸ sa fiu? Pai io am permis de aproape 4 ani de-acu' si nici nu mi-a trecut prin cap sa exersez macar frana in blana :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără supărare, tu nici consumul nu-l știi, Simileo.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai n am făcut o intenționat,eram în mers si credeam ca sunt in a 3 a,de fapt eram în a doua

 

E foarte înșelător sunetul ca vitezele sunt foarte lungi si daca nu ești atent le confunzi

 

Si io crezând că sunt în a 3 a,am băgat mai hotărât mâna în gaz,moment în care s a ridicat instant

 

Ar fi bun un indicator de treapta,la sv n am avut problema asta,îți dădeai seama după sunet si turație în ce treapta ești

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, are cativa ani si starea tehnica este pe primul plan. Primul lucru - furca servisata, dar nu neglija spatele, serviseaza totul de la A la Z. Mai ales ca ai (te rog sa ma scuzi) sange in pwla, taaare trebuie sa tragi de ditamai vaca sa o ridici! Bine, nu taaare in sensul cat poate ea, ca ea se ridica instant daca te scarpini in palma cu acceleratia, ci in sensul ca ai dublat cilindreea :-) . "Fa-i curte" ca unei fete, descoper-o ce stie ;-)

Este doar parerea mea vis-a-vis de "saltul" tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord.Chestia cu ridicatul pe o roata sau pusul genunchiului jos în curbe nu mă pasionează în mod deosebit,mai ales că i destul de riscant pe drum public

 

Pentru mine e suficient ca la a doua ieșire am eliminat de pe cauciucul spate chicken strips urile lăsate de proprietarul anterior:)

 

Totul vine de la sine,nu mă grăbește nimic.dacă anul trecut pe vremea asta nici măcar n aveam permis si habar nu aveam cu ce se mănâncă motociclismul,mă pot declara destul de multumit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridicare pe roata din spate?! Despre ce vorbim aici, frate? Chiar asa de moÅŸ sa fiu? Pai io am permis de aproape 4 ani de-acu' si nici nu mi-a trecut prin cap sa exersez macar frana in blana :(

Am exersat eu involuntar astă vara si m-am dus cu roata spate blocată târâș cam 25 de metri. Apoi am schimbat cauciucurile :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io, când am făcut scoala și exersam oprirea de urgență, aproape mă urcam pe pedala de frână.

Cred că era un bandit fără Abs.

Pe a mea, cu Abs și frâne integrate, e MULT mai ușor s-o opresc. Mai ales că are și furca aia smechera de nu plonjează.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi plac complicatiile astea pe care le fac cei de la BMW pe motociclete, incearca mereu sa vina cu cate o ciudatenie in plus fata de japonezi si italieni... Cu toate ca de multe ori renunta dupa ceva timp la idee, dar macar incearca sa inoveze.

 

Practic la tine jambele furcii sunt doar un ghidaj, amortizorul si bascula fac toata treaba.

 

telelever.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simi, recomandă-mi și mie o cască open face mișto.

Imi plac complicatiile astea pe care le fac cei de la BMW pe motociclete, incearca mereu sa vina cu cate o ciudatenie in plus fata de japonezi si italieni... Cu toate ca de multe ori renunta dupa ceva timp la idee, dar macar incearca sa inoveze.

 

Singurul lucru care nu-mi place la moto e faza cu frânele integrate. Dacă e să încetinesc pt un semafor, de ex, folosesc doar frâna față (deoarece acționează automat și frâna spate) dar, pt ultimii 10m să zicem, până opresc de tot, folosesc frâna spate.

Ei bine, faptul ca am folosit inițial frâna față face ca și pe spate sa fie deja presiune în sistemul de frână, ceea ce înseamnă că senzația pe care o am la folosirea frânei spate separat e cam vagă, în sensul că nu ai un feedback foarte bun în picior.

Dacă folosesc doar frâna spate ca sa încetinesc un pic înainte de vreo curbă, o pot doza foarte bine și cursa pedalei e mai lungă.

Bine, m-am obișnuit deja cu faza asta, dar tot nu-mi place.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ia-ti mister R de-aia de mi-am luat eu, Caberg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ocazia, Shark Evo One, cu excepția închiderii click

 

Pentru orice alta ocazie, ia cu ce zice bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ia-ti mister R de-aia de mi-am luat eu, Caberg

Cred că am găsit-o.

E faină, dar parcă as lua ceva cu aspect mai tineresc, așa...

Edited by RareÈ™

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ieftina, bai. Si-am zis, e de 100 de ori mai buna ca panarama aia de dolomite harli de-o am

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.