Jump to content
Laur

Sfaturi masini puse la vanzare in tara si nu numai

Recommended Posts

Lasa-ma ca-s satul si de astea si problemele lor: blocare de volan cu figuri care te lasa fix in drum cand are ea chef, bluetooth care blocheaza tot de nici clima n-o mai controlezi, CAS care blocheaza masina daca a ramas fara baterie si nu mai porneste chiar daca ii pui baterie noua fara sa faci CAS reset cu testerul si alte "eastereggs" de genul asta...

Cele mai multe masini pe care le repar sunt E90 si nu sunt deloc asa.

Daca invidivul respectiv vede increased battery discharge si ignora chestia asta, evident ca in timp problema se agraveaza.

Sunt multe cazane, insa iti spun ca am clienti care au E90 de ani de zile si n-au avut probleme.

Multe probleme pot fi evitate printr-o doza de bun simt.

Vanatorii de chilipiruri intotdeauna o iau in gura.

 

Si, scuza-ma pe mine, dar asta cu chemat noaptea e obraznicie.

Sa ia platforma de dimineata si sa o aduca. Mi se umple curul de lacrimi cand aud astfel de idei.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-a aparut si mie aia cu increased battery discharge rate, sau ceva asemanator, cu baterie nou nouta, ce-i aia? ma rog, o data sau de doua ori, dar nu s-a intamplat nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai stat mult cu muzica pornita si motorul oprit? Sau a dat cu motorul pornit?

Ciupa plânge pe unde apuca

Din tot sufletul meu de copil.

Iar am 90. Am bagat cozonac si salata beouf. Si jumari. Sunt un tomberon.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu o mai pornisem cateva zile si imediat dupa pornire a dat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era și mai veche, Mas

Avea km de cabluri in ea bre, numai motorul avea doua calacatoare. E90 e pistol cu apa fata de a8 din 2002. Ideea e ca nu avea electronica inutila. Avea cat ii trebuia ca sa fie o masina ok si confortabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mai ai ma a8-ul?

Nop. L-am dat

Am sa trec la benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, sigur isi ia un S class din ala balena, circa 1998, 6l w12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Newh...mertz-ul nu e de mine. Probabil tot haudi da' nu vedi va fi. Vreau avant, quattro, cutie manuala neaparat, motor maxim 3.0

 

 

PeSe: w12 e motor VAG. S-urile aveau v12

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0 benzina manual quattro. Ai ramas blocat in anii 90?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nop. Exista.

 

Automata nu e de mine. Nu-mi place neam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ia-ti ca becali.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una d-aia Kip ar conduce-o in marche-arriere mereu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebunatica mica, ce fantezii ai! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, Mas diagnosticatorul de junghiuri. Cine plm ii pune sa cumpere toate carutele ca sa arate altora ca-s “bazati”?

 

In afara de discuri si placute pe original si amortizoare fata care mi se par putintel scumpe la E60 ( la o masina ok, nu caruta) nu am absolut nimic de reprosat.

 

Pe bucsaraie is beton, absolut nimic nu am schimbat de 30k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si ce-ai vrea, sa schimbi toata suspensia la doua schimburi de ulei?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma asteptam la ce gropi avem sa ceara o bucsa sau ceva. Si am impresia ca-s originalele de fabrica pe ea. Roti pe 17 iarna si 18 vara.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as evita E60/E90...

 

Poate e60 la 4-5k euro, da, e de evitat, la fel ca majoritatea celor vandute pe la noi.

 

Sunt foarte multe e60-uri in RO si mai toate sunt intr-o stare proasta dar la ce poti sa te astepti daca unii isi iau de la gura doar sa se plimbe in ele?

 

Doar pentru ca unii nu isi permit o intretinere corecta nu inseamna ca e un model prost, stricacios.

 

Sa fim seriosi, mai toate au pe la 400-500k de km, asta plus batjocura si intretinere cu portia, se ajunge la un cazan fara fund.

 

Sunt dincolo e60-uri intretinute corect, la preturi de 13-14-15k euro dar da cineva atatia bani ? Giovanni isi face credit de 5k euro la banca, ia un seria 5 si apoi se plange ca "ie proaste benveurile, imi iau mercedes."

 

Un e60 in stare buna si cu niste optiuni mi se pare inca o masina super misto si corecta.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are dreptate jeleu.

E valabil si pentru E90.

Un E90 pe la 10k e o masina buna si fiabila.

Aia nemultumiti sunt cei care isi cumpara masini ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na, tocmai am vazut un Bentley bentayga in parcare la piata salaj in Ferentari din care au coborat 2 puleti de maxim 25 de ani îmbrăcați la trening si pufoaice cu blana la guler. Me dont compute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.