Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Greșit.

Pe stradă e suficient.

Nu și dacă ești batman și mergi pe stradă ca pe pistă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

R1200rt are 250kg și 115 cp din 1200cc.

Niciodată nu m-am gândit că ar fi avut nevoie de x cai putere mai mulți.

Pe de altă parte, probabil avea cuplu mai mare decât un 750cc. Și probabil și felul în care e etajata cutia ajută.

Pe la 3000 rpm avea deja putere suficientă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de om.

True :)

 

Pentru mine 3 sec suta si 10 pana la 200 sunt de ajuns :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol rares

 

Intotdeauna e loc de mai multa putere.parerea mea:)

 

Acum pt un naked ca in cazul de fata,nici nu prea ai ce sa faci cu mai mult,pt ca de pe la 180-200 te cam sufla curentul de pe motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

R1200rt are 250kg și 115 cp din 1200cc.

Niciodată nu m-am gândit că ar fi avut nevoie de x cai putere mai mulți.

Pe de altă parte, probabil avea cuplu mai mare decât un 750cc. Și probabil și felul în care e etajata cutia ajută.

Pe la 3000 rpm avea deja putere suficientă.

 

Rares, stau sa ma gandesc cum ai exploatat tu motocicleta. Pai 3000 rpm este aproape la relanti. 

 

Nu ai tras niciodata de ea pana la limitare, macar in treptele mici, sa ti se zburleasca parul pe spate si sa te inunde adrenalina?

 

Pai asa iti iei un scuter, nu-i nici o senzatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recunosc, nu am făcut wheelies.

Pe de altă parte, am zis doar că de la 3000 rpm avea deja putere suficientă.

Dacă bine țin minte, turometrul mergea până la 7500. Parcă.

Din ăștia care aveți mașini pe benzină, câți le folosiți la 5000 rpm constant? Vă răspund eu, niciunul.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu foloseam turațiile pe 330i in jurul valorii de 4000-4500. Și la sv trăgeam suficient de gaz incât sa am senzația de wheelie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200rt  :)

 

Nu a pomenit nimeni de wheelie.

Pe de alta parte, poti sa o duci in limitare fara sa faci wheelie  :)

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu si la diesel rar schimb sub 3000,in afara orasului niciodata

 

La busa schimb peste 6000

Share this post


Link to post
Share on other sites

La busa schimb peste 6000

 

Pfff, tu ai sanje-n instalatie, nu gluma  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce frate?linia rosie incepe la 11k mi se pare normal sa schimbi peste 6k,la 4-5k mi se pare ca merge subturat

 

Nu mi place sa i dau capeti sau sa o duc in limitare in schimb,doar la viteza mica prin oras cand mai speriu orbetii si oligofrenii din trafic,mai dau cate o limitare de se scapa aia in scutece

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce frate?linia rosie incepe la 11k mi se pare normal sa schimbi peste 6k,la 4-5k mi se pare ca merge subturat

 

Nu mi place sa i dau capeti sau sa o duc in limitare in schimb,doar la viteza mica prin oras cand mai speriu orbetii si oligofrenii din trafic,mai dau cate o limitare de se scapa aia in scutece

Păi tu schimbai la 6k din 11.

Io pe la 4 și ceva din 8. Cam tot aia e.

Diferența e că a mea nu se prea auzea dacă chiar voiam să dau bombe. Toba era foarte (subiectiv) silențioasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce frate?linia rosie incepe la 11k mi se pare normal sa schimbi peste 6k,la 4-5k mi se pare ca merge subturat

 

Nu mi place sa i dau capeti sau sa o duc in limitare in schimb,doar la viteza mica prin oras cand mai speriu orbetii si oligofrenii din trafic,mai dau cate o limitare de se scapa aia in scutece

 

:D

 

Era o gluma, Sly, despre "sange-n instalatie". Ai dreptate la faza asta.

 

 

Eu am trecut de la 600cc direct la 1100cc. Dupa ce am cumparat Honda aia 1100xx (carburatie, nu injectie), schimbam la turatii joase. Dupa o vreme simteam efectiv ca nu trage, parca mergea impiedicata. Pornea greu, parca era imbacsita.

Insa dupa ce m-am obisnuit cu ea, schimband la 6 - 7000 a fost alta, s-a schimbat complet, cum atingeam acceleratia, pleca ca din pusca. Si pornea la sfert.

Of, ce dor mi-e de ea. Am dat-o ca au venit pruncii, am fost "obligat".

 

 

post-52-0-57352300-1521125867_thumb.jpgpost-52-0-95449600-1521125877_thumb.jpg

 

 

 

Daca va fi sa mai fie, va fi un Intruder M1800R.

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când ai vândut-o? Seamănă cu una de o are un amic de aproximativ 7-8 luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E misto si intruder in felul lui,dar senzatia pe care ti o da un motor de viteza de peste 1000cc nu poate fi substituita cu nimic,cred ca esti de acord cu mine,mai ales ca blackbird a fost un model foarte reusit

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord.

 

Insa imi place enorm sunetul inconfundabil al V2-ului, cuplul imens, pozitia de condus etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V2 are farmecul lui,probabil o sa ma intorc si eu la ceva cruiser sau powercruiser mai incolo,momentan mi se par prea batranesti

 

De aia am dat si marauderul de 800,suna frumos,era comod, dar plictisitor.l am folosit mai mult in oras.plus ca nici n am avut prea mult timp de impartit intre 2 motoare,era pacat sa stea degeaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 ani simi a consumat aproape un rezervor întreg de benzină, într-un singur an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, cred ca exagerezi ca de obicei, ironul a venit cu puțin sub jumătate de rezervor...și era nemișcat de 2 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.