Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

GTR3 RS-ul nou are doar PDK.

La cel nou ma refeream, cel care iese anul asta (cica la sfarsitul verii).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i de mirare ca nu ne sincronizam, au astia atatea modele ca nici nu stii despre ce naiba vorbesti.

 

Daca e vreunu care le stie pe toate, respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hammond, s-ar putea  :lol:

 

 

Are Jerry Seinfeld vreo 47 de bucati, una si una. Daca nici ala.....

 

Referitor la drive+, canalul de youtub, s-a eluciat misterul.

 

 

This paid channel is unavailable in your country.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De LEU mai stiti ceva...?

 

 

Sa traiti!

 

Nu l-am mai zarit, da' daca e vorba de ce ne doare, poate se ocupa dee-dee in lipsa lui LEU.

 

Vad c-o are pe una la avatar si nu vrea sa ne-o arate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta actual este si manual.

Daca ai vrea sa transporți un caiac, de exemplu, se pot pune bare pt portbagaj deasupra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur, Rares. Iar la asta nou, ce urmeaza sa fie lansat, o sa introduca Porsche optiune pentru asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, arcuri pneumatice la supape. Au venit si Renault cu niste inovatii interesante de-a lungul timpului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vreo 2 saptamani am dat o tura la munte, si daca tot am ajuns am zis ca merita o trezire la 5 dimineata sa ma distrez un pic cu GTI-ul. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZC6UWras2wk

 

A trebuit sa merg usurel, pe portiunea Predeal - Rasnov am copt franele cam repede asa ca pe Rasnov-Poiana nu am fortat foarte tare.

 

Imi trebuie neaparat un upgrade, ma gandeam la niste discuri DBA Performance si placute Mintex, acum merg pe discuri + placute OE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai vrea sa transporți un caiac, de exemplu, se pot pune bare pt portbagaj deasupra?

Ai uitat de un rottweiler plin de noroi. Nu pot sa cred ca si marii producatori ar uita de o asemenea optiune.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A trebuit sa merg usurel, pe portiunea Predeal - Rasnov am copt franele cam repede asa ca pe Rasnov-Poiana nu am fortat foarte tare.

 

Imi trebuie neaparat un upgrade, ma gandeam la niste discuri DBA Performance si placute Mintex, acum merg pe discuri + placute OE.

Tipa dupa un LSD. La propriu :lol: . Trage fain masina, cu ce soft mergi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bun, mereu invarte in gol roata din exterior la iesirea din viraj. E nasol ca e complicat de montat pe DSG.

 

Softul l-am pus la Voinea la TCM. E ok, trage liniar de jos pana sus. Urmeaza sa ii shimb barele antiruliu cu unele H&R si franele de care ziceam mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci o treaba cu barele antiruliu. Daca-i pui si brace-uri o sa simti diferenta. Cum te impaci cu softul lui Voinea? Eu stiu cateva cazuri unde a cam dat cu virgula. Am vazut ca Dragos de la Completechip face treaba buna, dar e in Iasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok softul, nu am avut nici cea mai mica problema, il am de vreo 2 ani.

 

Dupa ce imi schimb si admisia o sa-i pun APR cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am fost niciodata adeptul softurilor prefabricate, facute fara o sesiune pe dyno cu masina in cauza. Dar si Voinea face la fel, iar daca esti multumit, asta e tot ce conteaza. Cu ce turbina mergi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firmele mari gen REVO, APR fac R&D inainte sa lanseze softurile, mai ales pentru motoare stock. Pentru bigbturbo, WMI si ei fac soft custom pe fiecare masina in parte.

Turbina o am stock, k03. 280 cai cat scoti din ea e suficient pentru FWD daily driver. K04 face boost mai mare, dar are si lag mai mare in ture mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant, stiam ca maximul pe care-l poti scoate dintr-un K03 e undeva la 260 de cai. RS4 cu doua K03-uri pe 2.7 V6 scoate 350 de cai. Inainte de IHI-ul cu care merg acum am avut un K03s si era limitata, chiar si pentru un 1.8 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.