Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

jeleu, transmisia e luata integral de pe S3, deci e foarte probabil sa aiba acelasi sistem de franare, care nu numai ca face fata, dar are o gramada de variante de upgrade. Cat despre lumini, pe bune ca dupa ce reusesti sa termini un proiect de genul asta, farurile sunt cel mai usor aspect de pus la punct. Ca sunt prioritare pe drumuri publice puterii sau transmisiei, perfect adevarat, dar ne agatam de detalii. Iar asta e valabil pentru toate proiectele. Cate GTR-uri de la noi crezi ca au sistemul de franare schimbat la 800+ cai cat dezvolta motorul ?

 

ZyZ, pana unde crezi ca poate face fata un sisdem de franare de S3, care este conceput pentru 265HP ? Eu sincer, ma indoiesc chiar si la 500+ HP dar la peste 1000 ? Si asta chiar si cu niste discuri si placute performante gen pagid rs29. Cat despre upgrade, de acord cu tine, sunt multe dar in fond raman aceasi etrieri ( care, cam fac diferenta ) si se schimba discurile + placute + furtunasele.

 

Pai n-am spus ca sunt greu de pus la punct farurile si tocmai din acest motiv, putea sa puna unele mult mai bune sau sa inlocuiasca becurile macar. Totusi, a mers cu ele cu 200+ km/h chiar si pentru perioade scurte, destul de periculos. Eu la asta m-am referit ca este inconstienta sa mergi cu farurile alea cu 200+ orice masina ai avea, vorbeam in general.

 

ZyZ, pe bune, nu poti sa compari un GT-R cu masina asta care se poate numi "artizanala" fara probleme. GTR-ul ala este peste 100k euro si sistemul de franare incomparabil mai bun decat al unui S3 sau stiu eu ce, chiar upgradat fiind. Vorbim totusi de un sistem fabricat de brembo cu etrieri in 6 pistonase pe fata si 4 pe spate + discuri de 380 pe fata si 360 pe spate, conceput pentru o masina cu 500+ HP. Un supercar echilibrat din toate punctele de vedere, transmisie, suspensie, sasiu, dinamica, etc. testat de niste ingineri competenti.

 

Chiar n-am nimic cu masina respectiva, ba chiar imi place, am urmarit-o si eu pe youtube de-a lungul timpului in concursuri de drag si este de laudat proiectul, o masina foarte tare pentru dragracing.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate ca la un sistem de franare etrierii sunt esentiali, dar chiar si pentru platforma A1 sunt variante de upgrade la etrieri Brembo cu 4 pistonase si discuri ventilate, nu mai vorbim de platforma S3/S4:

 

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/1791/Stop_Tech_Big_Brake_Kit_FRONT_328_28mm_93_98_VW_Golf_Jetta_Corrado_Passat_VR6

 

In plus, ia in considerare diferenta de greutate intre o masina stock si una usurata, care e mult mai usor de franat. Apoi, nici macar la GTR transmisia sau sistemul de franare nu sunt gandite pentru puterile pe care le poate dezvolta motorul ala, ci pentru configuratia de fabrica. Deci de la 600-700 de cai in sus, situatia e oarecum similara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am vazut in muzeu. Pacat de ele, nu sunt deloc intretinute. Un muzeu care ar putea fi extraordinar. Tot acolo e si un Duesenberg de curse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche + pilot talentat + Nurburgring = arta. Daca ati vazut filmuletul cu recordul GTR Nismo pe Norschleife, o sa observati ca amandoi pilotii au acelasi stil de abordare a virajului Berwerk, intr-a 3-a in limitare, in dauna schimbarii intr-a 4-a (13:48):

 

http://www.youtube.com/watch?v=aDkdg4VMdyE


Interesant e parasolarul cu Gran Turismo, desi Porsche nu exista in joc, din cauza contractului de exclusivitate cu Microsoft, pentru Forza de pe Xbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost un fenomen masina aia. Nu se va mai fabrica asa ceva vreodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja e destul de greu sa cumperi una. M-am uitat acum pe mobile. Poti cumpara una la 10-15 000 euro. Insa una cu putini km costa 30-40 000 euro. Cu siguranta va deveni o masina de colectie in 10-15 ani. 

Ma rog, deja este. Insa va ajunge la niste preturi astronomice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vreo masina care a castigat mai multe titluri WRC decat Delta Integrale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca mai era si un Citroen care spargea tot. Sau era la Dakar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calin, daca te referi la WRC, Leob cu Citroen campion mondial de 9 ori, la rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A castigat Dakar-ul de vreo 4 ori masina aia din poza. O tin minte de cand eram mititel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut Delta Integrale, dar am un prieten care a participat in CNR cu una. Nu as da un urQuattro pe o Delta Integrale nicicand. Ambele sunt versiuni de serie ale unor monstri. In plus, sunetul motorului in 5 cilindri turbi de la Audi e...demential. Ca si carisma sau istorie, da, as alege Lancia. Au avut si inainte de Delta niste bijuterii. Dar tot un Quattro as alege. Am eu ceva cu nemtoaicele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZyZ, inteleg ca prietenul tau a avut Delta Integrale, nu EVO sau EVO II ( incepe de pe la 30k euro ) care este alta mancare de peste si la o diferenta foarte mare de pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.