Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

ca ai pula garantie de la orice programator din asta de softuri, care defapt cumpara niste harti si da copy paste

 

nu are niciunul asigurare, cum se zice de malpraxis

 

mue corporatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da, stiu la ce te referi.

E60-ul era resoftat, zero probleme, mai este un Q7 in familie resoftat, tot zero probleme.

Tintesc un stage 1 cu dpf activ, nu vreau sa omor nici dpf-ul si nici cutia automata.

 

Nu stiu, nu am luat inca o decizie definitiva, La CompleteChip am vazut ca au experienta cu bitdi-urile de pe Audi si fac dyno, astea sunt motive pentru care as merge la ei.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii care e chestia de care nimeni nu-ti spune? Masinile nu sunt replici 1:1 intre ele.

 

Acelasi motor nu seamana intre doua masini, noi iesind din fabrica. Fiecare are micile lui diferente.

 

Cine face asta, trebuie sa-ti cunoasca tie masina si sa se pregateasca pentru a oferi ceva de calitate.

 

E ca la imbracaminte, S, M XS etc nu sunt la fel peste tot si nici macar nu se potrivesc cu corpul de cele mai multe ori.

 

Cand e buna in umeri, e fusta jos. Cand e bine pe talie, te strange si la umeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu tine cu copy paste insa astia la  CC se lauda ca fac softul customizat, in functie de masina, gen lucreaza pe soft. 

Da un ochi pe facebook daca esti curios, CompleteChip Iasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci se ia o hala insalubrace arata mai rau ca Tepro Iasi si ala pare un fel de dinamometru improvizat dintr-un fost banc de testare frane.

 

Unde e statia pentru conditii atmosferice, orice dinamometru de marca are aceasta statie. Performantele difera in functie de temperatura si umiditatea relativa din aer.

Apoi toate masinile sunt ancorate doar din fata din ce vad, dar daca se blocheaza subit minunea si masina ti-o ia subit fix in fata, cine o tine?

 

Iti arata o etalonare a aparatului ca sa poti sa te compari cu alte dinamometre?

 

Poate par mega exagerat si mancator de bors la marmita si munca omului e nobila.

 

Dar unde e securitatea in ce face el? Ancorele acelea prinse in beton la ce incarcari rezista la smulgere si la forfecare. Apoi chinga aia de aconrare pentru ce sarcina e data? Spre exemplu, centurile de siguranta omologate FIA au trecut niste teste, au omologarile pe ele sunt verificate inainte de evenimente iar dupa un anumit numar de luni-ani se inlocuiesc indiferent.

 

La fel si scaunele si alte elemente de siguranta.

 

plm, poate eu sunt nebun, dar netul e plin de accidente in astfel de locuri.

 

chiar si astia ofera explicatii

 

 

 

 

 

2016-09-26_18-43-17.jpg

 

 

Te doare mintea astia fac si studii de caz. Gazele alea sunt bune pentru cei din jur, iti da bine pe puls oximetru

 

Si BMW-ul ala de langa, prafuit parca adus in Emiratele arabe dupa 3 furtuni

 

 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca au multe minusuri insa esti in RO, pret mic si farmacie auto nu prea merge.

La A-team performance m-am mai uitat, inclusiv la M-uri se baga si e ca in farmacie in hala.

 

De preturi nu m-am interesat inca, ma astept la un 4-500e minim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chestiile alea au sens daca vrei sa te dai pe circuit , nu ca masina de strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai da-o-n cacat de vorba cu esti in Ro. De asta e totul asa.

 

Daca nu se poate altfel, nu ar trebui sa existi.

Just now, Krebs said:

chestiile alea au sens daca vrei sa te dai pe circuit , nu ca masina de strada.

 

Si cum Romania e plina de circuite

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Scufi said:

Mai da-o-n cacat de vorba cu esti in Ro. De asta e totul asa.

 

Daca nu se poate altfel, nu ar trebui sa existi.

 

CompleteChip is in Moldova, ii foame acolo, faci farmacie & scumpesti si nu vine nimeni, sa fim seriosi.


A-teamul de la Oradea bate spre occident, cum ar trebui sa fie, frumos, curat, etc.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact cum sunt doar cateva si alea la nivel mic nu merita, mergi la orice Gica iti pune soft daca chiar vrei mai mult de la masina ta si aia e .

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Krebs said:

chestiile alea au sens daca vrei sa te dai pe circuit , nu ca masina de strada.

 

Bai Krebs, stage 1 cu dpf activ nu e cine stie ce filosofie sau super crestere de putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, jeezy said:

 

CompleteChip is in Moldova, ii foame acolo, faci farmacie & scumpesti si nu vine nimeni, sa fim seriosi.


A-teamul de la Oradea bate spre occident, cum ar trebui sa fie, frumos, curat, etc.

 

M-ai dai si pe ei in sange, ca sa dai cu matura si sa stergi pe jos nu te costa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Krebs said:

exact cum sunt doar cateva si alea la nivel mic nu merita, mergi la orice Gica iti pune soft daca chiar vrei mai mult la masina ta si aia e .

 

Nu merg la orice Gica ca un bitdi nu e de oricine.

Gica face cu 1300 de lei in cateva ore, da softul la arab online si vine inapoi harta modificata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact , d-asta zic ca dino si alte aberatii pt eventual singura masina pe care o ai si vrei sa mergi pe strada cu ea zilnic nu merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Scufi said:

 

M-ai dai si pe ei in sange, ca sa dai cu matura si sa stergi pe jos nu te costa.

 

Total de acord, curatenia tine strict de ei. Si organizarea in hala.

 

DIn ce am inteles nu au dyno pentru 4x4 si folosesc unul al unui colaborator. Presupun ca A7-le e in hala "colegului".

1 minute ago, Krebs said:

exact , d-asta zic ca dino si alte aberatii pt eventual singura masina pe care o ai si vrei sa mergi pe strada cu ea zilnic nu merita .

 

Discutabil dar iti inteleg punctul de vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la e46 mi-a facut un pretenar softu si a fost super suficient ba chiar fugea masina aia pt ani ei super misto , dar pt urmatoarele masini le las fix cum le-a facut fabrica , pur si simplu nu merita 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krebs, E46-le e o masina destul de simpla, fara dpf si tu ai avut cutie manuala. Eu am avut una automata.

 

La una cu dpf si cutie automata, ba mai ii si bitdi, ori o faci la unul cu rezultate si experienta pe asa ceva ori o lasi in pace. Gica pretenaru nu prezinta incredere dpmdv cu softul facut dupa ureche.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu pe cineva ce si-a facut la un 5 cu xdrive si cutie automata in 8 cum am eu si cand ii schimba treptele era mult prea brutala si chiar era nervant sa iti iei suturi la fiecare schimbare intre primele 4 trepte , a revenit la softul original dupa nici o luna si a lasat-o asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu vad ca tot cauti scuze. Daca vrei sa-ti faci iti faci si nu intrebi pe forum. Altfel iti recomand sa-ti programezi partidele de secs dupa cum vrem noi pe aici.

 

spre exemplu rares ar spune ca mai rar

 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba Scufi, nu caut acceptarea nici unuia dintre voi. Discutam doar diverse pro si contra.

 

Tu ti-ai dat filme porno cu chingile si BMW-ul prafuit. De parca ma interesa. Au fost altii la el si multumiti fix cu aceeasi masina ca a mea.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

la a mea cand ii dai pe manual si ii dai din padele chiar este suficient pt drumurile din Ro si faptul ca masina este o cutie pe roti eu unul asa o las, daca vrei mai mult iti iei alta masina ,la astea mai noi pur si simplu nu mai merita resoftarea  , cum zici si tu.

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si deasta am zis ca nu-s hotarat daca sa fac soft sau ba, cert e ca e posibil, nu-s primul cu resoftari pe modelul asta, nici ultimul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu ma gandesc serios sa-mi iau electrica ca viitoare masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu hibrid. Toyota RAV4 imi place.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca a cam trecut epoca cu masina + racer la volan + muzica tare eventual :) chestiile astea le faci de fun sau din pasiune dar e clar ca nu pe masina pe care o ai pt a o conduce zi de zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.