Jump to content
Laur

Sfaturi masini puse la vanzare in tara si nu numai

Recommended Posts

mă întreb cât dracu l-a costat reparația şi cu ce piese a făcut lucrarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm, eu nu mi-as fi dat seama ca e reparata. De fapt nu stiu cati si-ar fi dat seama de inginerie.

 

Clar merita dat in gat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mă întreb cât dracu l-a costat reparația şi cu ce piese a făcut lucrarea

Exista masini de genul asta la dezmembrat prin Polonia. Probabil sunt speriate de prin vest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu mai e anuntul pe autovit, s-o fi dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lucreaza totusi bine service-ul, ce sa zic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la asta ma gandeam si eu, serios.

 

da' nu poti sa stii ce au facut acolo, poate arata bine de afara, dar sa fie tone de kit acolo, suduri proaste samd.

 

in cazul urat, iti iei asa ceva, intra unul tare in tine din spate si te trezesti cu bara aluia in scaunul tau.


parca vazusem un accident in care un E39 intrase intr-un stalp, dar nu stalp de beton, d-ala metalic si se pulverizase. si ala tot un rahat d-asta facut din bucati era.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un cunoscut care a facut un passat din doua masini

 

prima avea partea din fata spulberata.asta a luat o masina,le a taiat pe ambele exact la jumatate,sectiune transversala si i a sudat aleia lovite jumatatea din fata

 

dupa care a vopsit o si a vandut o unui fraier.si sa nu va inchipuiti ca a facut lucrarea in ceva service super smecher,ba chiar la el acasa cu mijloace rudimentare

 

oricum omul e talent,asta daca ar lucra in america pe la ceva atelier de custom ar face cariera

Share this post


Link to post
Share on other sites

in locul lui ii mai puneam 2 palme de tabla la mijloc si o vindeam ca versiunea Long de la Passat :)))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai incredibil iti spun.sudura in puncte zici ca era facuta de fabrica.cata rabdare sa ai,dupa toate rahaturile din interior.mocheta,plasticuri omg

Share this post


Link to post
Share on other sites

are ceva aparat din ala mig-tig plm

 

sudura ca sudura,dar cum dracu le a taiat perfect si le a aliniat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci a sudat in argon. Inseamna ca stie meserie.

 

Probabil a masurat de 7 ori, a taiat doar o data. :lol:

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu eu un tip care face vreo 300 de suduri pe zi in argon. are doi baieti care stau si debiteaza materialul (il taie), el sta la banc, prinde in cleme si sudeaza. la ala sa vezi meserie :)


iti trage cordon cu ochii inchisi :)

 

ma si nu pot sa-l uit pe unu care a sudat in fata mea o galerie de evacuare din fonta (cu triodina). beat mort, d-abia mai statea in picioare, nici nu cred ca vedea pe unde da. lucs a iesit

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 cm, la lungimile alea se incadreaza in tolerante

 

probabil pasagerii din spate au mai mult loc, cu 1 cm

 

1cm impartit la 4 lufturi de usi 0,25 cm, o nimica toata

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma si nu pot sa-l uit pe unu care a sudat in fata mea o galerie de evacuare din fonta (cu triodina). beat mort, d-abia mai statea in picioare, nici nu cred ca vedea pe unde da. lucs a iesit

Probabil era atat de betiv incat ar fi iesit mult mai rau daca era treaz. Genul ala de drojdier care nu poate sa faca nimic pana nu baga 100 de ceva dimineata, altfel ii tremura mainile.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad foarte multe masini care merg in fata mea, si merg stramb

 

daca le vizionezi stand si nefiind vreun expert, par ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit asta cu un E60 pe care l-am avut la reparat.

Mi-am dat seama ca era lovit pentru ca venea aiurea evacuarea pe tampoane. 

Insa mi-am dat seama de dimensiunea impactului cand am mers in spatele ei cu alta masina. 

Cred ca lasa 4 urme separate. :lol: Drift continuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In toata tara sunt service uri care fac din doua una. A taiat unul un A8 la jumate si l a facut din 2 bucati dupa care s a dus la misto la reprezentanta sa l verifice. L au ridicat aia pe elevator, l au bibilit cateva zeci de minute iar verdictul a fost ca nu e lovita. Deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul unui A8 e si mai complicat. aluminiul e cel mai greu de sudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce multa lume nu intelege e ca mecanicii de reprezentanta pot fi si idioti.

Intr-un service mare exista o mana de oameni priceputi, majoritatea sunt de umplutura.

De ce ai avea nevoie de 30 de mecanici buni cand majoritatea lucrarilor sunt revizii, schimburi de placute si discuri, schimburi de fluide?

Daca era unul destept isi dadea sigur seama.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul unui A8 e si mai complicat. aluminiul e cel mai greu de sudat.

 

poate l-a prins cu benzi din alea de plastic cu soricel :)

 

400_F_19208160_sulwQwMqPtoVDBISQumd0zFNA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricat de buna si de invizibila ar fi sudura, rezistenta in acea zona este extrem de mult redusa. Aia nu mai e masina sa mergi cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.