Jump to content
Laur

Sfaturi masini puse la vanzare in tara si nu numai

Recommended Posts

chiar, pe la cat pica distributia la un n47?  sa stiu cat mai am.

Nu se stie. E posibil sa nu pice deloc. Sau e posibil sa te lase maine. E dupa noroc. Daca face zgomot la rece, mergi la un service.

Bogdane, istoric vorbind, incepand cu ce motoare s-a ajuns la schimb de distributie in mod uzual la bmw? N47 si N57, corect?

Calitatea a scazut deci ma-sa de fier cu sute de mii de km, riscul e mare sa manance multi bani la piese care ar trebui sa tina fara probleme.

 

Fiecare cum crede, eu nu m-as mai baga la masina trecuta de 100.000km reali. Toate mananca bani dar am pretentia la motor si cutie sa nu am probleme.

Istoric vorbind? :)

Plm, toate generatiile de masini au cate o problema comuna. Nu exista masina fara probleme.

La BMW si alte masini mai scumpe se plang toti pentru ca e vorba de sume un pic mai mari decat de obicei si pentru ca masinile astea sunt cumparate cu efort financiar mai mare.

Asa ca se gandesc ca daca tot au fost scumpe, trebuie sa fie super fiabile si rezistente.

N47 e un motor misto. N57 la fel. Puternice, fiabile, silentioase pentru niste diesel-uri.

Pe E46 320d de 136 cp picau in prostie pompele de injectie VP44. Pe E39 si E46 cu motoare mai noi se aspirau clapetele si picau motoarele. La astea mai noi pica turbinele Mitsubishi si distributia.

Aia e, se schimba, sloboz sa le bata. Iar turbinele se reconditioneaza. De exemplu, la un F10 reconditionezi turbina cu 1500 lei + manopera. Mare cacat. O suma mica pentru o masina atat de scumpa.

Si la Audi pica distributiile

Exista si masini mult mai ieftine. Megane 4 si Clio 4 cu 1.5dci. Consuma aproape nimic, costa putin, sunt super fiabile. Dar oamenii vor si cu ...-n cur si cu sufletu-n rai. Nu se poate.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan went all in.

 

Din ce ai enumerat, probleme la BMW la distributii doar recent, ca sa concluzionez.

 

Galerii, pompe, turbine - toate destul de usor accesibile ca piese. Motoarele in sine erau rezistente dar evident, afectate de ele.

 

Eu ma retrag din discutie. Cele bune!

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

rahat in sensu' ca ma gandeam ca pica dupa 150 -200k, nu asa, oricand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un E60 FL cu putini km ar merita, insa putini sunt pregatiti sa plateasca pe masura.

Unul costa peste 10 000 euro. 13-14 000 euro pentru un E60 de genul asta.

 

 

Depinde si de motorizare, dotari etc. S-ar putea sa nu gasesti nici la 13-14k.

 

e60 535d LCI inca tine bine de pret. Daca mai are si cutia SAT + ceva dotari, vorbim de la 15k in sus, dar mai degraba pe la 17-18k. Daca aude un romanas de suma asta pentru un e60 face atac cerebral si zice ca mai bine isi ia f10 M5 de banii aia.

 

Deci e o diferenta uriasa intre ce vezi dincolo si epavele de aici de la noi. Niste diferente dinalea de 4-5k euro daca nu mai mult, apoi  te miri ce fel de ghene se invart prin Romania.

 

Eu urmaresc zilnic 530, 535 pe mobile, dau sa-mi arate doar anunturile noi si intradevar vezi preturi dar pentru niste masini cinstite.

 

Chiar, parerea ta despre: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=242688217

 

Daca e cum a prezentat-o si intr-o stare foarte ok mecanic eu zic ca merita 17k+.

 

dar

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=243018431

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gândiți-va totusi ca dincolo de masini daramate, noi n-avem banii ălora.

 

Is convins ca samsarii strică piața, dar in saracia asta n-o sa iei banii aia pe un E60 aici, chiar bun fiind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noi, romanii, vrem daca se poate g11 la bani de e36 trecut pe bulgaria


si dupa ce ai mancat parizer la mana a doua si te-ai debarasat financiar pe 2 ani ca sa iti iei un bmw de sa moara dujmanii, iti pica turbina sa zicem, injuri masina la toate neamurile, ca e proasta, ca nu e bine, dar tu nu zici ca ai luat-o pe cea mai ieftina 


eu sunt obisnuit sa aud la ai mei* cum e calicia in constructii, unde dupa ce in deviz e minimul, mai vin sa daca se poate si mai ieftin, sau sa mai scoatem niste lucruri, ca sunt multi bani 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama, Scufi acum e si antrepenor in constructii. Ba da nu te mai potolesti? Mai taie in plm din ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e gresit daca am ales sa fac practica la ai mei si nu la niste machedoni? hai se ne vedem de ale noastre 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai zii in ... mea asa, mama tata au afaceri, nu le arunca ca domne eu sunt obisnuit de parca in fiecare zi construiesti blocuri. Crezi ca esti singuru pe aici? Doar ca tu esti cel mai penal cum le dai asa cu efect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, serios. Is masini sh.

 

chiar si luandu-ti un E60 d-ala mint, ești cam copil daca nu crezi si nu-ti poti asuma un motor crapat a doua zi.

 

se poate intampla orice, sper ca nu-i nimeni atat de visator.

 

ideal e sa-ti iei orice masina care nu te poate afecta financiar, indiferent de ce se întâmplă cu ea.

 

deci se ajunge la portofel, ca intotdeauna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dreptate. nu m-am gandit la asta, poti dezvolta?  sau puteai sa treci peste 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cacat, daca tot mancam toti din aceasi troaca, macar nu mesteca cu gura deschisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

puteai da un exemplu mai misto 

 

ca sa fie lumea impacata, o sa inserez acolo o erata 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai era un afacerist din asta in scutece p aici,tamer

 

Parca cefi l a ejaculat pana la urma, o luase prea personal, nu mai tin minte precis contextul

Share this post


Link to post
Share on other sites

tamer o ardea beizadea, gen victor micula, poza cu trabuc la biroul lui tacso, hublot etc. daca mai statea putin isi lua si elicopter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate si-o fi.luat deja.

 

 

wlf e invidios pe Scufi. Cum e Rares pe mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numa' n-am plâns in fața voastra doar ca sa fie armonie

 

Nu mai pot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un E60 FL cu putini km ar merita, insa putini sunt pregatiti sa plateasca pe masura.

Unul costa peste 10 000 euro. 13-14 000 euro pentru un E60 de genul asta.

 

Tocmai ce mi-am vandut eu azi e60-ul lci 2007 M47 diesel cutie automata 214.000 km cu 10.000. Dotari medii. In stare impecabila. Deci mai apreciaza unii cat de cat. Ma si mir ca l-am dat in conditiile in care e plin de e60-uri cu "joystick" la 8-8500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam doua saptamani.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si de motorizare, dotari etc. S-ar putea sa nu gasesti nici la 13-14k.

 

e60 535d LCI inca tine bine de pret. Daca mai are si cutia SAT + ceva dotari, vorbim de la 15k in sus, dar mai degraba pe la 17-18k. Daca aude un romanas de suma asta pentru un e60 face atac cerebral si zice ca mai bine isi ia f10 M5 de banii aia.

 

Deci e o diferenta uriasa intre ce vezi dincolo si epavele de aici de la noi. Niste diferente dinalea de 4-5k euro daca nu mai mult, apoi  te miri ce fel de ghene se invart prin Romania.

 

Eu urmaresc zilnic 530, 535 pe mobile, dau sa-mi arate doar anunturile noi si intradevar vezi preturi dar pentru niste masini cinstite.

 

Chiar, parerea ta despre: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=242688217

 

Daca e cum a prezentat-o si intr-o stare foarte ok mecanic eu zic ca merita 17k+.

 

dar

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=243018431

Da, asa este. Eu ma gandeam la un E60 cu N47. Un 535d normal ca e foarte scump.

Nimeni nu-si pune intrebari cum de o masina identica e mai ieftina in Romania decat in Germania.

 

Da, masina aia probabil ca merita banii aia. Doar ca 95% dintre romani n-ar cumpara asa ceva. Si toata lumea ti-ar spune ca esti nebun ca ai dat atatia bani pe un E60 cand puteai sa-ti iei F10.

:lol:

 

Nu cred ca ai cum sa iei teapa la masini de genul asta. Pret foarte mare inseamna stare impecabila, km putini, totul ireprosabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.