Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

recomand toyota auris d4-d de 1.4? genial motor, ala pre-facelift, 2012-2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de Toyota și camry de care pomeneai acum ceva vreme, ce ai condus tu erau CVT sau automată tradițională (convertizor de cuplu)? 

Am văzut ca Toyota camry hibrid astea noi toate au e CVT, doar alea normale au automată normală... 

Edited by F&F

Share this post


Link to post
Share on other sites

camry de care pomeneam (si s-a vandut in cateva zile, nu ma mir, a disparut si din parcarea Toyota rulate) era CVT. 

 

camry non-hybrid, cel de ... 2.5 benzina aspirat pentru piata americana/canadiana este cu convertizor de cuplu obisnuit (Direct Shift-8AT)

 

si acum se vand in paralel, depinde de piata

 

eu am condus des Toyota/Lexus hybrid cu CVT, personal mi se pare o combinatie luxoasa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai, a fost ciudat, primul CVT pe care l-am condus a fost un Nisan Maxima (model american), apoi au urmat diverse generatii Toyota/Lexus, printre ele si o mizerie de CVT de la Audi

 

mi se pare o varianta extrem de rafinata, cel putin generatia 2008+ care simuleaza si eficient treptele de viteza

 

fiabilitatea este similara uneia cu convertizor clasic (exclus cele cu DCT/DKG/si alte sisteme dublu ambreiaj)

 

daca ai ocazia sa incerci la un parc auto una, fa-o, cu siguranta ai sanse mai mari in UK sa testezi una

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut la camry hibrid asta nouă, 2022, că are padele la volan, chiar dacă e CVT.

Cică din padele controlezi nu vitezele (că nu le are), ci nivelul de regenerare la frână de motor. Dacă tot dai -, nivelul de regenerare e la maxim,  ca un fel de condus cu o singura pedala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buei nu stiu, dar CVT for za win in oras sau oriunde e dimensionata pentru sarcina aia.  Practic nu e ca nicio viteza, motorul e tot timpul la punctul optim.

 

Nu se simte cat se schimba vitezele ca in orice alt caz de transmisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatch, asta e singurul motiv care ma scoate din minti. M gandeam sa-l vand dar pana la urma cred il pastrez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 cai benzina, 30 electric.

 

0-60km ii face mai repede ca altele mai mari.

23 minutes ago, Bogdan said:

Ce portbagaj mare are. Pare o masina f practica.

 

Breakul da, hatchul sa moara masa. E masina fix de oras.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, sbircris said:

La 100 de cai e cam lesinata. 

 

deloc, are 136cp de fapt si nu este lesinata, nu e facuta sa depasesti 3 dube si 2 tir-uri pe valea oltului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are o cunoștință, nu break,  ...am mers vreo 1500km pe autobahn odată...si te cam chinui..are motor mic..d aia ziceam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe autostrada nu e sa te tii in curul altora si sa dai flashuri. Dar pana la 130kmh la ora e decenta. Cam zgomotoasa ce e drept.

 

Dar la consum de 5-5.5 litri in bucuresti in mijloc de aglomeratie, cu toata climatizarea mergand eu zic ca e nemaipomenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si aia e miez

 

dar mai miez e grand espace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci CoC-urile de la VW mai nou sunt doar pe bani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-mi trec in carte jantilii mai mari, sa nu patesc ca ciupa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Competiția cu rivali precum Tesla Motors, dar și cu companiile chineze, a forțat Volkswagen să grăbească planurile de electrificare a gamei, dar și de începere a producției de mașini electrice la uzina principală din Wolfsburg. Grupul german rămăsese în urmă la capitolul mașini electrice, însă lansările din ultimii ani și cele anunțate pe viitor sub numele ID au schimbat lucrurile. Tesla ar trebui să primească zilele acestea undă verde pentru începerea producției la noua uzină de la Berlin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/11/2021 at 1:46 PM, Scufi said:

Sa-mi trec in carte jantilii mai mari, sa nu patesc ca ciupa

 

si fara CoC nu se poate? dar stickerele de pe usa de la producator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.