KIP 687 Report post Posted December 11, 2014 Pole, i s-a vazut turbina mai mult ca sigur. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 11, 2014 mega bad karma sa patesti din astea iarna si in prag de sarbatori, sa-mi bag pla. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 11, 2014 La bmw urile aste cu motor pana in 2000 diesel, vechi de peste 10 ani, turbina va pica 100%. Au schimbat multi proprietari care au tras de ele la maxim. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 11, 2014 A luat-o pe ulei. Daca e manuala o opresti repede din ambreaj si frana. La automate mai greu ca trebuie sa opresti aerul de admisie. Share this post Link to post Share on other sites
DOMI 35 Report post Posted December 11, 2014 (edited) nasol, merita totusi desfacut, sa vezi ce e, poate il salvezi daca nu sunt atinse piese majore. oricum o sa dureze mult pana gasesti motor de schimb, il verifici, faci lucrarea.. sper ca ai o masina de schimb ceva, eu unul inebuneam daca statea masina mai mult de o zi in service.. In ro o insfacam pe a lui fratemiu, pe afara inchiriam... Edited December 11, 2014 by DOMI Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 11, 2014 Nu e nevoie sa fie neaparat ceva catastrofal. Trebuie vazut exact ce s-a intamplat si care sunt daunele. Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 (edited) Am gasit un motor la MSasha, maine ma duc sa il vad. Turbo e trimis la reconditionat. Iau si alte injectoare sa vad daca sunt bune ale mele sau trebuie schimbate, asta vedem dupa ce punem motorul sus. Revin cu informatii cand o sa fie masina intreaga. Sper sa fie in regula motorul si sa mearga treaba. A picat mega-prost dar nu am ce sa fac. Noroc ca mai am o masina dar si aia e momentan in service la schimbat amortizoare fata, pe aici ploua de numa, cum e mai rau. Edited December 11, 2014 by Kenbobo Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 11, 2014 Asteapta sa vezi ce are asta. Poate scapi si il faci pe al tau Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 Pai baietii de la service mi-au spus sa caut alt motor... Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 11, 2014 Apropo de injectoare, al tău e common rail sau nu? Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 Common rail, 150cp. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 11, 2014 Nu te agita prea tare cu un alt motor, încă. Am avut și eu o sperietură cu motorul la un 525i, gata, e mort, trebuie alt motor. S-a rezolvat cu segmenți, câteva supape erau îndoite, făcută chiulasa, făcute scaunele, etc. Motorul în sine era brici. Aşteaptă să desfaca tot și atunci vezi ce și cum. Poți cauta alt motor dacă vrei, gen planul B. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 11, 2014 Am gasit un motor la MSasha, maine ma duc sa il vad. Turbo e trimis la reconditionat. Iau si alte injectoare sa vad daca sunt bune ale mele sau trebuie schimbate, asta vedem dupa ce punem motorul sus. Revin cu informatii cand o sa fie masina intreaga. Sper sa fie in regula motorul si sa mearga treaba. A picat mega-prost dar nu am ce sa fac. Noroc ca mai am o masina dar si aia e momentan in service la schimbat amortizoare fata, pe aici ploua de numa, cum e mai rau. mergi pana in Sighetu Marmatiei maine ? ca acolo e Sasha.. dar nu poti pune un motor mai mare, daca tot schimbi tot ? gen un 3.0 ? Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 11, 2014 Ai idee cati km reali are motorul ?Up. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 11, 2014 Cum sa puna pe acte de 4 cilindri un motor in 6 cilindri ? Ma rog, poate dar ce face cu politia si itp ul ? Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 11, 2014 mergi pana in Sighetu Marmatiei maine ? ca acolo e Sasha.. dar nu poti pune un motor mai mare, daca tot schimbi tot ? gen un 3.0 ? Implica modificări, inclusiv pe partea electrică. Complicat. Eu nu as face. Cel mai simplu pui motor identic. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 11, 2014 prea multi bani, plus ce a intrebat kip Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 (edited) In bord am aproape 300k km dar am gasit odata printre erori o eroare cu 655 000km, acum incep sa cred ca erau reali Nu ma complic cu schimbat piese prin motor, nu cred ca o sa iasa ce a mai fost plus ca asa am primit recomandari si de la service si de la cineva care a patit ceva similar. Pole: Da, ma duc maine pana in Sighet, vad motorul si daca totul e ok il duc la Tg Mures. PS: as fi pus 3.0d, am un prieten care si-a pus dar trebuie sa schimb motorul, cutia, crdanul, puntea spate, franele, instalatia electrica si ar durea prea mult timp. Dupa ce il refac pe asta actual, cat de repede posibil trec la e90 sau e92 325i 2008+ Edited December 11, 2014 by Kenbobo Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 11, 2014 Lol. Sigur ca erau reali. Erorile nu se stocheaza aiurea. La km aia nu merita sa l repari. Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 (edited) Nu stiam daca e sigur pe bune eroarea pt ca am verificat odata erorile si le-am sters complet, iar pe urma dupa cateva luni a aparut o eroare cu 655k km si restul erorilor cu km din bord si in perioada aia am avut ceva probleme cu bateria si m-am gandit ca poate a fost o greseala cum a scazut tensiunea dar acum incep sa cred ca nu a fost asa. PS: Totusi, daca aia sunt km masinii, a rezistat eroic plus ca mergea bine motorul pana si-a dat duhul. Asta era eroarea: Edited December 11, 2014 by Kenbobo Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 11, 2014 Îți consuma ulei? Sunt curios dacă la turbo s-a mai lucrat înainte sau dacă a fost înlocuit, la km ăia. Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 (edited) Cam 800ml intre schimburi (schimbam la 10, maxim 11k km) dar ii puneam pe seama faptului ca mergeam mai sportiv, cu schimbat la 3500-4000rpm in depasiri si 3000rpm in rest si aveam epurator cu decantor care am inteles ca mai lasa sa treaca uleiul si consuma ceva mai mult. Turbina pare a fi cea originala, acum nu stiu daca a fost reconditionata sau nu inainte. In rest, tot timpul asteptam 2-3 minute inainte sa pornesc de pe loc, schimbat la ~2000rpm pana ajungea apa la 90 grade si inca 2-3 minute dupa aia, pe urma mergeam doar peste 2000rpm si asteptam 2-3minute sau chiar 5 daca o alergam inainte sa opresc. Edited December 11, 2014 by Kenbobo 1 Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 11, 2014 Sa mai spuna cineva ca beanveurile nu sunt fiabile. Are un prieten unul la fel din 2002 cu 350k km reali. Nu consuma niciun gram intre schimburile din 15 in 15k. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted December 11, 2014 M-au lasat si pe mine amortizoarele de fata , dar mai trist ca am furtunurile de fata (etrier) aproape retezate .. pt o banalitate ramai ca prostu' pe strazi.. sa le schimb naibi maine Share this post Link to post Share on other sites
Kenbobo 59 Report post Posted December 11, 2014 Si eu am schimbat furtunasele de frana pe fata ca erau coapte rau. Am pus ATE si sunt foarte ok + lichid frana ATE Super Blue Racing. Share this post Link to post Share on other sites