Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

lol cum vorbeste faggotu' ala, zici ca dubleaza desene animane, Cinderella gen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar nu pot sa-l inteleg pe nenea ala si nici n-are rost sa ma uit a doua oara.

 

Iti da Nick Mason bijuteria lui s-o conduci si esti capabil sa faci ceva mai de Doamne-ajuta si brusc, cand te urci in P1 ala de 3 ori mai ieftin nu esti capabil sa zici nimic memorabil.

 

Aici e clipul cu masina lui Nick Mason:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=OFLQAEiO7xo

 

 

 

Daca tot l-am pomenit pe bateristul de la Pink Floyd, face review-uri mai bune decat multi jurnalisti auto. Un mare lol din punctul meu de vedere.

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=PUcAkucShzQ

 

 

 

In fine, McLaren P1 o sa fie prezentat in noul sezon din top gear. Asteptam.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Gear devine din ce in ce mai putin un program despre masini, si din ce in ce mai mult un program de divertisment ieftin. Sper sa revina la origini cu sezonul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar imposibil.

 

Atata timp cat au audienta foarte mare, n-au de ce sa-si schimbe formatul.

 

Au vazut ca umorul ala englezesc prinde la multa lume si fac foarte multi bani astfel. De ce sa se schimbe?

E clar ca dpdv informativ reprezinta cam 0. Insa realitatea e ca nu ai ce sa inveti din reviste sau tv despre masini. Cand intra banii in ecuatie, nimeni nu este obiectiv. 

Cei de la Top Gear au intotdeauna o dubla masura cand vine vorba de masinile englezesti.

 

Pe de alta parte, toate revistele, inclusiv cele din Romania, iau bani de la producatori ca sa nu le faca praf masinile.

 

Eu inainte cumparam foarte multe reviste auto. Am cateva lazi pline. Cu trecerea timpului si cu cat societatea romaneasca s-a dezvoltat cei de la reviste au inceput sa ia tot mai multi bani de la tot mai multi dealeri. Astfel s-a ajuns la situatia in care nici o masina nu mai era facuta praf. Toate erau bune, inclusiv Renault-uri, Logan sau Aveo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisiuni cu si despre masini sunt un milion

 

top gear e una singura,asta e stilul care i a consacrat

 

umor englezesc tipic,mult subiectivism uneori si caterinca fortata

 

daca are inca audienta,inseamna ca fac bine ce fac

 

ps.ciupanezu a scris dupa mine,da are viteza mai buna la net

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca are inca audienta,inseamna ca fac bine ce fac

Nu, inseamna doar ca s-au orientat foarte bine pe piata. La noi cel mai bine vand Click, Libertatea si manelele, iar la englezi au avut foarte mult succes Cheeky Girls. Asa ca e irelevant succesul dpdv al calitatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zyz,nu cred ca are nimeni pretentia pe acolo ca face vreun act de cultura

 

emisiunea respectiva are scopul de a face audienta si implicit bani,pe tematica auto.

 

si atat.calitatea emisiunii ramane la aprecierea celui cu telecomanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si englezii au Libertatea + Click si Cancan intr-un singur ziar: Daily Mail.

 

Si oricum la Top Gear te poti uita. La Top Gear USA nu. Nici la Promotor.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot am vazut numele Zagato, m-am gandit ca n-ar fi o ideea rea sa ma dezbrac de lene si sa postez pe viitor creatii ale marilor coachbuilderi italieni (carosieri, care naiba e termenul corect?).

 

Ar fi foarte multe de zis si aratat si nici nu-s putine firme. Macar cei mai cunoscuti: Ghia, Pininfarina, Giugiaro, Bertone, Sergio Scaglietii (preferatul lui Enzo Ferrari), Zagato.

 

Parca privesti altfel masinile alea cand te gandesti ca bateau cu ciocanele tabla, o usa iesea putin mai lunga decat cealalta samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici nu e Grand Coupe cum e prezentat de fapt, e un cacat de sedan cu haion. Deci acum toti care au masina cu haion, gen Opel Insignia etc, o sa se numeasca ca au Grand Coupe.

 

Seria 3, cred ca este inlocuit de seria 2. Bine, asta pana nu se decide ca e nevoie si de un seria 2 in 4 usi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cica tendinta e sa foloseasca numere pare pentru coupeuri.. asta ar insemna ca seria 1 sa devina 1 + 1

 

ps. pai tocmai, din cauza ca are haion, nu mai e sedan, precum nu e nici touring. e hatchback. ;)

Edited by Rares_CJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai normal ma Pole, ca nici tu n-ai break, ai Shooting Brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aham, deci de fapt este Hatchback Sport Coupe.

 

WLF, ce am ? doar candidoza am avut, shooting din ala nu stiu ce e, poate tu <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tampenie si asta cu seria 3 in cinspre` usi gran coupe, gt sau mai stiu eu ce. Deja o dam in Audi style si nu mai stii care-i una sau cealalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tampenie si asta cu seria 3 in cinspre` usi gran coupe, gt sau mai stiu eu ce. Deja o dam in Audi style si nu mai stii care-i una sau cealalta.

O chestie de marketing.

 

Dar tot nici una nu e la fel de urata ca seria 5 GT. Deci daca mi-ar da cineva asa ceva cadou, as baga-o pe autovit din prima zi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.