KIP 687 Report post Posted December 9, 2014 Lui myx i au fost aspirate clapetele. Cu totul altceva. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted December 9, 2014 (edited) asa-i Kip. dap, deci nea Miai n-am facut chiar o alegere rea cu mobilul avand in vedere ca sunt cam aceleasi valori ,asta daca se respecta fisa tehnica. asa, gata cu offtopicul , bre Bobo, stiu cum e cand bibilesti tu si nu mai ai rabdare dupa niste unii.. poate totusi ai noroc si scapi ieftin. Edited December 9, 2014 by Krebs Share this post Link to post Share on other sites
mihaiMAN63 15 Report post Posted December 9, 2014 pai atunci nici mobil 5w30 esp nu-i rau nea Miai ! http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx Mobil 1 ESP Formula 5W-30 SAE Grade 5W-30 Viscosity, cSt (ASTM D445) @ 40ºC 72.8 @ 100ºC 12.1 Viscosity Index 164 Sulphated Ash, wt% (ASTM D874) 0.6 HTHS Viscosity, mPa•s @ 150 ºC (ASTM D4683) 3.58 Pour Point, ºC (ASTM D97) -45 Flash Point, ºC (ASTM D92) 254 Density @ 15.6 ºC, g/ml (ASTM D4052) 0.850 Este bun. Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted December 9, 2014 pe castrol Romania zice ca-i LL-04 )) dupa castrol.com m-am luat cand am facut primul schimb la 330. mi l-a pisat dupa 6000 de km. era o zeama lunga, aprindea becul galben la ulei in mers. cu motul am 7000 de km si totul e ok. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted December 9, 2014 (edited) cool ! sunt curios si eu de mobil.. din pacate castrolul alaturi de aral s-a stricat din cauza BP.. apropo , ce-ai bagat in troaca nea Mircea ?! Edited December 9, 2014 by Krebs Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 9, 2014 Io in Motul si Xado am incredere. Stiu, poate n ati auzit de Xado. Dar trust me. Share this post Link to post Share on other sites
mihaiMAN63 15 Report post Posted December 9, 2014 pacat ca nu gasesc o fisa tehnica pentru Xado. Chiar sunt curios de specificatii. Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted December 9, 2014 cool ! sunt curios si eu de mobil.. din pacate castrolul alaturi de aral s-a stricat din cauza BP.. apropo , ce-ai bagat in troaca nea Mircea ?! motul 8100 10w40 Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 9, 2014 Pai la xado pe site nu au ? Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted December 9, 2014 (edited) stai , sa nu-mi zici ca ai bagat magnatec 10w40 castrol in avion..pai daca d-ala ai bagat nu stiu ce pretentii ai avut de la el ) cel putin 20% este ulei reciclat , edge in schimb este bun. si totusi de ce 10w40 ?! mai bine ii bagai un 10w60 de turatii , M power Edited December 9, 2014 by Krebs Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted December 9, 2014 stai , sa nu-mi zici ca ai bagat magnatec 10w40 castrol in avion..pai daca d-ala ai bagat nu stiu ce pretentii ai avut de la el ) cel putin 20% este ulei reciclat , edge in schimb este bun. si totusi de ce 10w40 ?! mai bine ii bagai un 10w60 de turatii , M power nu magnatec, ci chiar edge... plm, nu e de turatiile de m3, e bun 40... Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 9, 2014 Lui myx i au fost aspirate clapetele. Cu totul altceva. Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o. Eu ma refeream strict ca daca ajunge la schimbat de biele si pistoane mai bine sa puna alt motor, ma rog eu asa as face. Sa speram ca nu-i cazul la el. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 9, 2014 Ma luase dyc, pasionatul, ca e normal sa faci asa ceva si merge. Gen schimbat cate un piston doua, chestii d-astea. o merge, da' nu-i normal. Sau se poate la fel de bine sa nu prea mearga. Nici nu stiu ce rost aveau discuțiile alea. nu de alta, da' tot prost a ramas. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 9, 2014 Da, file din poveste. Si eu tot motor sh as lua. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted December 9, 2014 Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o. Eu ma refeream strict ca daca ajunge la schimbat de biele si pistoane mai bine sa puna alt motor, ma rog eu asa as face. Sa speram ca nu-i cazul la el. Se poate. Iti trebuie camasi la comanda. Am eu unele pt M54. Dar te ajung undeva la 900 iepuri. Depinde cat de afectata e camera de ardere, se poate si fara, dar trebuie alezat la cota 1 sau 2. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 9, 2014 De facut se face, orice se face pana la urma. Dar te intrebi daca mai renteaza sa dai atatia bani pe piese, la alezat etc. Ajungi lejer la 50 millioane. Asa, mai pui ceva peste si iti iei o englezoaica cu motorul bun. Mai ramai si cu o carutza de piese. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted December 9, 2014 Nu merita, decat in cazul unei reparatii capitale. Sa ai motorul ca nou. Dar aici nu e vorba de masina rara, sau altceva. Share this post Link to post Share on other sites
mihaiMAN63 15 Report post Posted December 9, 2014 Pai la xado pe site nu au ? Neaaahh! Si nici gugălu n-ajută. Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 9, 2014 In urma discutiilor, ma pun pe cautat motor fara anexe in caz ca e dus ceva prin el. In functie de ce preturi gasesc, ma hotarasc daca iau doar motor sau o englezoaica cu ceva dotari. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 9, 2014 Te poti apuca de dezmembrari. Cine mai stie. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 9, 2014 stai omule sa vezi ce zice mecanicul,nu te panica. cand iti da verdictul hotarasti ce i de facut,poate nu i dracul atat de negru Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 9, 2014 La cum imi merge in ultima vreme, s-ar putea sa fie Oricum, ma pun pe cautat ca in cazul in care e dus motorul sa am deja o idee despre ce ma asteapta. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 10, 2014 Noutati? cum sta treaba, a demontat mecanicul ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 10, 2014 (edited) Stiu mai ce sa intamplat atunci. Si el a ajuns sa schimbe biele si pistoane si in final tot un cacat de motor a ajuns, ia blestemat zilele ala ce a cumparat-o. Acolo s-a intamplat in felul urmator. Motorul a aspirat o clapeta. Cei de acolo au reparat motorul si au anulat toate clapetele. Myx a vandut apoi masina. Noul proprietar s-a dus la dezmembrari si si-a luat o galerie sh cu clapete montate. Motorul a tras o alta clapeta din respectiva galerie sh. Si dupa vroia garantie la lucrare. Eu cred ca atunci cand blocul este afectat, nu mai merita sa-l repari. Iei alt motor si gata. Il faci pe ala ca lumea ca tot e dat jos si apoi il montezi. Edited December 10, 2014 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 10, 2014 pai stai ma ca nu inteleg daca asta a vandut masina in stare ok,cu clapetele anulate ,de ce noul proprietar a schimbat galeria punand din nou una cu clapete si repetand istoria? mi se pare de noaptea mintii Share this post Link to post Share on other sites