Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Lui myx i au fost aspirate clapetele. Cu totul altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa-i Kip.

 

dap, deci nea Miai n-am facut chiar o alegere rea cu mobilul avand in vedere ca sunt cam aceleasi valori ,asta daca se respecta fisa tehnica.

 

asa, gata cu offtopicul , bre Bobo, stiu cum e cand bibilesti tu si nu mai ai rabdare dupa niste unii.. poate totusi ai noroc si scapi ieftin.

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai atunci nici mobil 5w30 esp nu-i rau nea Miai !

 

http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx

 

 

Mobil 1 ESP Formula 5W-30  

SAE Grade 5W-30 Viscosity,

cSt (ASTM D445)  

@ 40ºC 72.8

@ 100ºC 12.1

Viscosity Index 164

Sulphated Ash, wt% (ASTM D874) 0.6

HTHS Viscosity, mPa•s @ 150 ºC (ASTM D4683) 3.58

Pour Point, ºC (ASTM D97) -45

Flash Point, ºC (ASTM D92) 254

Density @ 15.6 ºC, g/ml (ASTM D4052) 0.850

Este bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe castrol Romania zice ca-i LL-04 :)))

 

dupa castrol.com m-am luat cand am facut primul schimb la 330.

mi l-a pisat dupa 6000 de km. era o zeama lunga, aprindea becul galben la ulei in mers.

cu motul am 7000 de km si totul e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool !

 

sunt curios si eu de mobil..

din pacate castrolul alaturi de aral s-a stricat din cauza BP..

 

apropo , ce-ai bagat in troaca nea Mircea ?!

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io in Motul si Xado am incredere. Stiu, poate n ati auzit de Xado. Dar trust me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool !

 

sunt curios si eu de mobil..

din pacate castrolul alaturi de aral s-a stricat din cauza BP..

 

apropo , ce-ai bagat in troaca nea Mircea ?!

motul 8100 10w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la xado pe site nu au ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai , sa nu-mi zici ca ai bagat magnatec 10w40 castrol in avion..pai daca d-ala ai bagat nu stiu ce pretentii ai avut de la el :)) cel putin 20% este ulei reciclat , edge in schimb este bun.

 

si totusi de ce 10w40 ?! mai bine ii bagai un 10w60 de turatii , M power

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai , sa nu-mi zici ca ai bagat magnatec 10w40 castrol in avion..pai daca d-ala ai bagat nu stiu ce pretentii ai avut de la el :)) cel putin 20% este ulei reciclat , edge in schimb este bun.

 

si totusi de ce 10w40 ?! mai bine ii bagai un 10w60 de turatii , M power

nu magnatec, ci chiar edge...

 

plm, nu e de turatiile de m3, e bun 40...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lui myx i au fost aspirate clapetele. Cu totul altceva.

 

Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o.

Eu ma refeream strict ca daca ajunge la schimbat de biele si pistoane mai bine sa puna alt motor, ma rog eu asa as face.

Sa speram ca nu-i cazul la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma luase dyc, pasionatul, ca e normal sa faci asa ceva si merge. Gen schimbat cate un piston doua, chestii d-astea.

 

o merge, da' nu-i normal. Sau se poate la fel de bine sa nu prea mearga.

 

Nici nu stiu ce rost aveau discuțiile alea.

 

nu de alta, da' tot prost a ramas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, file din poveste. Si eu tot motor sh as lua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o.

Eu ma refeream strict ca daca ajunge la schimbat de biele si pistoane mai bine sa puna alt motor, ma rog eu asa as face.

Sa speram ca nu-i cazul la el.

 

Se poate. Iti trebuie camasi la comanda. Am eu unele pt M54. Dar te ajung undeva la 900 iepuri.

Depinde cat de afectata e camera de ardere, se poate si fara, dar trebuie alezat la cota 1 sau 2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De facut se face, orice se face pana la urma. Dar te intrebi daca mai renteaza sa dai atatia bani pe piese, la alezat etc. Ajungi lejer la 50 millioane.

Asa, mai pui ceva peste si iti iei o englezoaica cu motorul bun. Mai ramai si cu o carutza de piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merita, decat in cazul unei reparatii capitale. Sa ai motorul ca nou. Dar aici nu e vorba de masina rara, sau altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma discutiilor, ma pun pe cautat motor fara anexe in caz ca e dus ceva prin el. In functie de ce preturi gasesc, ma hotarasc daca iau doar motor sau o englezoaica cu ceva dotari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai omule sa vezi ce zice mecanicul,nu te panica.

 

cand iti da verdictul hotarasti ce i de facut,poate nu i dracul atat de negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cum imi merge in ultima vreme, s-ar putea sa fie :)

 

Oricum, ma pun pe cautat ca in cazul in care e dus motorul sa am deja o idee despre ce ma asteapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o.

 

 

Acolo s-a intamplat in felul urmator.

Motorul a aspirat o clapeta. Cei de acolo au reparat motorul si au anulat toate clapetele.

Myx a vandut apoi masina. Noul proprietar s-a dus la dezmembrari si si-a luat o galerie sh cu clapete montate. Motorul a tras o alta clapeta din respectiva galerie sh. Si dupa vroia garantie la lucrare.

Eu cred ca atunci cand blocul este afectat, nu mai merita sa-l repari. Iei alt motor si gata. Il faci pe ala ca lumea ca tot e dat jos si apoi il montezi.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai stai ma ca nu inteleg

 

daca asta a vandut masina in stare ok,cu clapetele anulate ,de ce noul proprietar a schimbat galeria punand din nou una cu clapete si repetand istoria?

 

mi se pare de noaptea mintii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.