Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

A, OK. De gasit la noi. Mda...Asta restrange dramatic optiunile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de asta cu gabaritul si masinile mai mici.

Admiram masina lui ZYZ inainte s-o bag in garaj. Ma gandeam, culmea, ca desi E92 e o masina mai micuta, mi-as lua asa ceva. Ei bine, m-am lovit la cap ca animalul cand am urcat in masina incat mi-am dat seama ca nu sunt facut pentru asa ceva.  :lol:

E misto sa ai o masina de genul asta, dar sigur nu de zi cu zi daca esti mai mare.

 

-----

 

Nu cred ca are rost sa iei o masina veche din Romania. Aproape intotdeauna dai de niste improvizatii foarte enervante care-ti iau tot cheful si toata placerea.

Cred ca cea mai buna varianta e sa aduci o masina dintr-o tara civilizata pe care apoi s-o inscrii ca vehicul istoric. Scapi de impozit, pana si RCA-ul devine foarte ieftin daca esti in scris in retromobil.

Tatal unui prieten are un Rolls Royce Silver Shadow din '70. Motor de peste 6 litri. RCA-ul e vreo 300 lei pe an, iar in rest n-are nimic de platit.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, OK. De gasit la noi. Mda...Asta restrange dramatic optiunile.

 

Ai dreptate. As putea cauta si in Germania, nu e problema. Dar 2002 e o masina prea mica ptr mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mânzi, jantele si alte alea la motoreta le-ai vopsit, nu? Cum a iesit treaba asta?

 

Io as vrea un harly vechiuţ pe carburatie, un softail, sa-l fac cum vreau io.

Da is scumpe tu-le muma.

Hei, Ciupa. Acu 8 kile mai putin am incaput lejer in z4. Capotat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai normal ca incapi, ca doar n-ai 180 kg. Dar incapi cu oarecare dificultate.

Cand ai o masina de genul asta trebuie sa planifici putin urcatul si coboratul.  :lol:

Eu fiind obisnuit cu masini mai mari, m-am urcat ca ghiolbanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mânzi, jantele si alte alea la motoreta le-ai vopsit, nu? Cum a iesit treaba asta?

 

Io as vrea un harly vechiuţ pe carburatie, un softail, sa-l fac cum vreau io.

Da is scumpe tu-le muma.

Hei, Ciupa. Acu 8 kile mai putin am incaput lejer in z4. Capotat

Jantele-s vopsite electrostatic, si au iesit super. Restu a foat vopsit in germania, e ok, da-i schimb culoarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E extrem de greu sa gasesti macar o ramasita de masina intr-un Opel Manta. Rugina rupe tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Germania, Bogdane. Ia uita-te la aia din linkul de sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada, dupa ce am vazut si altele si mie mi se pare suspect de ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kip,renunta la manta

 

restauratul costa o avere

 

e foarte depasita dpdv tehnic.are suspensii dubioase,frane pe tambur etc.am fost tentat si eu la un moment dat sa iau o manta dar am renuntat

 

la capitolul rugina stau foarte prost

 

vrei coupe neaparat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat coupe dar vreau un model care sa fie chiar un oldtimer, sa se potriveasca cu wayfarer. Stii ce zic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu m as da cu astea doua, chiar daca nu s chiar oldtimers.

 

http://www.base4car.com/thumbs/200/volkswagen-corrado-vr6_key_4.jpg

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/Jaguar_XJ.jpg

 

sau un hot rod daca as castiga la loto. gen yeah mo fos, fuck ur bmw ha ha ha

 

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2012/343/3/b/future_hot_rod_by_mechanicman-d5ne0b2.jpg

Edited by Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca la vreun moment dat divortez, sau uit complet ultimii 10 ani, urmatorul proiect o sa fie sigur ori un Porsche (911 racit cu aer, ori un 944 turbo) ori un E24.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o varianta buna si nu foarte costisitoare ar fi e28.deja il putem incadra la oldtimer,platforma tehnica foarte buna,lasat pe suspensii si aranjat arata bestial

 

 

 

 

tumblr_m3p5zqeqKz1rtluxvo1_500.jpg

 

8628012456_209ab10db5_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-as risca la un e28, chiar la un e24. Dar ce fac cu taxa pizdii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ti aduci unul de 2000,nu cred ca e mare taxa

 

ai 6 cilindri,posibilitati mari de dezvoltare,chiar daca pastrezi motorul original

Share this post


Link to post
Share on other sites

E28 chiar merita. Eu am vrut sa cumpar un E12 535i acum cateva luni, dar era prea ruginit si n-am avut curaj sa ma bag la asa ceva.

 

Insa un E28 as lua. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici E24 nici E28 nu merg inmatriculate ca autovehicul istoric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca la e28 o sa raman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.