Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Am editat on post

Merge rau sa scriu de pe telefon

 

0745672073

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Grecu Razvan de la Craiova e serios, il cunosc personal.

 

Exact. I-am scris eu numarul lui zilele trecute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu Cristi.  A zis ca e rezervat pt cineva dar nu l-a mai sunat persoana respectiva. Incearca sa dea acum de el, si daca nu, ma duc sa il vad :D


Sun si la Craiova acuma.

 

 

Am sunat. Nu au si cica nici nu au vreo sansa sa primeasca in urmatoarea perioada. :o

Am vorbit si cu Ionut. Are, dar nu e pe masina, nu il pot proba. Probabil o fi bun, dar a doua oara nu mai risc.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastic cat ghinion poti sa ai. Legat de faza cu "noul" motor, poti sa te consideri norocos ca iti recuperezi banii pe el +  ceva din manopera. Altii si-o fura de raman cu toata paguba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar mare noroc ca a recuperat banii. Mi s-a intamplat si mie, eram palid ca nu mai recuperez banii, suma fiind mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

msasha nu are?  io am colaborat super ok cu el. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai fi citit topicul ai fi vazut ca a fost primul la care a incercat. Dar asa i cu hipsterii. Vor mura n gura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

 

Am vorbit si cu Ionut. Are, dar nu e pe masina, nu il pot proba. Probabil o fi bun, dar a doua oara nu mai risc.[/quote. ]Ionut e foarte de treaba daca zice ca are motor bun poti sigur pe el de asta. Dar el asa procedeaza camd aduce masini, le demonteaza pana la ultimul surubel. Nu prea are spatiu sa le tina intregi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' cred ca se poate masura compresia si daca nu e motorul pe masina.

 

sa fie electromotorul la locul lui.

 

Si o baterie ok. Sau acumulator, cum i-o zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topaie la dracu, poate daca e intr-un piston.

Ken, ai zis ca baietii au facut ceva reglaj la supape. Sigur au facut ce trebe? Ca daca nu clar ca n-ai compresie

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum motorul a venit fara capac, au pus cala pe axe sa vada daca sunt la semn iar axa de pe dreapta era decalata si au pus-o la semn. Doar la axe au umblat nu si la supape. Inainte sa il trimita au zis baietii din Piatra Neamt ca si ei au verificat axele si le-au reglat. E clar ca ei le-au dereglat. 

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ai regla ceva ce stii ca merge?? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte nasol, cred ca dadeam in ulcer galopant..

eu nu am nici un pic de rabdare la treburi dinastea..

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOMI , nici eu nu mai am mult pana nu cedez nervos :( 

 

In seara asta am Christmas Party, numai mood de party nu am. Poate dupa ceva apa plata imi vine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ieri am fost sa iau masina iar cand am ajuns am vazut ca imi statea  becul de ulei galben dupa pornire 10 sec, DSC-ul cu eroare in bord.

 

Am verificat pe tester si e dus senzorul de ulei (acum il am pe masina cel cu care a venit motorul) iar la urmatorul schimb de ulei o sa il pun inapoi pe al meu iar DSC_ul si-a revenit dupa resetarea senzorului de la volan.

 

Pe urma am plecat in teste impreuna cu Rcc. Masina trage f bine, e super silentioasa si la pornire si la oprire si rupe aderenta in primele 3 trepte, dar am observat ca la kickdown tacane ceva.

 

Am pus-o din nou pe tester si injectorul 2 avea corectie 1,4 iar injectorul 4 avea 2,7 la kickdown asa ca impreuna cu Rcc la garajul lui (caruia ii multumesc enorm pe aceasta cale inca o data   :flowers: ) am schimbat injectoarele respective cu injectorul 3 si 4 de pe motorul meu vechi.

 

Rezultat: kickdown fara zgomote suspecte, fara gram de fum, fara tacanit, corectii in jur de 0,3 pe toti cilindrii, doar pe cilindrul 1 la pornirea la rece corectia e in jur de 0,9-1 pe urma scade la 0,3-0,4. Il tin sub observatie si eventual il schimb.

 

Aveam si un scartatit/fluierat care intial am crezut ca e de la turbo dar defapt e de la role, asa ca o sa schimb toate rolele+intinzatore+curele.

 

 

Piese schimbate: motor (x 2 :D) , 8 injectoare din care am ales 4 mai bune, reconditionat turbo,  o gramada de garnituri, furtunase, conducta turbo, saibe injectoare + fulie motor, toate OE, filtru ulei+motorina+aer, ulei Motul 8100Xmax 0w40, electrovalva turbo Pieburg.

 

 

Ce mai e de facut:

Maine codez injectoarele, schimbat role+intinzatoare+curele, schimbat senzorul nivel ulei la urmatorul schimb de ulei. 

 

Fara ajutorul lui Rcc nu cred ca as fi reusit!!! :goodjob: 

 

 

Sarbatori Fericite tuturor!

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unu' cu e46 de pe mistretclub.

 

Ar fi pacat sa vinzi masina asta vreodata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.