Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Ma gândesc că, la GȚ, impozitul e mai mic ca la oraș.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impozitul pe blat.

 

Cam intr-o luna, o luna jumate, il aduc si astia aici

Sunt f curios

Share this post


Link to post
Share on other sites

impozitul nu i cel mai mic lucru

 

gandeste te ca probabil in oras v8 ul mare consuma cat un m6 cau sondele lambda futute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine îți iei un Ford fiesta cu motorul ala mic și pui pe el un semn de Nike și, lângă, inscriptionezi "inimă de mustang".

il aduc si astia aici

 

Sunt f curios

Sau "îl aduc ăștia și aici".

PS. Asa e, ești curios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up, verificati chatul

 

 

 

 

Revenind: pentru ce V8?

Stiu la ce va referiti, dar Verssatu o sa va confirme: toata "chestia" aia ti-o da un V2 american in 3-4 mii de ture :)

Si fii antena, e un motor mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

up.

 

similea are micra

 

deci care i toata discutia despre ipoteticul v8?

 

garantat alegerea va fi ceva in zona toyotei prius sau ceva volvo cu 7 locuri si olita de copii integrata

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi plac v8 urile. Natural aspirate, puturoase, ineficiente.

 

O data la doua saptamani, o zi, parca au farmec.

 

Serios sunt misto. Vara, cand e al naibii de cald, deschizi geamul, il auzi cum se chinuie sa traga aer si zambesti.

 

e un senzatie pe care nu o intelegi decat daca dai dovada de infantilism. C....t, nu o sa rupi orizontul in doua, dar mormaiala tot vrei s-o auzi.

 

cum sunteti voi cu motocicletele alea. Sigur zambiti pe sub casca la un moment dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

up.

 

similea are micra

 

deci care i toata discutia despre ipoteticul v8?

 

garantat alegerea va fi ceva in zona toyotei prius sau ceva volvo cu 7 locuri si olita de copii integrata

 

practic knock out.

 

74453_original.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma, ia sa-mi ziceti care dintre ele

 

asa

 

 

sau asa

 

 

 

ori asa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as lua lungi, sa nu arda la cour. MAS probabil ar lua scurte.

Edited by Laur

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma pis pe filmulete astea, gen ca si ala cu m5 vs ferrari ff, unde castiga M5-ul, ceea ce este imposibil, asa cum este imposibil rezultatul din video-ul asta.

 

vin toti bulangii cu masini tunate vs masini stock, un cacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu ma ca i foarte posibil,dar porsche probabil are peste 800cp in realitate

 

la astea turbo e foarte mare marja in care te poti juca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo S-ul ala oricum e tare. Eu n-am fost niciodata fan Porsche, dar m-am crucit cand era sa muste din Nismo Gtr la laguna seca.

 

lasati gtr-ul normal, stock. P-ala il saluta din mers.

 

nu stiu cum naiba le fac atat de bine. E total nefiresc sa fie asa reusite masinilea alea.

 

spun asta gandindu-ma la pozitia motorului.

 

pe de alta parte, si-au pierdut oarecum din farmec. S-au dus vremurile alea cand stiai ca daca faci pe prostul, ti se duce 911-le sa se joace prin tufisuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai e normal sa fie

 

o caroserie aproape neschimbata de 70 de ani si un motor dezvoltat de cateva decenii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum cursele astea in linie dreapta nu reflecta mare lucru in afara de multi bani.

 

Pune-i pe 95% dintre astia pe circuit intr-o masina care sa se preteze la asa ceva si sunt din alt film.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG preia 25% din MV Agusta. In ultimul timp, constructorii germani de automobile par tot mai atrasi de lumea moto. Dupa ce Audi a preluat Ducati, iata ca se confirma si zvonurile in privinta celor de la MV Agusta si Mercedes-AMG. Gigantul german a preluat 25% din capitalul celebrului producator de motociclete. Este vorba de un acord de cooperare pe termen lung intre producatorul italian si filiala sportiva Mercedes-AMG. In plan financiar, se pare ca tranzactia se cifreaza undeva intre 30 si 40 de milioane de euro, Daimler urmand sa isi numeasca reprezentantul in consiliul de administratie. Va fi interesant de urmarit cum se va traduce in fapte acest parteneriat auto-moto. Un prim rezultat ar putea fi procesul de "downsizing" - si nu doar pentru motoarele motocicletelor, anunta 24auto.ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m ar mira sa se apuce si bmw de facut camioane si utilitare

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-am pozat motorul de aro crapat.

 

Cand ajung acasa postam.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io înțelesesem că motorul e crăpat, nu aro...

motorul de aro crapat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.