Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Cred ca pentru cine isi permite s-o cumpere (nu poate fi ieftina) si are capacitatea de a stapani asa ceva, e aia versus restul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cre' ca e destul de frusrtant pt raresh, ca doar lui ii ascunde sly postarile. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 de cai la... roata :)

 

Nici nu am îndrăznesc sa ma gândesc. Pai la aia înseamnă ca, după 4 mii de ture, tre sa te legi cu lanțuri ca sa mai ramai pe ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

cre' ca e destul de frusrtant pt raresh, ca doar lui ii ascunde sly postarile. :(

 

 

pai restul aveau o urma de ontopic,o aluzie tangentiala referitoare la ceva legat de masini,oricat de vag

 

raresh a fost chel din punctul asta de vedere,n am avut ce face

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 de cai la... roata :)

 

 

Ala de la kawasaki zice 300 cai at the crank.

Crank nu e roată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cat e de la crancu' ala Rareshe si pan' la roata aia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un angrenaj, un lant, pierderi, apoi o roata, frecare, pierderi. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la arborele ala pan la cutie ce mare lucru o fi

Si de-acolo pan la roata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum e balistica trotineta, chiar in varianta aia "detunata". si mai e o chestie, tot zisa de mine ca prostul.

 

ala nu e motor natural aspirat, deci mai pui si cuplul la socoteala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un angrenaj, un lant, pierderi, apoi o roata, frecare, pierderi.

Corect.

Similea crede ca pierderile sunt direct proporționale cu distanta dintre arbore si roată.

De ce altceva sa întrebe cat e de la crank la roată?!

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un sindrom al soferilor de micra. Nu e bine inteles inca.

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar sa așteptăm și părerea lui Bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba sunt. Masa lantului. Greutate excentrica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca ai un lant de un km?

Asta ii ca și coeficientul de frecare.

Lumea crede ca dacă suprafața de contact e mai mare, automat și coeficientul de frecare e mai mare, ceea ce nu e adevărat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cu ce a zis Scufi cum ramane? una e sa traga de un lant de 2kg, alta e sa aibe lantul 100 de kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici vorbim de pierderi mici, ce nici nu-si au importanta de a fi calculate. Doar din pdv al vibratiilor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea de baza e ca pierderile de putere pe transmisie nu sunt condiționate, în primul rand, de distanta de la arbore la roată.

Și aici vorbim de auto / moto, nu de vapoare cu cardan de zeci de metri lungime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca e ceva de genul "cam cat consuma masina in plus daca mergi cu luminile de pozitie aprinse", pentru ca n-o sa fie vreodata distanta aia mare.

 

doar ca idee am intrebat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.