Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Am tot zis c-o postez p-asta si am tot uitat.

 

E perfecta din toate punctele de vedere :). Restaurata ca la mama ei sau cum doriti sa numiti procesul respectiv.

 

 

 

 

Daca nu va intereseaza neaparat detaliile referitoare la particularitatile Corvette-urilor din anul respectiv ('63) , incepeti de la  12:40.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mama ce are aici  :huh:

 

10492094_889953131033726_733889605227728

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine domnul respectabil? Musculescu ala, dupa nr presupun.


Murea daca-i dadea o vopsea cum trebuie tigaii, arata ca un rahat compartimentul ala motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre demonstratia din film n-are rost sa vorbesc. I-as dori chestii urate.


Da, turbina e cat o galeata. Da' presupun ca are si un lag pe masura. Nu-i genul meu de masina. Imi place sa accelereze liniar, nu sa stea sa se gandeasca si pe urma sa-ti rupa spatele de la 5000 rpm in sus.

 

Consider o capodopera motorul de pe LFA. Bine, inca-s nostalgic dupa natural aspirate. Au farmecul lor.


Si LS-urile de la Chevrolet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca a vopsit masina dupa ce i a facut motorul.si ca sa dai jos toata serparia aia ca s o vopsesti e cam peste mana

 

ma rog,pare ca are minim 600 de cai la cum se manifesta.mie unul mi ar place o masina din asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca spaga.se poate si omologa probabil,da procedura e mult prea complicata

 

o porcarie tipic romaneasca,avand in vedere ca in europa de vest si in state sunt o gramada de masini modificate drastic si omologate pentru circulatia stradala

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare oricum, probabil in acte e 316i  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da e misto conceptul de sleeper.

 

mai era unu prin tarile baltice cred,tot asa touring fara nimic vizibil la exterior,cu motor de m si turbo monstruos

 

normal ca pe spate scria 316i

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca spaga.se poate si omologa probabil,da procedura e mult prea complicata

 

o porcarie tipic romaneasca,avand in vedere ca in europa de vest si in state sunt o gramada de masini modificate drastic si omologate pentru circulatia stradala

Se poate omologa, insa dupa ar trebui sa plateasca impozit pentru cilindreea noului motor. Asa ca spaga e sigur raspunsul final.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din moment ce oricum nu iei ITP cu geamuri fumurii, e clar ca omologarea e ultima grija. Iar motorul e de mult considerat piesa de schimb, nu prea mai are importanta ce tip este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e piesa de schimb, insa ca sa iei ITP-ul pe bune cu motorul ala e cam imposibil.

De ce? 

 

1. Daca e trecuta in carte seria motorului, seriile nu corespund. 

2. Chiar daca nu e trecuta seria in carte, se poate vedea ca e cu totul alt motor, iar cand ai montat un motor mai puternic cu 40% decat cel original e nevoie de omologare artizanala la RAR.

 

Se face treaba cu un Caragiale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand i-am facut ITP-ul rablei dupa 4 ani,

fara talon, faruri montate si bancheta, evident

 

 

am dat-o unui baiat de-a dus-o la Braila.

 

 

ce e ala Caragiale? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe asta cu "un Caragiale" n-am mai auzit-o pana acum  :lol: oricum, Bogdan de cand are service e almanah de expresii din astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mor cand aud la tot felul de baietasi cinspe` sute, in loc de 150 lei. Combinatozauri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.