Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

mie asta mi se pare compromisu' ideal intre nou si vechi

 

1997-porsche-911-carrera_100026846_m.jpg

 

aspect foarte old school, atat exterior, dar mai ales interior.   dar totusi e o masina care s-a facut pana-n 97, deci beneficiezi si de sisteme moderne gen abs, airbag si xenon.  asta-i pt mine masina ideala, poti s-o folosesti si zilnic.  doar ca-s scumpe ca dracu, de exemplu modelul imediat urmator e mult mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta da, si chiar fara prea multe riscuri (ARR) deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie asta mi se pare compromisu' ideal intre nou si vechi

 

1997-porsche-911-carrera_100026846_m.jpg

 

aspect foarte old school, atat exterior, dar mai ales interior.   dar totusi e o masina care s-a facut pana-n 97, deci beneficiezi si de sisteme moderne gen abs, airbag si xenon.  asta-i pt mine masina ideala, poti s-o folosesti si zilnic.  doar ca-s scumpe ca dracu, de exemplu modelul imediat urmator e mult mai ieftin.

E ultima generatie racita cu aer, de asta 993 e mai scump decat 996. E un clasic in devenire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am inceput de ceva vreme un proiect cu un e34 modificat destul de serios.

 

din motive diverse,masina sta de ceva vreme pe dreapta,da acum m am apucat de lucru si pana in primavara sper s o termin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aircooled rulz.

 

On, sunt foarte misto 993-urile, lol. Dar nu dau mai mult de 2.500 pe masina de la care sa pornesc restaurarea/proiectul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aircooled rulz.

 

On, sunt foarte misto 993-urile, lol. Dar nu dau mai mult de 2.500 pe masina de la care sa pornesc restaurarea/proiectul.

Crede-ma pe cuvant ca orice suta pe care o dai in plus (cu cap, adica sa merite) iti prelungeste viata cu cativa ani si iti reduce bugetul necesar inzecit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cred ZyZ dar cum nu m-am nascut in familie de burghezi, trebuie sa am si un buget de achizitie pe care sa-l respect. Nu ma incadrez la un e28 ok, no problem, ma reorientez spre alta masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am vrut sa sune aiurea, te-am pus doar in garda ca e mai mult de cheltuit daca ai niste piese in stare proasta, decat daca ar fi in stare OK pe o masina cu pret de achizitie mai mare. PLM, eu am cumparat Scirocco-ul in anul 2 de facultate, cu 1500 de dolari platiti in 10 rate. Ideea e ca regulile se schimba putin la masinile vechi, fata de cele uzuale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ma ca am inteles ce ai vrut sa spui, stai linistit.

 

Mai bine ma bag la un urs. Plm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, asta era poza mea de desktop cand mi-am luat primul 486

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca o sa ma întorc la un e12. Dacă as găsi un 535i cu motor original și cutie în 5 trepte și sa nu fie mâncat de rugină, nu as sta pe gânduri deloc.

De când am avut primul BMW, e12, pana acum, am schimbat și condus destule mașini. Senzația pe care am avut-o când conduceam e12 și rânjetul de tâmpit după lobotomie nu le-am mai avut niciodată.

Pole, o maşină veche în stare buna e o placere. Senzația pe care o ai la volan e greu de descris în cuvinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate aveti dreptate. Si oricum, nu prea sunt in masura sa imi dau cu parerea intemeiat, intrucat nu am condus niciodata ceva de genul asta.

 

Daca voi avea ocazia, o sa vad cum sta treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricâte mașini am condus pana acuma, nici dracu nu îmi arata thumb's up pe la semafoare sau nu indica capul pe strada sa se uite la maşină.

Recunosc, fostul meu e12 era într-o stare foarte bună, estetic și tehnic. Sa ai o vechitura de maşina care, după zeci de ani, sa arate bine e... altceva.

PS. Nici un 750li e38 nu m-ar deranja. Nu sunt foarte scumpe și, dacă iei una îngrijită și cu istoric, chiar dacă plătești mai mult la achiziție, te scutește de multe costuri neprevazute pentru reparații și adus pe linia de plutire.

Un amic și-a luat unul acum câteva luni, într-o stare impecabila, la bani de nimic, undeva la 1800 euro. Maşina încă avea chiar și suporții aia în forma de triunghi pentru locurile din spate, pe care îți pui picioarele.

Edited by Rares_CJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Romania nu poti avea asa ceva, pur si simplu e dovada de dementa.

 

In jur de 8000 Ron impozit.

 

Puteam sa iau un E32 750i pe 1000 lei daca vroiam, dar ce sa faci cu el? Unde sa-l inmatriculezi?

Culmea e ca arata chiar ok.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E la moda sa nu fie înmatriculat în România. Cine sunt eu, sa ma împotrivesc trendului? P!s în vânt, înot împotriva curentului, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ar fi frica, sincer. Nu am A, m-am gândit să-l fac, dar nu prea îmi vine.

Dacă mi-aș lua motor, ar fi o husqvarna nuda 900 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o sa-ti vina sa crezi cat de miÅŸto e.

 

Si eu, inainte de scoala, ziceam la fel. Pana m-am vazut cu permisul in buzunar. Senzatia aia e...totul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se zvoneste ca lui Rares ii place sa o arda low pe Magheru cu asa ceva

 

1391826_540873912660653_562523068_n.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.