Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

are vreo 2000 de cai putere.


Doamne, cat de marfa pot fi Lambo-urile astea. Mai sunt si manuale. De vis!

 

 

sa vezi cand le bubuie motoarele :)

 

bine, rusii au bani, nu-s aia de vaitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cum de tin cutiile ... 

Super misto masinile...GTR nu prea ma pasioneaza insa Lambo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesant ca nici un veyron n a intrat in primii 10 anul trecut

 

se pare ca motorul ala nu se mai poate dezvolta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cum de tin cutiile ... 

Super misto masinile...GTR nu prea ma pasioneaza insa Lambo....

Nu cred ca tin foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VR38-ul de pe GTR e un motor superb in opinia mea. Au turnat aia atata putere in el, incat nu stiu cum naiba rezista blocurile alea.

 

Daca stai sa te gandesti lambo au 10 pistoane si tot se tin V6-urile alea in coada lor. Nu stiu daca le mai alezeaza blocurile, parca GTR-urile au cilindreea marita de la 3.8 la peste 4l. (4.3?). La lambo nu-s sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da.sa nu uitam ca japonezii au facut katana acum 1000 de ani

 

cred ca se pricep la aliaje rezistente

Share this post


Link to post
Share on other sites

da.sa nu uitam ca japonezii au facut katana acum 1000 de ani

 

cred ca se pricep la aliaje rezistente

96 de ore nedormite, ca sa tina focul constant. Cuptor de lut, care se sparge la sfârșit, ca sa scoată aliajul afară. Nimic computerizat și / sau automatizat. Totul manual.

Am înțeles ca un singur loc mai exista în Japonia în care aliajul e făcut și acum asa cum era atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

96 de ore nu doarme doar un om, Rares. Restul fac in schimburi treaba,

 

Locul ala e conditionat de prezenta nu stiu carui nisip. In ala e minereul.

 

Tamahagane ii spune otelului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mestereala arata asa.

 

 

tatara_furnace.jpg

 

 

Pe mine ascutirea ma fascineaza.

 

Bre, mi-a dat unul un cutit care-mi lua parul de pe brate :).

 

Am ramas prost, fara gluma.

 

Sa va uitati cand aveti chef cum sta unu in fund si freaca sabia aia cu vreo 8 tipuri de pietre, program normal cred, de 8 ore pe zi, timp de vreo saptamana parca.

 

As crapa naibii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ifx.

 

On topic:

Forging a Katana ( Japanese Samurai Sword ):

Edited by RareÈ™

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu documentarul asta. Sunt probabil cei mai buni fierari din istorie.

@ifx: Sunt foarte dedicati in tot ceea ce fac. Se mandresc enorm cu munca lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazut, vazut.

 

puteam sa jur ca nu iese ce a iesit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu degeaba face Porsche masini sport de mai bine de 60 de ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

testul ala e irelevant.cine isi ia gtr sa l foloseasca la curse, il ia pentru capacitatea de dezvoltare care depaseste cu mult porsche

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ? Sunt 6 cilindri turbo ambele, cu un avantaj major pentru cutia de pe porsche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog frumos:

 

Aia sunt niste impostori. Adevaratul MAS s-ar fi muls peste motor in clipul de prezentare, iar dupa ar fi ras asa foarte satisfacut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil upgrade la turbine,soft plm stie

 

nu e nici un porsche nici macar in primii 10 la unlimited 500,asta cred ca spune tot

 

acolo merg cele mai puternice masini de strada din lume

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Rusii de la Moscow Unlim 500 s-au reprofilat, acuma organizeaza curse pe 1km nu 1 mila ( 1.6 km ) cum era inainte, bine probabil o sa mai organizeze si 1 mila dar ultima etapa care a fost acum recent a fost pe 1km. Si evident 9 masini din top 10 sunt GTR-uri, cel mai bun timp 15.504 cu viteza de iesire 355+ km/h, obtinut de un AMS Alpha 16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.