Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

cum plm 5000 de cai ? bai esti nebun ? oare ce anvelope are masina aia ca sa aiba aderenta...

 

si alea din spate sunt evacuarile ? very batmanish.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Permite-mi sa fiu sceptic vis-a-vis de puterea motorului. Adica, dragsterele scot puterea asta, si stim cu totii ca n-au nici o treaba cu fiabilitatea. Plus ca pentru o masina de 5000 de cai si o cutie care sa tina puterea aia merge suspect de usor cu viteza foarte mica.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate are ceva smen care limiteaza puterea cand nu e folosita pe circuit


nu cred ca s ar caca pe ei cand e vorba sa vanda o masina de cine stie cate milioane la arabotei

 

nu sunt tampiti,aia au in colectii masini de zeci de milioane

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi pare un gunoi plin de plastic de 1 leu. Nu contest caracteristicile tehnice, dar cred ca la a doua tura, motorul face poc.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

materialele alea care tie ti se par de plastic,probabil sunt kevlar si carbon

 

cat despre motor,asa au zis si de veyron cand a aparut

 

ramane de vazut

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm cefi, o zici de parca esti expert in aerodinamica si ingineria materialelor. 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, mai mergeti in cucu meu cu kevlaru vostru. Ce ... mea, nu mai am voie sa mi dsu cu parerea ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alooo, etaju'! probleme ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, v-a luat insolatia? Ce v-a apucat de la o amarata de masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ploua n gura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit si eu despre masina aia cu 5000 de cai putere, m-ati facut curios de dimineata.

 

La prima vedere:

 

- un V16 quad turbo, pe care n-au de gand sa spuna de unde-l au  nici sa-i pici cu ceara. (sa nu spuna cineva ca l-au proiectat si fabricat ei, ca ma tavalesc pe jos de ras. aia inca manaca din palma)

 

- ala care se murdareste la gura de engleza in clip spune ca demonstreaza ce pot sa faca ei, da' ca versiunea finala va fi ceva mai mica pentru a putea fi parcata mai usor samd. n-a zis nimeni ca o masina de 5000 de cai putere nu tre' sa fie practica :lol:

 

- am mai citit ca au fost comandate 3 masini, da' nu se stie daca-s ca aia mare din clip sau d-alea mai mici :)

 

- n-au fost in stare sa termine nici website-ul. am fost in vizita si p-acolo.

 

In rest, eu n-as conduce o masina cu puterea aia intre punti si cu ceea ce par a fi niste discuri de frana cam cat dopul unui sticle de bere. Uitati-va atent.

 

Cel mai tare ma amuza treaba cu 560 la ora. Si evident ca s-a estimat viteza respectiva, ca tare as fi vrut sa vad cum franeaza cu etrierii aia de Daihatsu Terios de la viteza aia.

 

Si daca nu stiti cum se estimeaza, o sa fiu cat se poate de ontopic si o sa va explic. Am cautat toata dimineata pe net si ete ce am gasit, culmea, dincolo.

 

Ce e amuzant e ca reply-ul respectiv e chiar pentru Pole, care s-a mai angajat in discutii d-astea cu somitati din domeniul tuningului. Uitati ce i s-a raspuns.

 

 

 

 


ai dreptate! am uitat sa zic ca si fara jante :)

Ref la calcule: stii? tilicii aia de fac masini si le zice ingineri, cand fac conservele, fac niste socoteli...si deja ei stiu cam de cat va fi capabila o masina intr-o anumita configuratie, inainte de a o testa. Am facut calcule avand in vedere diametrul rotilor, rapoartele cutiei, diferentialului, RPM motor si coeficientul de "drag" al masinii (Cx-ul, sa nu se-nteleaga altceva :P) si asta a dat. Daca socotelile au mintit, mint si eu... n-am urmat politehnica, astfel incat sa pot contrazice diversele formule.

P.S.: ce-ti veni? te-o luat melancolia si cauti E34? :))))

 

Din diversele formule, lui MAS parca i-a iesit 294 la ora, nu mai retin exact cifra.

 

ahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde ce greutate are.daca e din fibra de carbon,nu poate fi prea grea

 

discurile de frana si mie mi s au parut mici,dar rotile sunt enorme

 

daca stai sa te gandesti nici masinile de f1 n au frane gigantice.ideea este ce materiale sunt folosite,nu neaparat marimea lor

 

sa asteptam sa vedem testele.veyron la 1000cp a mers cu 400 din cate stiu,deci la 5000 de cai si aerodinamica aia 500 la ora nu pare exagerat

 

vom vedea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zic aia in video ca e din carbon iar franele nu stiu daca sunt eficiente direct proportional cu marimea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia uitati-va la astia ce obiective au.

 

http://www.gtr-xs.com/performance-goals.html

 

Nu zic ca-i imposibil (ma rog, astia cu pumnalu' imi starnesc rasul pana nu vad ceva concret), dar e foarte greu.

 

Si cand ma gandesc cati ani de zile le-a luat unor englezi geniali (fara exagerare, despre cei de la Ricardo e vorba) sa proiecteze cutia de viteze de pe Veyron, de cate ori le-au luat foc motoarele in teste, de cate ori au topit bara spate pana au regandit esapamentul, nu stiu care o sa fie soarta masinii aleia.

 

Au si araboii bani, dar n-au cati VW. Nici ingineri de calibrul alora.

 

Si tare-s curios cum fac 5000 de cai putere, daca 1500 (1500 in titlu, 1800 in clip, nu stiu daca au dat pentru motor si roata, m-au derutat cu valorile alea) fac asa :

 

http://youtu.be/J-OKIyCAtz4?t=1m37s

 

Si nu ma refer la faptul ca s-a stricat, se strica orice masina, se repara samd. Plecarea de pe loc e delicioasa.

 

Presimt ca o sa radem. Din partea mea, succes. Imi plac masinile, as dori sa vad asa ceva functionand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au arabii bani cati are VW ? Mega lol. Sigur nu ai glumit ? Ca nu au ingineri si alte alea, corect. Dar bani au sa cumpere 10 corporatii VW.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incerc sa va demonstrez de ce mi se pare imposibil ca masina aia sa fie propulsata de un motor de 5000 de cai:

 

cea mai mare putere specifica (cai putere/litru de cilindree) este in momentul asta de 268 (motorul de pe Koenigsegg One:1)

 

exceptand faptul ca aia lucreaza cu niste ingineri geniali, iar motorul ala e intr-atat de extrem incat fiabilitatea e subiect de batjocura prin studiourile Top Gear, ca sa scoti echivalentul puterii specifice pentru 5000 de cai, ar trebui un motor de 18000cmc. Veyron e propulsat de un motor de aproape 8000cmc si stiti cat de mare e si ce centrala atomoelectrica e, cu 4 turbine, 10 radiatoare, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au arabii bani cati are VW ? Mega lol. Sigur nu ai glumit ? Ca nu au ingineri si alte alea, corect. Dar bani au sa cumpere 10 corporatii VW.

 

 

Aia care fac masina aia nu prea as crede.

 

pese. Nici eu nu prea inteleg cum "raceasc" aia 5000 de cai putere.

 

Hai sa zicem ca are. Nu prea vad ideea functionabila, ca pachet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.