Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

raresh gtfo

 

lasa l pe om sa caute,mie mi e lene

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap. super motor.

 

Porsche 917. 12 cilindri. boxer, racit cu aer. tot la fel admisia. motoare de curse.

 

 

 

 

Si cum suna pe circuit.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YGAS2CckdZ0

 

 

Vai, cum se aude cand schimba vitezele :). Ascultati.


 

D-asta cica are Nick Mason :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si tromboanele alea pe fiecare cilindru le are si Mclaren F1. Nu expuse, evident. caut imediat.

Sunt ITB-uri (independent throttle body), practic cate o clapeta de acceleratie pe fiecare cilindru, sincronizata cu celelalte. Se folosesc cu injectie. Eventual se mai adauga velocity stack-uri (prelungiri pentru accelerarea fluxului de aer prin crearea unui flux laminar); cele din urma sunt de fapt tromboanele la care cred ca va referiti. Motorul de pe M3E46 are si el ITB-uri, dar are ceva asemanator unui plenum unde are si filtrul de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Si pentru ca tot sunt prin google poze, Steven Tyler. Il cauta moartea p-acasa si cand colo:

 

 

hennessey-venom-gt-spyder-steven-tyler-2

procuroru' e fan Steven Tyler, lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tromboanele alea au o sita fina, cam ca si alea de la debitmetre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dintre toate modelele de m5 pana la f10,fara nici un fel de ezitare as alege m5 e34,motorul de 3,8litri

 

urmariti ce face baiatul asta pe o masina care nu este pregatita de drift,cum arunca masina din volan in drift si o controleaza pe curbe la viteza aia

 

impresionant

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=X3y20rvRQbM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu știu ca 535i e39 are elemente de suspensie și direcție comune cu m5 e39.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e39 are de exemplu bratele ca e60,stiu pe cineva care a schimbat de curand un brat de pe spate la un e60 cu unul luat de pe un e39

 

bogdan poate stie mai multe,m a mirat faza

 

oricum la tinuta de drum nu cred ca sunt nu stiu ce evolutii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conduce bine tipul, nimic de zis. Da' ai voie sa fii exuberant la modul ala pe Nurburgring?

 

Si V10-le de pe E60 nu va place? Pentru mine e intrument muzical. D-ala de care a avut Pole :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

l6 de pe e34m5 e o bijuterie.alaturi de motorul in 4 cilindri de pe m3e30,motorul turbo de 850 de cai de pe m1, v12 le pus pe mclaren

 

dupa mine astea sunt cele mai reusite motoare produse de bmw pe masini de serie

 

de la e39 m5 ul incepe sa devina din ce in ce mai greu si mai incarcat de electronica,ceea ce din punctul meu de vedere e un minus

 

masini foarte puternice fara discutie,da parca fara personalitate.chestie de gusturi

 

f10 insa rupe gura targului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conduce bine tipul, nimic de zis. Da' ai voie sa fii exuberant la modul ala pe Nurburgring?

 

Si V10-le de pe E60 nu va place? Pentru mine e intrument muzical. D-ala de care a avut Pole :)

 

v10 ala era simfonie, in turatii mici grohaia ca un muscle car, in 8000 rpm urla ca un monopost, senzatie pe sira spinarii direct in rect.

 

eram aproape sa cumpar un m6 cum am mai avut, anul trecut, dupa ce am divortat, insa m-am sucit.

 

oricum, este primul si ultimul v10 aspirat de 5 litri, sunt sigur ca nu vom mai vedea uzina din aia niciodata pe un bmw de strada, pentru asta merita cumparat si tinut. e locomotiva cand ii dai talpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie ultimul M5 veritabil mi s-a parut E60. Probabil si cel mai exuberant. Iar cel mai reprezentativ M5 mi s-a parut E28. Un luptator MMA in frac. Cat despre motoare de strada, motorul de M3 E30 nu mi s-a parut o revolutie, la mai putin de 100cai/l, cu injectie si ITB-uri. Motoarele de strada unde BMW si-a arata maiestria mi s-au parut cele de pe M3E46, M3E92 si M5E60. Bine echilibrate, dornice de turatii, o placere la condus, chiar daca trebuiau turate ca sa scoti tot din ele. Sau, de fapt, tocmai de asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

are un amic un m6.numai probleme a avut cu el.prima data s au dus pompele de combustibil din rezervor

 

dupa ceva clapete din admisie,cica are clapeta pe fiecare cilindru

 

zicea ca e 2000 de lei una si sunt 10 lol

 

ma rog,poate e mai ghinionist omul

 

pe e28 mi se pare ca a fost pus motorul in 6 cilindri ca pe 535i e34 de vreo 215 cai.cu greu poate fi numit ala un m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, S85-ul de pe E60 are aceleasi clapete (ITB-uri) ca si S65-ul de pe E92 M3, acelasi sistem de altfel ca pe majoritatea motoarelor de M. Cred ca a fost omul mai ghinionist. In privinta pompelor de benzina, conteaza foarte mult cu cat combustibil mergi in rezervor. Orice pompa cu debit mare e susceptibila la problemele astea, orice masina ar fi. E28 M5 avea vreo 280 de cai si era intr-adevar bazat pe 535i, dar era la momentul ala cea mai rapida limuzina din lume .E ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu am avut absolut nici o problema la M6, in 3 ani si mai bine, de forja si abuz, absolut nici una, practic a fost cea mai fiabila masina detinuta de mine daca e sa compar cu ce prb am avut la celelalte masini :D

 

doar revizii, discuri, gume si ambreiajul care oricum e consumabil.

 

 

edit: mint, am schimbat diferentialul ca avea un huruit dubios. oricum, irelevant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu știu ca 535i e39 are elemente de suspensie și direcție comune cu m5 e39.

Si E39 535i si 540i au directia si articulatia de M.

 

M-urile au un plus o bara de torsiune mai groasa, in rest sunt la fel din acest punct de vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau CSL-ul ala la orice ora. Nu ma intereseaza cealalta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.