Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Daca as primi-o gratis nu mi-ar fi rusine sa merg cu ea pe Magheru. :sorcerer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratis da, nu arata rau.

Dar la o privire mai atenta e ceva penibil. 

 

E pacat ca rusii i-au copiat pe americani asa. In orice caz, as prefera sa am o Volga Gaz 21 reala decat una cu motor de BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cate idee/atatea bordee

 

si mie-mi place, chiar si ideea :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai vere cand v aud.lol

 

pur si simplu e o chestie custom,o caroserie frumoasa care beneficiaza de un sasiu si motor performant.n am chef sa ma cert cu nimeni,da la unii snobismul atinge cote alarmante

 

probabil si asta e shaorma cu de toate,ca doar are motor bmw pe caroserie nonbmw lol

 

 

2008-Weissman-GT-to-Make-its-Deb-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un Wiesmann de vanzare la automobile bavaria Otopeni. Smechera rau masina. Parca de m3 are motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre Sly, e ca si cum ai compara Ariel Atom, ca si ala e facut de o firmulita mica si cu motoarele altora, cu un oarecare care si-a facut E30 V8. Una e Wiesmann, alta e atelierul din colt. Ideea de a pune un motor cumparat pe un sasiu custom nu e rea (plm, si Zonda are motor Mercedes), dar conteaza si cum o faci.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

KIP, n-ai ambitie sa mergi la guvern cu o Lada :)))

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu un oarecare care si-a facut E30 V8. 

Apropos de asta, intotdeauna mi s-a parut ideea asta o mare tampenie.

Pui un motor greu pe o caroserie usoara si distrugi tot echilibrul. Evident ca masina aia va avea un comportament dinamic groaznic, dar "suna a V8, manca-ti-as".

O idee mult mai buna e un 2.5 sau un 2.8 supraalimentat.

E30-urile alea cu motor V8 de 3 litri sunt niste pocnitori, iar alea cu V8 de 4.4 nu pun niciodata puterea pe asfalt.

Deci trecem peste faptul ca E30-ul are forma unei caramizi ciobite. Ii mai punem si un motor de 286 cp, ceea ce in lumea masinilor modificate nu e deloc mult. O investitie foarte proasta.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

diferenta de greutate dintre un motor v8 si un 2,5 m50b25 spre exemplu,nu e semnificativa

 

pentru ca primul are bloc din aluminiu.se poate echilibra foarte simplu cu ingreunare pe puntea spate

 

astea sunt povesti

 

nici un e30 cu 2,5 turbo nu va pune puterea pe asfalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

KIP, n-ai ambitie sa mergi la guvern cu o Lada :)))

 

Pai as fi cam pa trend, ca sa zic asa. Adica. pesedeu nu din laba de comunist s-a nascut ? :lol:

 

aham. Si cat e?

 

Posibil sa se fi dat ca vad ca nu mai apare pe site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e sa visam, eu tot la Eleanor raman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

diferenta de greutate dintre un motor v8 si un 2,5 m50b25 spre exemplu,nu e semnificativa

 

pentru ca primul are bloc din aluminiu.se poate echilibra foarte simplu cu ingreunare pe puntea spate

 

astea sunt povesti

 

nici un e30 cu 2,5 turbo nu va pune puterea pe asfalt

 

Sunt minim 50 de kg diferenta intre ele. 

Cine a mers vreodata cu o masina performanta fara pasager si cu pasager stie foarte bine ce inseamna 50 kg in plus sau in minus.

N-am vazut niciodata macar o incercare de a echilibra o masina de genul ala.

In general cei care supraalimenteaza un 2.5 investesc mai multi bani si cumpara si o suspensie cu care mult mai multa putere va fi pusa pe asfalt.

Astia care pun V8 pe E30 sunt in general cei care lasa tamburi pe spate si nu fac nimic la suspensie, in afara de a taia cate o spira din arc.

Iar E30-ul e din start o masina foarte usoara pe spate.

 

Un V8 de E34 e 500 euro. Un M50B25 sau un M52 supraalimentat inseamna mii de euro.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de asta, intotdeauna mi s-a parut ideea asta o mare tampenie.

Pui un motor greu pe o caroserie usoara si distrugi tot echilibrul. Evident ca masina aia va avea un comportament dinamic groaznic, dar "suna a V8, manca-ti-as".

O idee mult mai buna e un 2.5 sau un 2.8 supraalimentat.

E30-urile alea cu motor V8 de 3 litri sunt niste pocnitori, iar alea cu V8 de 4.4 nu pun niciodata puterea pe asfalt.

Deci trecem peste faptul ca E30-ul are forma unei caramizi ciobite. Ii mai punem si un motor de 286 cp, ceea ce in lumea masinilor modificate nu e deloc mult. O investitie foarte proasta.

E mult mai ieftin un V8 decat un proiect turbo, la care, pe langa bani, e nevoie si de ceva cunostinte (nu pentru montaj, ci chiar pentru alegerea componentelor, calcularea debitelor de benzina si aer, harti de amestec si avans, etc.) De asta multi prefera V8, pentru ca nu trebuie sa schimbi multe (muti pompa de servofrana, faci niste tampoane si un manunchi de fire adaptoare pentru ECU, etc).

 

L.E.: Traiesc pentru discutii de-astea. Keep 'em coming.

Edited by ZyZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol pai nu are decat vreo.20 de.kile mai mult decat m52 si vreo 10 fata de m50. la m60 ma refer. m62 e si mai usor decat m60

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte putin probabil sa fie asa. 

Greutatile gasite pe realoem sunt doar pentru bloc, nu pentru motor in total.

Adica bloc fata pistoane, fara accesorii, fara chiulasa.

 

@ZyZ:

 

Stiu ca e mult mai ieftin.

HAI-ul a luat de la o cunostinta de-a mea un V8 de pe un E34 impreuna cu diferential, puntea spate cu discuri si alte subansamble pe 500 euro.

Apoi se lauda ca a dat 2000 euro pe forumuri.

Pe de alta parte, la supraalimentari n-ai cum sa te arzi in cur la bani. Daca iei turbine chinezesti de pe eBay te tine configuratia 100 km daca ai noroc.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai doar reisarii pun V8 pe E30. Foarte putini oameni cu minte ar face asa ceva.

 

Eu am avut E39 535i cu motor V8. 245 cp din 3.5 litri. 540i are 286 cp. Pai e un pisat fata de ceea ce poti avea dintr-un 2.5 supraalimentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar pisat nu e.

 

din m62b44 se pot scoate relativ usor 330 de cai.ca sa nu mai vorbesc de cuplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

din m62b44 se pot scoate relativ usor 330 de cai.ca sa nu mai vorbesc de cuplu

MAS, tu esti?  :lol:

 

Dintr-un V8 aspirat nu se poate scoate mare lucru fata de puterea de fabrica.

Resoftarea e degeaba pentru ca e aspirat. Putere care sa se simta din evacuare sau galerie de evacuare custom iar nu exista. 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu astept cu interes, primele muscle car-uri in romania, la care se va monta GPL. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.