Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Vreau sa fie cca 25 ale lunii mai si sa am un coupe v8 american, vechi de 35 de ani

Deci mai tanar ca mine :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca avem pareri diferite de data asta.

 

Mie masina aia mi se pare o tampenie.

 

Aderenta 0. Probabil ca d-aia si pleaca din mers. Nu o poate tine pe sosea daca pleaca tare de jos. 

 

E bine sa stii si unde sa te opresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi OK si pentru strada, dar suspensia e reglata pentru drag. In plus, pe autostrada a mers cu anvelope de strada. Ar fi mers niste semislick-uri. Oricum, la nivelul ala de putere e imposibil sa fie o masina foarte usor de condus pe strada, din simplul motiv ca e nevoie de o turbina mare, care face presiune sus si foarte brutal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zice nimeni sa fie usor de condus. Insa aia e o masina total necontrolabila din moment ce pierde aderenta si la 180 km/h.

 

E misto ideea asta de masina mica si puternica. Insa daca nu pui puterea pe asfalt, la ce bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, dar nu te poti astepta de la niste anvelope de strada, de latime moderata, neincalzite, sa-ti puna pe asfalt peste 100 de cai. Daca observi, pe 402 merge cu semislick-uri relativ inguste. Cu toate astea, pe a 2-a abia mai pierde aderenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma-ntreb cat poate sa tina motorul ala. Ma gandesc ca nu are viata lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor de genul asta nu se face pentru fiabilitatea in timp, concedii la mare si la munte sau turul Europei. Se face pentru liniute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e facut cum trebuie, cu ungere si racire gandite pentru puterea asta, nu are de ce sa nu tina. O verificare a liniei la inceputul fiecarui sezon, schimburi de ulei facute des si cu ulei bun, si cutii/ambreiaje/diferentiale/planetare de schimb. In rest, apa, paie si bataie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, are si un lag cat casa, face boost de la 5000 RPM, logic dealtfel. In plus, daca ati observant, sa iesi pe strada si sa conduci la viteze de 200+ km/h chiar si pentru perioade scurte cu gunoaiele alea de faruri/becuri este inconstienta maxima. Farurile cu dinam de la biciclete lumineaza mai bine decat halogenele alea care bat 5 metri in fata.

 

Sunt sigur ca nici un sistem de franare adecvat pentru puterea aia nu are, care este absolut necesar, pentru utilizarea pe drumurile publice.

 

Masina aia nu are cum sa fie una "street legal" daca ne raportam la conditiile de siguranta atat pentru el cat si pentru ceilalti participanti la trafic.

 

Normal, ca masina de drag este excelenta, si este de laudat pentru acest proiect dar doar ca masina de drag.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeleu a pus punctul pe j.

 

mi-ati adus aminte de SL65

 

 

Edited by Laur

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeleu, transmisia e luata integral de pe S3, deci e foarte probabil sa aiba acelasi sistem de franare, care nu numai ca face fata, dar are o gramada de variante de upgrade. Cat despre lumini, pe bune ca dupa ce reusesti sa termini un proiect de genul asta, farurile sunt cel mai usor aspect de pus la punct. Ca sunt prioritare pe drumuri publice puterii sau transmisiei, perfect adevarat, dar ne agatam de detalii. Iar asta e valabil pentru toate proiectele. Cate GTR-uri de la noi crezi ca au sistemul de franare schimbat la 800+ cai cat dezvolta motorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de puterea motorului sincer nu e nimic impresionant la masina respectiva. Daca transmisia e de S3 cred ca mananca un haldex si set de planetare pe luna. Franele la fel, pe dimensiunea respectiva sunt potrivite cu indulgenta pana la 350-400cai, asta cu discuri si placute de track. Masina e buna de drag si atat, pe drumuri publice e sicriu pe roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca e sicriu pe roti, nu pot sa nu-ti dau dreptate, nu are nici macar un rollcage (nu ca la 200 km/h ar mai ajuta cu ceva). Insa cu restul nu ai dreptate. Haldex rezista mult mai bine decat torsen. Avem si in tara masini cu Haldex si peste 700 de cai si nu rup planetare la foc automat. Sistemul de franare se poate upgrada mult mai usor decat sa faci un motor de 1000 de cai. Oricum, sunteti carcotasi. Nu ca n-as fi stiut asta deja. Va dati toti seriosi, cand omul vrea efectiv sa se distreze. Huo !

 

 

daca nu pui puterea pe asfalt, la ce bun?

Pentru amuzament?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se pare amuzanta masina aia. Stii ca sunt nebun si uneori am niste pareri nu neaparat logice, desi sunt rational in genere.

 

Golf-ul ala imi trezeste aceleasi sentimente ca un carucior de hypermarket.

 

Diferenta e ca nu inteleg de ce ai baga sume enorme ca sa faci masina aia sa mearga atat de repede cand e o masina urata si fara personalitate.

Daca era un Beetle cu un motor foarte puternic as fi inteles. In general masinile astea de peste 500 cp sunt foarte rar facute ca lumea. Intotdeauna lipseste ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ma ce dreaq omul se filmeaza pe drum public in trafic cu 200+ cu cauciucuri de strada si frane care se fac clatite la viteza aia. Masina asta e de luat pe platforma, dus la drag si suit iar pe platforma.

Mai interesant vad un proiect de genul asta, cu mentiunea ca si aici franele le-a lasat din pacate pe ultimul loc.

http://www.youtube.com/watch?v=adU1V9aiZqM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, fan golf nu sunt nici eu. E o masina comuna, chiar daca e poate de aceeasi varsta cu a mea. Si intr-adevar, foarte putini investesc in siguranta dupa ce termina un proiect de genul asta. Din pacate pentru mine e si cazul meu, dar sper ca anul asta sa mai recuperez si pe linia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si intr-adevar, foarte putini investesc in siguranta dupa ce termina un proiect de genul asta.

 

aici te contrazic, am vazut personal o multime de masini tunate si aproape toate aveau cel putin o cruce la oglinda si o icoana in bord. Bine, exista si inconstienti care nu isi pun nici cruce, nici icoana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole in dã haus. Ce-ai vrea sa-ti raspund la asta ?  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.