Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

face bine de tot. poti sa-i zici de Poleposition de pe bmwclub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred că sunt probleme in sensul asta. Acolo se duc numai mașini premium, nu ieftineli la care se poate întâmpla ce zici tu.

Și ar fi fost de ajuns sa mârâie unul din cate sute de proprietari or fi trecut pe acolo și termina cu tehnica asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In bucurestiul ala numa retard sa fii sa nu faci bani la cati idioti sunt pe metru patrat

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cu se ocupa Sly dar mie, uneori, imi vine sa ma mut in b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare benza mintii asta cu demontatul pedalierului, scaune, etc. Volanul nu-l da jos ? Display-ul de la navigatie nu-l scoate sa-l imbaieze ?

 

Sa ce ? Sa aspiri ultima scama din spatele pedalei de acceleratie ? Unii se plictisesc grav si isi fac de lucru pe banii unora care sunt atat de dobitoci incat sa plateasca o caruta de bani pe asa ceva.

 

E foarte ok sa faci un detailing la interior, un tratament la piele dar astea cu hai sa demontam tot, nu o inteleg. Mananci seminte si shaorma in masina si arunci resturile pe unde poti ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt adeptul vorbei cu "nu e prost ala care cere ci ala care da", dar aici se cam aplica.

 

Bajetul are tupeu maxim, asta e clar, insa si pe imbecilii aia care platesc atat i-a gasit miraculos.

 

Am un client cu un F10 535 care avea scaunul de la sofer zgariat de la urcat in masina. Semnul ala tipic de uzura al oricarui scaun de piele.

Masina in rest e e impecabila. I-a cerut 4000 lei pentru un detailing complet si i-a zis ca el nu sta sa-i faca doar scaunul ala pentru ca are programari multe. 

Omul cu F10 i-a zis ok si si-a vazut de drum. 

 

Si eu cred ca e o prostie sa desfaci interiorul unei masini care oricum e in stare aproape perfecta. 

Mai ales ca nu da jos doar scaunele (alea se dau jos foarte usor, doar ca trebuie grija maxima sa nu zgarii ceva cand le scoti din masna), insa demonteaza chiar si fetele de usi din cate stiu.

Ma rog, daca ai bani multi si nu prea ai creier, ajungi sa platesti pentru asa ceva.

 

Eu chiar am vrut sa-mi fac detailing auto inainte sa ma apuc de ceea ce fac acum si am considerat ca nu merita investitia avand in vedere profitul.

Am facut un mic studiu de piata si anume am intrebat 10 posesori de BMW daca s-au dus vreodata la detailing. Cam toti ar fi vrut, insa in afara de Myx nu se dusese nimeni.

M-am gandit ca oricum iarna o cam frecai deci nu avea rost.

Eu voiam sa fac ceva foarte profi cu aspirator d-ala cu insertie extractie si tot felul de scule ca lumea.

 

E clar ca are tupeu si ceva fler. Fix ca si TAU. Nu e intamplator ca reusesc sa faca bani multi pe multa vrajeala.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

io nteleg pe de o parte chestia asta cu demontatul, desi io n as face o.  am vazut masini de germania cu 200.000 de km impecabile, nu scartaiau si nu trozneau.  

 

pe de alta parte am vazut masini luate de noi din ro cu 50.000 km da' la care trozneau si scartaiau groaznic plasticele, si asta din cauza prafului intrat in toate incheieturile. 

 

repet, n as face o da' e super ampulea si mult prafu' asta la noi, intra absolut peste tot, pana si n casa stergi praful azi si maine poti s o faci lejer din nou.

 

 

nus' cum plm se face, cum iesi in ungaria si te uiti pe marginea drumului, vezi delimitarea bordurilor si smoala aia neagra dintre ele sau ce dracu e.  vezi delimitarea aia dintre bordura si sosea, la noi nu vezi nimic pe marginea drumului de praf, poa' sa fie asfaltu' turnat ieri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar ca, pe Myx nu la invitat nimeni si aci la noi?

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bullshitu asta cu masinile electrice deja e obositor

 

Nu exista nici un interes sa se renunte la petrol,desi tehnologia o permite de ani buni,si nu neaparat electrica

 

Piata masinilor ecologice nu va depasi cred nici 1% in urmatorii 20 de ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

e doar o comparatie intre volumele de vanzari.  e ceva ca o masina premium electrica, chiar daca e de clasa medie sa intreaca la vanzari niste lumuzine de serie si des intalnite pe strazi cu combustibili conventionali.  mie mi se pare tare. :)


Bullshitu asta cu masinile electrice deja e obositor

Nu exista nici un interes sa se renunte la petrol,desi tehnologia o permite de ani buni,si nu neaparat electrica

Piata masinilor ecologice nu va depasi cred nici 1% in urmatorii 20 de ani

 

te nseli sly.  in timisoara deja-s o gramada de electrice si hybride. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna o gramada?50 de masini la 100k?

 

Lol

 

As putea sa fac cu tine un pariu,sa vedem in 10 ani.praf in ochi,interesele sunt imense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bullshitu asta cu masinile electrice deja e obositor

 

Nu exista nici un interes sa se renunte la petrol,desi tehnologia o permite de ani buni,si nu neaparat electrica

 

Piata masinilor ecologice nu va depasi cred nici 1% in urmatorii 20 de ani

 

mhm, spune-le astora celor din peninsula scandinava, care vor interzice vanzarea de masini diesel 2020-2025, apoi franta si marea britanie, chiar si india in 2030 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thejohnnycanuck • 15 hours ago
Yeah I'm sure the Germans are shaking in their boots because Tesla sold 16,000 cars while they sold hundreds of thousands.

Let's keep things in perspective here

 

A dat-o bine baiatu' asta, Tesla vinde cateva modele pe cand nemtii au cateva zeci. Doar o sa ii motiveze sa mearga full electric desi nici hibridele nu s-au vandut prea bine. Eu am vazut foarte putine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back in October 2016, the country’s federal council (the Bundesrat) proposed and passed a resolution that calls for a total ban on internal combustion engines by 2030. 

 

By 2025, Norway will only sell cars that are 100 percent electric, doing away with petrol-based vehicles.


India,  has instituted a policy, similar to Norway’s, to allow only the sale of fully-electric cars by 2030

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_banning_fossil_fuel_vehicles

 

 

PS. Renault reduce numarul de propulsoare diesel 

Edited by Scufi
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna o gramada?50 de masini la 100k?

 

Lol

 

As putea sa fac cu tine un pariu,sa vedem in 10 ani.praf in ochi,interesele sunt imense

 

e mult sly, avand in vedere ca acu 5 ani nu erau deloc. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhm, spune-le astora celor din peninsula scandinava, care vor interzice vanzarea de masini diesel 2020-2025, apoi franta si marea britanie, chiar si india in 2030 

 

 Renuntatul la diesel nu inseamna mutat pe full electric ci mai degraba multe motorizari benzina in primul rand, apoi hibrid benzina-electric si abia apoi electric :) . Parerea mea, desigur.

 

Ca Norvergia face pasul asta, bravo lor, e un pas foarte mare inainte insa industria auto nu sta in piata norvegiana, stii bine.

Edited by jeezy
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeezy strica

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhm, spune-le astora celor din peninsula scandinava, care vor interzice vanzarea de masini diesel 2020-2025, apoi franta si marea britanie, chiar si india in 2030

 

 

Vrajeli obosite.se discuta de masinile ecologice din 1990.30 de ani mai tarziu,schimbarile la nivel global sunt

nesemnificative

 

Poate in 50 de ani sa ajunga la un procent semnificativ

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropos de i3-uri, e plina timisoara de ele.  pe bune.  cre' ca deja le gasesti la piata cu amaroy pe capota, lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mai sunt 7 ani minim pana atunci, lumea se schimba in fiecare zi, mai baga si astia niste amanari daca trebuie :) .

 

Plus ca pana atunci se mai produc o groaza de masini care vor circula vreo 10-15 ani macar. Pasi mici, corect, dar pana la o cota considerabila de electrice din numarul total de autoturisme...mai este mult.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norvegia si suedia n au masini cat statul new york probabil,sau orasul beijing

 

Sa fim seriosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce inseamna plina ? pusesem un link acum cateva zile cu parcul auto din Romania in 2017. o sa arunc o privire 

 

am si scris mai sus, fata de acu 5 ani cand nu era absolut nicio masina electrica.  i3-uri vad minim 2-3 pe zi in trafic. :) . si repet, e vb de timisoara/romania, o fundatura din eu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.