Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

M ul il iei la jumate de pret. Dar n au nicio legatura, nu ai cum sa le compari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZyZ e cam extremist. Nu poti spune ca n-are sens. E o masina excelenta,

 

Insa, cu siguranta exista altele care, chiar daca sunt mai lente, iti inspira mult mai multe.

 

La banii de GTR iei un M3 E92 si esti mai castigat.

Mda, fix asta am vrut sa spun. Mai stangaci, fireste.

 

Domnii, am si eo o intrebare. Ala fiind ultimul M natural aspirat, n-o sa mai creasca in valoare ? Adica o sa se mai deprecieze si vreodata cine stie :)

Nu cred. Nici E46, care a fost ultimul I6 aspirat nu prea mai creste in valoare, dimpotriva. In afara de E30 M3, E46 M3 CSL si GTR si E92 M3 GTR nu cred sa mai asistam la mari minuni in viitorul apropiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa creasca la pret daca vor ajunge sa fie rare. Ceea ce va fi destul de greu.

 

M ul il iei la jumate de pret. Dar n au nicio legatura, nu ai cum sa le compari.

Sunt mai apropiate decat GTR si seria 8. Macar prin prisma pretului si tot sunt cat de cat din acelasi film.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile de genul asta le luati pentru satisfactie personala, clar. Nu pentru consum, spatiu interior, confort la drum sau altele. Sunt masini pentru copilul din fiecare. Atunci care-i satisfactia cand tu cu un GTR esti mai rapid decat altul cu alta masina? Cu ce te poti lauda? Ca softul tau de cutie e mai nou? Ca softul de launch control e mai bun? Ca softul pentru ESP si-a facut treaba mai bine, ca-i masina de generatie mai noua si scoti G mai mare in viraje? Unde-i satisfactia cand conduci o masina controlata 100% de soft? A, daca vrei doar sa te spargi in figuri cu masina ta supersport, care demonstreaza ce pilot esti si cum pleci tu de pe loc perfect de fiecare data, OK. Dar daca vrei sa te joci...te plictisesti repede, ca de orice alt joc pe PC sau PS3. De asta nu-mi place GTR. De asta, de fapt, nu-mi prea plac japonezele, coreenele, etc. Pentru ca nu prea au personalitate. Le-a trebuit un Senna celor de la Honda ca sa scoata un sasiu dupa care baleste lumea  ;) Nu stiu cat v-ati jucat cu o masina, dar limita pana la care ai satisfactie intr-o masina sport e limita pana la care poti tu sa o fortezi. Tot ce-i peste, e absolut degeaba. Sau pentru pitipoance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti place sa exagerezi si sa duci lucrurile la extrem. Nu are rost sa intre nimeni intr o discutie cu tine pe tema asta, mai ales ca dupa tine GTR ul sau altele asemanatoare sunt pentru pitipoance. Daca ai fi condus un GTR ai fi vazut ca, cu toate sistemele on, rupe aderenta foarte violent cam la orice apasare bruste a acceleratiei. E o masina greu de stapanit si controlat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident, cine stie sa manuiasca volanul scoate cam timpii cei mai buni destul de usor.

Cu GTR ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti place sa exagerezi si sa duci lucrurile la extrem. Nu are rost sa intre nimeni intr o discutie cu tine pe tema asta, mai ales ca dupa tine GTR ul sau altele asemanatoare sunt pentru pitipoance. Daca ai fi condus un GTR ai fi vazut ca, cu toate sistemele on, rupe aderenta foarte violent cam la orice apasare bruste a acceleratiei. E o masina greu de stapanit si controlat.

E posibil ca ai dreptate, mi s-a mai spus asta. GTR nu e o masina de pitipoance, nu stiu de unde ai inteles asta. E o masina pentru un anumit tip de soferi, care isi cumpara japoneze tocmai pentru electronica de pe ele. Dar foarte multi isi cumpara GTR pentru ca e o masina cu care e foarte usor sa fii rapid si sa impresionezi. La asta faceam referire.

 

ZyZ lucreaza in IT, daca va vine sa credeti.

Haha, da. Tare asta. Oricum mi-am gresit menirea in viata. Cred ca as fi fost un foarte bun sofer de taxi  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia s-o zic, prea stergeai pe jos cu soft-urile :)

 

Imi place ideea de GTR, sincer. Poti oarecum sa-l folosesti zi de zi, e ok masina.

 

Unii, ZyZ de exemplu, nu inghit electronica de pe ele, unii stiu ca-i acolo si se bucura de masina samd.

 

Cred ca m-as bucura pur si simplu de masina, n-as sta sa butonez laptopul conectat la ea.

 

Si imi place mult de tot cutia aia de viteze mutata in spate. Stiu, nu-i noua ideea, dar tot buna e.

 

Bravo lor ca au aplicat-o.

 

Si apropo, a condus Justin Bell una si spunea ca trebuie sa ai rabdare cu ea in curbe. Culmea :) Va dau clipul daca vreti sa va lamuriti.

 

Daca nu-l credeti p-ala care a castigat LeMans, e problema voastra :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, eu am condus doar putin un GTR, nu pot sa emit mari pretentii in ceea ce priveste un review complet. Dar ca e foarte agresiva si violenta pot sa afirm fara probleme. E full de electronica dar mie imi place si asta. Nu e masina de zi de zi dar nici nu cred ca s a vrut a fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, exista destule masini, vechi si noi, pentru toata lumea. Bani sa ai, 

 

Ce mi se pare mie tare la GTR e ca poti cu o masina de 70 000 euro sa le scoti figurile din cap soferilor de masini de peste 200 000 euro.

Cand ai un GTR foarte putine masini pot face fata. Chestia asta e cat de cat misto pentru oricine. Sa umilesti imbecilii e intotdeauna un plus.

 

L.E: Le scoti figurile din cap si alora cu masini tunate si celor cu motoare. Chiar mi se pare misto asta.

Edited by Bogdan
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand aveam E39 ma plimbam cel putin o data pe saptamana noaptea prin oras. Noaptea, mai ales vinerea sau sambata ies toti wannabe racers prin oras. Multi cu pzd-urile langa ei sa le arate ce motor de 2 litri diesel cu chiptuning au si cat de tare trage.

Era foarte distractiv sa ii muiesc. Unii nu intelegeau din prima, asa ca ii umileam cate 3-4 semafoare la rand.

 

Pai cu un GT-R nici nu vreau sa ma gandesc ce as putea face. :lol:

 

L.E: Si ca fiu clar: E39 535i-ul ala nu era chiar atat de rapid, insa fata de majoritatea masinilor de pe strada, cam era. Existau destule masini mult mai rapide, insa cele mai multe mergeau la show-off. 
Eu consumam benzina de 100 lei intr-o noapte d-asta de forja. Pocneau discurile cand ajungeam acasa. Stiu, sunt dement.

Imi amintesc ca intr-o noapte m-am oprit la un semafor si mi s-a parut ca iese fum de la motor. De fapt era abur de la discuri.


Sunt masini pentru copilul din fiecare. Atunci care-i satisfactia cand tu cu un GTR esti mai rapid decat altul cu alta masina? Cu ce te poti lauda? Ca softul tau de cutie e mai nou? Ca softul de launch control e mai bun? Ca softul pentru ESP si-a facut treaba mai bine, ca-i masina de generatie mai noua si scoti G mai mare in viraje? Unde-i satisfactia cand conduci o masina controlata 100% de soft? 

 

Asta e discutia aia despre masini old school vs. masini moderne.

Realitatea e ca trecand peste orgoliul copilului infatuat din fiecare despre care ai vorbit, majoritatea oamenilor sunt soferi cel mult mediocri. E totusi un lucru bun ca masinile au ajuns sa aiba atat de multa electronica. Cei mai multi chiar nu ar avea cum sa tina pe sosea masinile moderne fara electronica aferenta.

D-aia e buna electronica. Scapa viata imbecililor care-si supraestimeaza capacitatile.

Evident ca daca te pricepi e mult mai placut sa conduci o masina clasica fara sisteme electronice. Insa, las-o-n mortisorii ei de treaba, cei mai multi nici sa parcheze nu sunt in stare.

 

Fix aceeasi chestie si la motoare. Au ajuns sa aiba 200 cp. Insa vin cu ABS, franare automata si pe fata si pe spate, unele au si un sistem gen ESP. Tot asa, ca sa nu moara fraierii.

Chestia cu franarea e in felul urmator: Maneta de frana de pe ghidon actioneaza in acelasi timp si frana de pe fata si, in proportie mai mica, frana de pe spate. In combinatie cu ABS-ul, orice tampit e in stare sa franeze eficient. Ceea ce la o motocicleta mai veche e foarte complicat. Putini aveau tupeu sa franeze tare cu o motocicleta din anii '90. 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asta e dementa, sa faci asta cu o Dacie 1310 cu motor comprimat si carburatoare duble Delhorto tre' sa fie prostie.  :lol:


Apropo, ca sleeper modern, RS4 B5 mi se pare masina perfecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi ce sleeper d-ala de Corvette ZR1 mi-as lua daca as avea bani. Sleeper, adica ii trimiti pe toti la culcare. :lol:

 

corvette-zr1-ab1.jpg

 

Your argument is invalid.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, ca sleeper modern, RS4 B5 mi se pare masina perfecta.

 

 

Break, estate, cum i-o zice. Nu sedan :)

 

Ma, voi sunteti cu reisăreala, pe bune. Eu nu ma agit asa tare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost, ifx-ule. Eu am imbatranit. Ciupa mai are o sansa la fericire  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci Scirocco e pentru cumparaturi? Te-a incantat ca are haion?

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca Bogdan zice lucruri interesante în postările alea lungi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa razi, dar cand ne-am mutat, Scirocco m-a ajutat cel mai mult. Ar fi intrat juma' de apartament in masina aia. Are hayon-ul ala o deschidere mai mare decat gura Laurei Andresan.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZyZ-ule, ma dezamagesti. GTR-ul e tata lor, cum sa nu-ti placa ? :)

 

Si in plus masina aia e o platforma extrem de buna pentru modificari chiar si cele mai radicale. Cu o investitie minima duci masina aia in 1000 HP, lejer. Nu de alta sunt modificate la greu mai ales prin USA si pe la rusii aia blindati de cascaval. Pai ofera aia de la AMS, Switzer si inca cativa pachete pana la 2000 HP. Mi se pare ceva de necrezut sa accelerezi tu de la 0 - 300 km/h cu start de pe loc in sub 10 secunde, sau timpii 100-200 respectiv 200-300.

 

edit: Pis pe Audi, pis pe americane, nu le suport deloc.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi oricand un Switzer sau AMS Alpha de cati cai vrei tu si un 911 turbo stock. Fara exceptie, o sa aleg Porsche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te inteleg perfect si eu as alege oricand un Porsche dar un GT2 RS asa ca sa fie pachetu complet.

 

In schimb nu ai cum sa negi sau sa nu-ti placa GT-Ru, e pur si simplu arta ce-au facut japonezii.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si Mozart a fost un mare artist. Asta nu inseamna ca abia astepti sa ajungi acasa sa-l auzi in boxe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.