Jump to content
Laur

Sfaturi masini puse la vanzare in tara si nu numai

Recommended Posts

e copt interiorul daca sta nemiscata in soare de 2 ani 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus ca pielea asta moderna nu are aceleasi caracteristici ca aia clasica.

Nu arata la fel, e mai subtire, are un tratament special ca sa nu se incinga la fel de la soare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare ce ar trebui facut inainte de prima cheie? Schimb de ... ulei ? Lichid de frana ? Filtru nou de motorina ?

2 ani nu inseamna asa mult. Insa ar fi o idee buna sa pui fix ce ai zis.

Dar oricum ar merge si fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mir ca e inca la vanzare si nu e deja la noi cu numere negre si discuri noi

 

 

420.000 km.

 

deci in ro va avea maxim 120.000 accept orice test

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good choice :D daca tot e de platit 1950 de lei impozit, macar sa fie bi-turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, doar ca la F10, dupa 200k cam pica cuzinetii. La pachet cu distributia, 1000€ lejer.

 

Si la 320k km, urmeaza si altele. Nu o sa ia atata pe E60, ca deh, a iesit si G30 sau cum i-o zice ultimului model, dar vreo 15-16k ma astept sa ia.

160-170K e standardul acum.

Chiar si 220k trece. Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-s aia cuzineti si de ce-i musai sa pice la fix 220 de mii, Jizi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simi, dar guagal nu te ajuta?

 

Piesele pe care se invarte vilbrochenul, fixate pe blocul motor.

Pai zvonul e ca la km aia se duc, am o cunostinta patita, care dupa ce si-a reparat masina, a auzit de altul. Trebe grija cand iei masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simi, dar guagal nu te ajuta?

 

Piesele pe care se invarte vilbrochenul, fixate pe blocul motor.

Pai zvonul e ca la km aia se duc, am o cunostinta patita, care dupa ce si-a reparat masina, a auzit de altul. Trebe grija cand iei masina.

Iti dai seama ca e posibil ca totusi masina aia sa nu aiba 200 000 km.

Despre ce motorizare e vorba?

 

Pe de alta parte, nu prea merge sa spui ca litera de lege asa ceva.

Nici macar distributia nu pica neaparat la 200 000 km. Exista cazuri si cazuri. Sunt multe variabile de luat in calcul.

 

Zvonurile sunt pentru babe.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

F10 nfl 535d. Presupun ca e N57(my bad ifx) 220k km avea in bord, luata de la licitatie, reali sau ba, cine stie?

 

Corect Bogdane, nu e o regula, dar e ceva la care trebuie sa fii foarte atent, nu? Mai ales dupa un anumit numar de km.

 

Ce am vrut sa subliniez e ca decat F10 cu 300k km mai bine E60 cu 70k km.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa fie n47 cand ala e L4

 

eu nu stiu niciun 35d in 4 pistoane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala de care zice jeezy e N57.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De n47 mai stiam si eu si bineînțeles ca am sarit sa-mi etalez cunostintele

 

le-am uitat de la m57 sau care era 530 ul de vechi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, doar ca la F10, dupa 200k cam pica cuzinetii. La pachet cu distributia, 1000€ lejer.

Un fel de Fake News sau bullshit.

 

F10 nfl 535d. Presupun ca e N57(my bad ifx) 220k km avea in bord, luata de la licitatie, reali sau ba, cine stie?

 

Corect Bogdane, nu e o regula, dar e ceva la care trebuie sa fii foarte atent, nu? Mai ales dupa un anumit numar de km.

 

Ce am vrut sa subliniez e ca decat F10 cu 300k km mai bine E60 cu 70k km.

N57 nu este de obicei un motor cu probleme.

Unele mai au probleme cu distributia, insa de aici pana la a eminte enunturi d-astea cu caracter general valabil parca e cale lunga.

Ma rog, asta e internetul.

 

E60-urile sunt si ele deja masini destul de vechi.

Decat F10 cu 300 000-400 000 km sau E60 cu putini km, dar vechi de 10 ani, mai bine iti iei o masina de 3-4 ani vechime si cu km cat mai putini.

 

Un E60 FL cu putini km ar merita, insa putini sunt pregatiti sa plateasca pe masura.

Unul costa peste 10 000 euro. 13-14 000 euro pentru un E60 de genul asta.

 

Jeezy + Michael Bay.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar, pe la cat pica distributia la un n47?  sa stiu cat mai am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, istoric vorbind, incepand cu ce motoare s-a ajuns la schimb de distributie in mod uzual la bmw? N47 si N57, corect?

Calitatea a scazut deci ma-sa de fier cu sute de mii de km, riscul e mare sa manance multi bani la piese care ar trebui sa tina fara probleme.

 

Fiecare cum crede, eu nu m-as mai baga la masina trecuta de 100.000km reali. Toate mananca bani dar am pretentia la motor si cutie sa nu am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.