Jump to content
MirceaSI

E60 525dA

Recommended Posts

Salut !

 

O sa imi prezint si eu masina aici.

Conform VIN decoder:

Modellbezeichnung: 325I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: EV31
E-Code: E46 (4FL)
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M54 - 2,50l (141kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Stahlblau Metallic (372)
Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)
Produktionsdatum: 04.11.2003
Werk: München


Standard Equipment
S210A Dynamic stability control
S2AAA BMW light alloy wheel, ellips. styl. 46
S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
Code Optional Equipment
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S205A Automatic transmission
S226A Sports suspension settings[/size]
S255A Sports leather steering wheel
S320A Deleted, model lettering
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S434A Interior trim finishers
S441A Smoker package
S473A Armrest front
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S606A Navigation system Business
S672A CD changer for 6 CDs
S785A White direction indicator lights
L801A National Version Germany
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit COP
S915A Delete clear coat
P972A Comfort Package
S979A Business package II

post-83-0-14724000-1384333415_thumb.jpg post-83-0-46002100-1384333415_thumb.jpg post-83-0-78174200-1384333415_thumb.jpg post-83-0-03429300-1384333416_thumb.jpg post-83-0-28673500-1384333416_thumb.jpg

 

Probleme pana acum:

- debitmertru bulit - schimbat cu unul nou Magnetti Marelli

- radiator bombat din cauza busonului de umplere - schimbat radiator + buson + antigel;

- am iarasi check engine aprins in bord - probabil vreo bobina sau sonda - urmeaza tester;

- revizie cutie automata - se face azi - sper sa nu am alte surprize.

 

Ca si consum, un 10.5% mixt.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da o vand, motivul, portbagajul mic, am bebe si daca bag caruciorul nu mai am spatiu de nimic, trebuie sa ma intorc la touring.

Initial cautam touring dar n-am gasit ceva echipat ca lumea si am zis ca masina sotiei , Clio Symbol e mai mult decat suficient pt carucior der se pare ca nici in Renault n-am destul spatiu.

 

Poze cu fosta masina:

post-83-0-84191300-1384334084_thumb.jpg post-83-0-48466500-1384334085_thumb.jpg post-83-0-84240400-1384334085_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum n-au fost probleme. Sa vad de ce s-a aprins din nou check engine. Ideea e ca daca debitnmetrul nu functioneaza corect nu functioneaza nici tempomatul, deci deocamdata debitmetrul este exclus ca si cauza.

In principiu masina merge bine cu debitmetru AM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am schimbat uleiul in cutie + filtru. Nu a fost schimbat niciodata era negru...partea buna este ca nu s-a gasit span in baia de ulei a cutiei. Parca nu mai smuceste la retrogradare ( smucea din cand schimba din 4 in 3 parca, pe la 60 de km/h). Mecanicul a zis ca e posibil sa fie blocul de supape si ca e posibil sa-si revina dupa schimbul de  ulei.

In orice caz m-am lipit de o cutie sh de 325i acelasi an in buna stare, daca persista imediat o schimb.

 

S-a stins si check engine, wtf!!!

Edited by MirceaSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check-ul poate fi si de la benzina proasta,asta in cazul in care s-a stins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu de la benzina proasta apare eroare de injector, care nu se sterge singura. In schimb eroarea de senzor de clapeta se sterge singura, deci ai putea cerceta putin traseul de admisie, poate ai un contact aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM si eu nevoie de DIY pt curatare clapeta acceleratie, mi-am luat spray de curatat carburatoare si vreau sa ma apuc de treaba in weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere! Daca te impotmolesti undeva, da-mi un PM. Am mai facut asta de vreo doua ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar de ce pm ? Deschideti topic, ajutati forumul sa creasca. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-mi belesc mainile iar...parca vad ca-mi cade vreun surub in scut LOOOOOL

 

Oricum o sa fac poze si deschid topic la DIY

Edited by MirceaSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru promtitudine!

 

Mai am o singura rugaminte catre moderator, sa redenumeasca topicul in e60 525 da.

 

Revin printre voi la bordul unui E60 525d din 2007, destul de bine echipat, enumar doar cateva, trapa electrica, webasto cu telecomanda, cutie automata, bluetooth, xenon, scaune partial electrice, navigatie "mica" cred, toti senzorii, scaune incalzite fara piele.

De ce am ales sa iau masina asta? Numarul de km-113.000, confirmati si de cei de la Bavaria.

Nu e perfecta, necesita discuri si placute fata, are probleme cu un senzor, SZL SSL ceva de genul de pe coloana de directie. Poate ma lamureste si pe mine cineva vis a vis de acest senzor. Cei de la Bavaria mi-au cerut 2000 ron.

Masina a trecut printr-o sedinta de detailing, dat fiind faptul ca a fost "pusa la pastrare" intr-o curte/depozit fix in bataia soarelui. Avea paianjeni si larve sub capota. hyper.gif

Cred ca e primul diesel care-l vad fara pic de funingine pe teava de esapament. Azi am vopsit si bara fata care avea ceva zgarieturi.

Revin cu poze si cu mai multe detalii despre masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e greu sa apas pe edit sau cum s-o face, da' de ce sa nu deschizi alt topic pentru dansa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca mi-e lene si vreau pastrez un fel de istorie a masinilor..ma rog pitici in cap..poate si putina nostalgie.

 

Nu-i bai daca daca e bataie de cap, nu vreau sa deranjez pe nimeni pt mofturile mele.

Edited by MirceaSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc IFX!

 

Scufi tu ce-ai mai facut cu proiectul tau? Eu tot trec pe bd Mamaia si vad the E34 la tine in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am mai trecut pe acolo de 8 luni cred, trebuie sa-l iau, cica as fi primit somatii. Oricum avea portbagajul stramb, cautam o alta carosierie. O sa-l duc la Navodari langa epava cealalta.

 

Nu mai am timp de proiecte, am de adus un container intreg, ma mananca zilele si-s lenes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.