Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

bine, recunosc cu mana pe inima ca mi-am tarait hoitul destul timp cu un E53 3.0d incat sa nu mi se para mai fara rost decat ce am acum.

 

deci nu-i chiar de aruncat cu pietre.

 

la fel de adevarat e ca am incercat un rahat de drum forestier cu dansa si-am atins cu tobele de pamant. e inutila la chestii d-astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si io am avut un touareg 3.2 v6.  fortat de imprejurari, nu ca l-am ales eu. in afara de 4x4 pe zapada, chiar fara rost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mine, cele mai cretine masini sunt SUV-urile. Consuma mult, performante si aerodinamica proaste si nu sunt bune nicaieri. Nici offroad, nici pe sosea. 

Daca nu esti genul caruia i se scoala de satisfactie ca nu stiu ce prost il invidiaza, chiar nu gasesti nici o placere in conducerea unui SUV. E plictisitor, lipsit de orice senzatie.

 

 

In rest, aproape toate masinile au logica lor.

 

 

+ un mare 1.

Bine ca nu mi-am luat SUV.

As fi avut o masina plictisitoare si fara rost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

io ce sa mai zic, ca am avut Porsche Cayenne.. si Turbo, este evident ca am puta cea mai mica, plus un bagaj complet de frustrari :(

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum si fiecare om are logica lui. Mie SUV-urile imi dau senzatia de siguranta si vizibilitate, ceea ce ma multumeste. Putin imi pasa de performante si aerodinamica, nu asta e rolul lor.

Am condus X6. Ai vizilitate mai proasta decat in multe masini. Unghi mort cat un Mini Cooper.

Siguranta nu prea pentru ca sunt foarte inalte, deci au centrul de greutate sus = rasturnare destul de probabila in caz de accident.

 

Mie mi se pare niste masini groaznice.

A nu se confunda cu masini de offroad gen Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Toyota FJ si altele de genul asta. Adica masini groaznice onroad, dar foarte bune offroad. Alea au un rost, o logica.

 

Cele mai cretine masini dupa mine sunt Q7, X5, X6, ML, orice Range Rover in afara de Defender.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

la capitolul siguranta nu poti compara un suv de genu asta cu o berlina sa zicem din clasa medie

 

e vorba de masa masinii,inaltime etc

 

aici nu avem ce comenta,la treaba cu rasturnatul,e evident mai inalt,dar e la fel de lat.putin probabil sa se rastoarne

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai frate. voi vreti ca mine, si consum mic si impozit mic si 6 cilindri si peste x sute de cai

plus 4x4 si sasiu separat, plus directie, stabilitate si franare de exceptie.

 

 

nu exista ma.

 

 

 

 

is bune si suvurile, cat de cat prin zapada isi fac treaba (cu roti de iarna, fireste) si, in plus, iti confera o siguranta ca, in caz de doamne fereste, scapi intreg. improbabil dar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciupanezu are el niste idei preconcepute despre orice, asta e problema de fapt, toate la el sunt asa si pe dincolo si nu sunt bune de nimic.

 

Mie imi place sa conduc SUV.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai

 

sa ne explice pole cum ii privea imperial pe astia cu matizele in trafic

 

o data parca povestea cum a trecut peste unul fara sa si verse paharul de cafea

Share this post


Link to post
Share on other sites

da bai, cand ma dadeam si io cucaiene eram foarte multumit.

de n-ar fi 80 de milioane pe an impozitul m-as baga lejeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mine, cele mai cretine masini sunt SUV-urile. Consuma mult, performante si aerodinamica proaste si nu sunt bune nicaieri. Nici offroad, nici pe sosea. 

Daca nu esti genul caruia i se scoala de satisfactie ca nu stiu ce prost il invidiaza, chiar nu gasesti nici o placere in conducerea unui SUV. E plictisitor, lipsit de orice senzatie.

 

 

In rest, aproape toate masinile au logica lor.

 

Da si nu, iti dau exemplul meu. Ce masina iti iei daca ai copii (deci iti trebuie spatiu), ai casa pe un drum pe care nu il deszapezeste nimeni si faci aproape zilnic drumuri de pamant/piatra 1-2km. Si eu vroiam initial un seria 5, dar pur si simplu am nevoie de garda la sol un pic mai mare pe drumurile pe care merg.

SUV adevarat gen LandCruiser sau RangeRover nu am nevoie, nu ma intereseaza offroadul absolut deloc si nu am nevoie sa car greutatea suplimentara zilnic.

 

X5-ul e cam singurul SUV soft de sosea care iti ofera si un pic de satisfactii in condus (in afara de Cayenne care e mult mai scump) economia cam cea mai buna din clasa, design si fiabilitate ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu in parte sunt de acord cu Bogdan, dar la SUV-urile astea care se vor si super sport... pai sa-mi bag pla in el de Cayenne Turbo, stii cum e sa faci un plin de 100 de litri benzina si iti indice range 265 de km in oras ? :)))) adica ma pis pe ei de 500+ cai sau 550 la Turbo S, ca la 47% consum urman iti cam dispare zambetul de pe fata instant si se transform intr-un rictus nervos.... Plus peste 80 de milioane impozitul anual.

 

mortii lui, cred ca in 2 ani sau cat l-am avut am bagat in el benzina cat jumate din valoarea lui lol.

 

Insa un SUV gen 3.0d, cum e X5-ul, cred ca e ideal (cost/consum/intretinere/utilitate/performanta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre Pole, io scoteam medie de 12 in oras bre, da era S, ce-i drept. si nu depaseam viteza legala

spre deosebire de propritar, care avea vreo 22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca tu ii puneai vasle si vele, ca sa consume 12 in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu m-am mirat.

 

da v-am zis, nu? 530-ul asta nou al lui drive il spulbera, la franare, accelerare, viteza cu care lua curbele.

 

pe testate.

 

 

asadar...are si Ciupa dreptate

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0d cum am eu e un compromis ok consum/performante. De cand o am, in 25k consumul mediu e 8.9, mai putin decat X3-ul pe care l-am avut inainte, la care aveam cam 9.5  :)

 

SUV cu pretentii sport gen X5M mi se pare si mie o aberatie. Greutatea masinii e foarte mare si oricat ar incerca producatorul masina nu are niciodata feeling de sportiva adevarata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguranta nu prea pentru ca sunt foarte inalte, deci au centrul de greutate sus = rasturnare destul de probabila in caz de accident.

 

Atunci Huidu cum de nu s-a rasturnat, n-a avut nici o zgarietura si a omorat niste oameni? Pentru ca Logan probabil.

 

Deci dupa cum spun si altii pe aici, isi cam au rostul din mai multe privinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciupanezu are el niste idei preconcepute despre orice, asta e problema de fapt, toate la el sunt asa si pe dincolo si nu sunt bune de nimic.

 

Mie imi place sa conduc SUV.

M-as fi mirat sa fi tu de acord. 

Am condus, nu e nimic preconceput. Stai mai sus, te uiti "la fraieri" de sus. In rest, nu vad ce e misto.

Da si nu, iti dau exemplul meu. Ce masina iti iei daca ai copii (deci iti trebuie spatiu), ai casa pe un drum pe care nu il deszapezeste nimeni si faci aproape zilnic drumuri de pamant/piatra 1-2km. Si eu vroiam initial un seria 5, dar pur si simplu am nevoie de garda la sol un pic mai mare pe drumurile pe care merg.

SUV adevarat gen LandCruiser sau RangeRover nu am nevoie, nu ma intereseaza offroadul absolut deloc si nu am nevoie sa car greutatea suplimentara zilnic.

 

X5-ul e cam singurul SUV soft de sosea care iti ofera si un pic de satisfactii in condus (in afara de Cayenne care e mult mai scump) economia cam cea mai buna din clasa, design si fiabilitate ok.

 

Exista si situatii de genul asta, insa astea sunt exceptii.

Cele mai multe SUV-uri din Bucuresti sunt ale unora care stau in oras, nu pe vreun drum nasol.

 

Ca sa-ti ofere X5-ul satisfactii la condus trebuie sa ai un motor nesimtit de mare.

 

3.0d-ul e super pe seria 3, misto pe 5, dar jenant pe X5 sau X6.

 

Ma rog, acum fiecare poate sa creada ceea ce doreste.

Intotdeauna depinde la ce te raportezi si ceea ce ai cu adevarat nevoie.

Mie chiar nu-mi plac masinile astea, nu le vad rostul si mi se pare oribile.

Imi plac lucrurile cu adevarat functionale.

 

da bai, cand ma dadeam si io cucaiene eram foarte multumit.

de n-ar fi 80 de milioane pe an impozitul m-as baga lejeer

La Cayenne e 1000 euro un singur amortizor, deci nu doar de impozit e problema.

Atunci Huidu cum de nu s-a rasturnat, n-a avut nici o zgarietura si a omorat niste oameni? Pentru ca Logan probabil.

 

Deci dupa cum spun si altii pe aici, isi cam au rostul din mai multe privinte.

Acolo nu se pune.

Am vazut acum in trafic pe la Dimitrov un Logan taxi cu roata fata rupta de un Fiesta. :lol:

Pai daca i-o dai cu E34 sau E39, il spulberi. 

 

Chestia asta cu SUV-urile a devenit un fel de cultura la romani. Daca ai bani si nu ai ceva masina foarte mare si opulenta, aproape ca degeaba ai bani.

La fel si ideea de masina decapotabila in Romania. Chiar n-are nici un farmec. Daca stai intr-o zona misto, aproape de mare sau ocean, cu siguranta merita ideea de cabrio.

Dar la noi cand vezi o masina cabrio, in 95% din cazuri e cu plafonul montat.

 

Mie imi plac masinile cu care poti intra tare in curbe, pe care le poti simti rapide cu adevarat si care nu sunt ingreunate inutil de n optiuni pe care nu le folosesti niciodata.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana una-alta, eu tot intr-un suv as vrea sa-mi stiu muierea si copilu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tu, ce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ca sa-ti ofere X5-ul satisfactii la condus trebuie sa ai un motor nesimtit de mare.

 

3.0d-ul e super pe seria 3, misto pe 5, dar jenant pe X5 sau X6.

 

 

 

Prin satisfactii eu inteleg sasiu echilibrat, directie precisa cu feedback bun, frane bune. Putere pentru o masina de familie are arhisuficient si varianta 3.0d, chiar facand comparatia cu GTI-ul, masina de 0-100 sub 6 secunde, 0-160 in 13.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te inteleg perfect.

Cam orice BMW, de fapt orice masina premium respecta aspectele pe care le-ai mentionat.

 

Nu cred ca tin intr-adevar de satisfactie, e doar normalitate in clasa premium.

 

Ceea ce nu-mi place mie la SUV-uri, de exemplu X5, este ca ii simti intotdeauna masa intr-un mod deranjant, mai ales in curbe sau la franare.
O masina de genul asta trebuie condusa cu mult mai multa atentie decat un seria 5 pentru ca greutatea in plus da o franare un pic mai slaba, iar in curbe trebuie sa intri cu o viteza inferioara. Mie d-asta nu-mi plac SUV-urile. Inteleg si punctele lor bune. Confort, spatiu interior generos, portbagaj mare, garda la sol ridicata. 

X3-ul vechi poate fi intr-adevar condus intr-o nesimtire totala. Am mers cu un 3.0sd destul de mult, trage bine, franeaza bine, sta binisor si in curbe. Insa e mult prea urat spre hidos. Ma rog, X3-ul parca e SAV, nu SUV, dar oricum tot aia e. Un SUV mai mic.

 

Ca siguranta, eu zic ca S-klasse e etalonul, nu vreun SUV.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.