MirceaSI 5 Report post Posted August 20, 2016 CICI, irelevant. Am obseravat azi ca bucsele de la bara stabilizatoare punte fata au ditamai gap-ul. Posibil de acolo sa vina zgomotul. Urmeaza inlocuire cu bucse poliflex. In alta ordine de idei, mai aveam un zgomot care venea de la trapa, loveste deflectorul de aer in trapa. Solutie, o sa cumpar o rola de purfix( burete cu adeziv ) si o sa aplic pe deflector. Share this post Link to post Share on other sites
Cici86 2 Report post Posted August 22, 2016 E foarte bine ca e doar atat. Ti-am zis ce mi s-a intamplat mie. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted August 22, 2016 Eu cand eram mic stateam pe mingie ca sa o ovalizez . Mai ales pe aia de 35 Share this post Link to post Share on other sites
MirceaSI 5 Report post Posted August 23, 2016 Joi am planificata alta interventie. Revizie cutie, din cauza timpului limitat, am decis sa folosesc ulei febi bilstein care a venit pe cod OEM, deci ATF2, kit revizie cutie VAICO. S-a laudat mesterul ca scoate si uleiul din convertizor.. Dupa care schimb garniturile de la galeria de admisie si lichidul de frana. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted August 23, 2016 La cutie doar ulei si filtru originale. Share this post Link to post Share on other sites
MirceaSI 5 Report post Posted August 23, 2016 Plm prea tarziu... Share this post Link to post Share on other sites
DOMI 35 Report post Posted August 23, 2016 uleiul original Lifeguard6 e semisintetic. Exista ulei aftermarket full sintetic. Cel mai usor de gasit in Ro e Motul Multi ATF, full sintetic, e vreo 50-60 de roni/ L parca. Compatibilitatea o poti verifica la ei pe site , au oil chooser, bagi masina ta, model, an de productie si gata. Daca cineva imi demostreaza ca semisintetic e mai bun ca unul full sintetic, jos palaria.. Am bagat de la Motul in toate cutiile automate avute, la BMW vreo 3 schimburi, la Saab-ul 9-3 doar un schimb a apucat saracul ca l-am maritat dupa un si 40k km, totusi am facut vreop 30k km dupa schimb fara probleme, si o sa bag si in asta noua daca apuc cu ea 80k km, indiferent de politica lor Lifetime.. Bineinteles ca fiecare face ce vrea, pe banii lui se distreaza.. Bogdan stie mai multe despre subiect.. Indiferent ce alegi, foarte bine ca il faci, mai ales daca nu ai un istoric clar al masini.. ZF zice ca sa il schimbi intre 80-100 k km in functie stil de mers, uzura etc... 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
MirceaSI 5 Report post Posted August 24, 2016 (edited) Conform realoem, http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-09-2006-E60-BMW-525d&diagId=24_1016 am luat part no de la uleiul ATF 2, si pe mai multe site-uri imi da uleil febi bilstein adica asta: http://www.pieseauto.ro/ulei-motor/bmw/z4-e89/ulei-cutie-de-viteze-automata-febi-bilstein-1875729128.html Ma gandesc ca daca-l schimb la 60k km-80k km e ok, oricum nu sta masina la mine 80.000 km. Masina mea are acum 116.000 km si nu s-a schimbat niciodata uleiul. O sa fac poze cu starea uleiului. Edited August 24, 2016 by MirceaSI Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted August 24, 2016 Trimite neaparat o mostra lui Ciupa. El il pune pe limba si stie daca mai e bun sau nu RareÈ™ 1 Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted August 24, 2016 Il pun pe limba lui Mas. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted August 24, 2016 (edited) iu tok ghei? RareÈ™ Edited August 24, 2016 by MAS Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted August 24, 2016 Doar nu te-ai emancipat si tu. Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted August 24, 2016 iu tok ghei? RareÈ™ Laic Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted August 24, 2016 Nici tu. Share this post Link to post Share on other sites
MirceaSI 5 Report post Posted August 25, 2016 Am facut un cacat azi. Duc masina la service si dau baietii galeria de admisie jos. Bunn galeria nu avea marmelada in ea dar am gasit un mic joc in clapete. Baietii au zis clar ca degeaba schimb garniturile ca uleiul vine pe la axul clapetelor. Singura solutie anularea clapetelor si montat dopuri. Cum n am gasit pe nimeni in CT care sa-mi aduca azi kitul de reparatie am montat galeria inapoi si ma duc maine iar dupa ce primesc kitul. N am mai facut nici revizia la cutie. Tot maine. Dar am rezolvat cu zgomotul suspect era bara de ridigizare avea un surub slabit. PS si am vrut sa comand un set de dopuri dar am zis ca nu i cazul la mine.... Share this post Link to post Share on other sites
MirceaSI 5 Report post Posted August 25, 2016 Deci sa anulez clapetele sau nu?? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted August 25, 2016 pai altertnativa este sa inlocuiesti galeria cu una noua, nu poti lua clapetele separat. eu stiu ca n-are nici pe dracu daca le anulezi. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted August 25, 2016 Pune dopuri fara probleme. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted August 25, 2016 Pune dopuri fara probleme.Da, Mircea, Kip are dreptate. Nu-s mecanic, dar zic că mai bine pui dopuri fără probleme, decât dopuri cu probleme. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted August 25, 2016 Doar de la exide. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted August 25, 2016 Decât de la Simi, de ceară... Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted August 25, 2016 Dopuri de la Exide? Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted August 25, 2016 Sau rombat. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted August 25, 2016 ce exide bai nene ? in fine. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted August 25, 2016 Mircea a început... Share this post Link to post Share on other sites