Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

buna investitie. imi plac oamenii cu viziune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

comentariile din subsolul articolului cam spun totul,despre experimentul i3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Each BMW i3 comes with 8 modules (12 cells in each), so total cost for all 8 modules is $13,725.  That price doesn’t include the battery housing, cabling and other components that are vital to making the i3 battery function as intended.

 

 

da' ce mai conteaza. tin vreo cinci ani. pe urma ii explici aluia care o cumpara ca s-ar putea sa lase vreo 50 000 de lei la service.

 

succes cu asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu de ce am impresia ca treaba asta cu masinile electrice nu o sa tina mult timp... la propriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e o tampenie.exista tehnologie alternativa pe hidrogen de ex,de multi ani care teoretic ar putea inlocui si motorul pe combustie si cel electric

 

Nu exista interes deocamdata.asta cu hibridele si electrice a fost adusa ca o alternativa fara sanse reale de a inlocui total petrolul,pt ca nu se vrea,cel putin in urmatoarele zeci de ani

 

Ipocrizia e mare,pe de o parte se guita ca mor ursii polari,pe de alta parte nu se face nimic cu adevarat

Share this post


Link to post
Share on other sites

oamenii cred ca economisesc. asa o fi. cutia e cat? 45k?

 

dupa ce termina aia de la leasing cu tine probabil ca e vreo 60k.

 

bateriile imbatranesc chiar daca nu o folosesti. nu credeti, intrebati-i pe altii mai destepti decat mine.

 

probabil ca poti sa tragi de ele, dar vezi range-ul cum pica in prapastie. deci oricum trebuie schimbate la un moment dat.

 

sa crezi ca tin 10 ani, nu stiu. poate s-au inventat niste celule li-ion sau li-po de care n-am auzit pana acum.

 

+ curent zi de zi, pentru ca nu le incarca dumnezeu din ceruri.

 

serios, vreti sa economisiti bani, luati un polo diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-am inteles multe chestii la Bala, fara sa sune ca o acuzatie.

 

prima ar fi cum sa ramai langa un tartan, care e atat de educat incat i-a reprosat unei muieri toate cadourile pe care i le-a facut.

 

de parca i-ar fi pus aia arma la tampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Invidie, ca el are bani.

 

 

Eu as vrea sa-mi permit 8 scrumbii, da nu am cum :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile cu hidrogen au fost o varianta interesanta pana cand bateriile au devenit competitive. Hidrogenul este periculos si greu de stocat si necesita statii speciale pentru alimentare. Si pretul pe km este cu vreo 30% mai mare decat in cazul combustibililor fosili.

Probabil viitorul este al masinilor pe baterii. Sunt simple, nu necesita infrastructura speciala pentru reincarcare. Bateriile se vor ieftini semnificativ pe masura ce creste productia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o parte semnificativa din productia mondiala de energie se face prin arderea combustibililor fosili,din cate stiu.

 

Deci e poluanta indirect.

 

Nici energia nucleara nu mi se pare safe.

 

Despre ce vorbim?descompunerea hidrogenului produce doar apa.cred ca daca se dorea cu adevarat,se putea aduce o alternativa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Descompunerea hidrogenului produce apa. Dar hidrogenul cel mai ieftin se obtine tot din hidrocarburi :)

Ideea e ca se muta poluarea in afara oraselor.

 

Hidrogenul are avantajul ca poti alimenta mult mai rapid decat poti incarca bateriile. Cel putin cu tehnologia actuala a bateriilor. Pentru calatorii lungi hidrogenul este mai convenabil. Nu trebuie uitat nici ca hidogenul este mai scump decat echivalentul in combustibili fosili. O masinuta cu baterii este cea mai potrivita pentru oras. O bagi in priza acasa, in parcare la mall, la serviciu, nu ai nevoie de cine stie ce infrastructura pentru reincarcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si bateriile in sine reprezinta o problema daca privim strict din perspectiva poluarii.

 

Acizi,reciclare etc.

 

Deocamdata nimic nu e satisfacator si cred ca tehnologia viitorului e probabil cu totul alta,deocamdata ne cramponam pe ce avem sau stim ca exista pe piata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca-n viitor masinile se vor auto-incarca, de la soare.

 

 

Ca sa zic si eu ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e o tampenie.exista tehnologie alternativa pe hidrogen de ex,de multi ani care teoretic ar putea inlocui si motorul pe combustie si cel electric

 

Nu exista interes deocamdata.asta cu hibridele si electrice a fost adusa ca o alternativa fara sanse reale de a inlocui total petrolul,pt ca nu se vrea,cel putin in urmatoarele zeci de ani

 

Ipocrizia e mare,pe de o parte se guita ca mor ursii polari,pe de alta parte nu se face nimic cu adevarat

 

 

pai BMW incercase propulsia cu hydrogen prin 2005, de atunci pana acum sigur s-a perfectionat tehnologia dar plm...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca-n viitor masinile se vor auto-incarca, de la soare.

Ca sa zic si eu ceva

 

Ar fi misto,tin minte ca au aparut prin anii 80-90 ceva prototipuri solare

 

Da ce faci cu zonele nordice,unde juma de an ii noapte,ploua si ninge,cam greu cu incarcarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimul X5 cand a fost lansat, in 2014? 

Plm, maine-poimaine le scot astia anual

Share this post


Link to post
Share on other sites

2014, bine ai retinut.

Le scot ca pe iPhoane, nu se raceste bine matrita ca apare altul :lol:

 

Scurt ciclul de viata la F15, pai E60-ul a dus din 2003 pana in 2010 parca.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ăla e X7 nu X5. In curând o sa înceapă să facă serii cu 2 cifre la cate modele scot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEUER BMW X5 (G05)

 

Ciclu viata F15, 2013-2018 

 

5 ani, 

x7 din 2019 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca seamana din fata cu Insignia si din spate cu Kia.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu prea-mi place

 

arata a un fel de gizmo 


iar volanul ala, e copie peugeot 308 


nu ca ar fi asta o problema 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Subaru xv tot văd parcat pe o strada de bogătani, îmi cam place. Nu știu dacă ideea de Subaru (tough shit) combinat cu suv sau doar forma prin comparație cu alte struțo-cămile asiatice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.