Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Uitati inca o japoneza frumoasa. Da' costa enorm...

 

 

 

2000GT_8.jpg

 

 

 

 

67-Toyota_2000-GT_DV-08_SC_08.jpg

 

 

 

toyota-gt-2000-04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, in teorie (doar in teorie, da? :) ),daca as dispune de 10 mii, m-as apropia de vreo vechitura din asta care sa huruie americaneste, fara taxe?

 

Nu zic perfecta.

 

 

Dan stia niste situri din state...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu promit ca o sa caut in seara asta ceva. Ma mai pricep la americanisme :).

 

Chilipiruri ar trebui sa fie. Stiu ca n-are nicio legatura cu subiectul, dar tot vorbeam de offroad te topic la un moment dat.

 

Pai poftiti aici masina de 6500usd, poate si mai ieftina.

 

http://www.hardlinecrawlers.com/forums/index.php?PHPSESSID=kobk3l7mjrqc1af88o477odlb3&topic=28394.0

 

Si asta la prima cautare. Sa n-aud ca nu merita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu merita. cred ca a fost lovita.

Edited by Rares_CJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu merita. cred ca a fost lovita.

 

mai degraba rapita, pastilata si violata dupa o bataie crunta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

similea viseaza sa conduca decapotat intr-o zi de vara, pe ploaie cu soare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi s-ar face voua sila sa mergeti pe unde urca panarama aia :).

 

In alta ordine de idei, Corvette C4. E printre cele mai ieftine. Nu e vreo frumusete totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette C4. E printre cele mai ieftine. Nu e vreo frumusete totusi.

da, C4 ar fi o alegere buna pentru Simi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine m-a surprins placut conceptul celor de la Toyota. Genul asta de masina e mai actuala decat ziarul de azi-dimineata si tare ma bucur ca mai exista oameni care deseneaza asa ceva.

 

Plafonul imi aduce aminte de Keonigsegg. Prima data m-au surprins ventilatoarele alea din bara fata, dar dupa ce m-am uitat de mai multe ori parca dau bine acolo.

 

Nu e masina europeana, n-a zis nimeni ca n-are voie sa aibe ventilatoare in bara :). Enjoy

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GO0T-eb1jrI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilatoarele alea ma trimit cu gandul la Chaparral 2J, o masina de curse din anii '60, care avea un set de ventilatoare de mare putere in spate, pentru crearea unei forte de suctiune, chiar si la viteze mici. A fost victima propriei performante:

 

chaparral_2j.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de ventilatoare pe masini de curse. Gordon Murray si Bernie Ecclestone au fost, fara indoiala, unii dintre cei mai mari trisori din Formula 1.

 

Au proiectat masina asta, de fapt Murray a proiectat-o, Bernie se ocupa de cascaval ( foarte bine dealtfel, altfel nu ajungea sa conduca tot ce inseamna Formula 1 pana in prezent :) ), cu scuza ca ventilatorul ala era acolo pentru a raci motorul. Hai lol :lol:

 

Mario Andretti e amuzant rau in clip :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ScBCoOv50dA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiam clipul. Oricum, conceptul de la Chaparral a mai fost folosit in decursul timpului, dupa ce 2J a fost interzisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ziceau si in clip, puteau sa castige lejer campionatul in anul ala, dar au decis s-o retraga. Un avans de 34 de secunde la o cursa era deja aberant oricum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.