Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Da e mai misto cu android pt ca o poti customiza altfel , a mea e cu windows dar oricum are net,tv,dvd, mp3 pe stick , bluetooth pt telefon , in fine , cam tot ce-ti trebuie in masina, singurul minus este setarea luminozitatii (are si al meu sa poti da mai mai multa lumina contrast si setari de genul , dar pt atunci cand este intr-un fisier mp3 sau pe tv , in meniul principal nu este valabil.)


cert e ca la drum lung noaptea o prefer stinsa sau vechiul mp3 OE , mult mai ok pt ochi.

 

cand ti-am zis ca se vede mai fain cu 4300k ziceai ca tu vrei 5000k , d-asta zisesem :P ca look e acelasi lucru la faruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pe langa asta, daca tin apasat 2 sec butonul MUTE se inchide ecranul complet.

 

 

 

Mare bou eram , nu stiam ca are aceasta functie :))

 

M E R C I !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea de pe cele mai noi masini sunt alta mancare de peste.

 

M-am uitat putin la un F32 428i. Hard intern. tot felul de smecherii. Alta viata fata de E46. Parca esti in 2014. E46 si E39 erau varza din acest punct de vedere. Chiar si E60 si E90. Praf rau. Au pus si ei mufa aux pe masini mai noi de 2004. Asta desi pe un cacat de headunit din Vitan aveai mufa aux.

Mare smenozeala, de la e90/e60 au pus hard intern pe LCI si ecranul hd care e si pe f-uri, in rest aproape orice functie e software, doar de asta se poate pune fara probleme retrofit pe orice e60 cu asa ceva navi de lci, plus toate functiile posibile. Costa fix 1500 de euro, retrofit full, navi cu ecran hd, tv, internet, ce vrea ... ta. Expertauto de ex, piese noi evident. Inclusiv controllerul de lci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa sugi o ceapa


orice functie e software,

 

la astea mai noi da , bine in unele cazuri trebuiesc schimbate si unitatile.

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare smenozeala, de la e90/e60 au pus hard intern pe LCI si ecranul hd care e si pe f-uri, [...] Inclusiv controllerul de lci

Nu prea m-a interesat, oricum mi se par niste mofturi gay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mofturi clar sunt, acum nu stiu cat de gay, ca n-am investigat mai mult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au sosit de ceva timp si injectoarele si subwooferul pe care il cautam de mult... :D

 

2f6c54387979350.jpg f09479387979363.jpg 7a86b4387979379.jpg

 

 

 
310982388891601.jpg
 
 
 
Am mai comandat toate rolele + intinzatoarele INA (3 role, 2 intinzatoare) + curele Contitech + pompa apa Hepu (rola de la pompa actuala are joc).
 
Un injector e deja pe masina, se comporta foarte bine, corectii aproape de 0, subwooferul asteapta incinta si alt amplificator iar restul pieselor astept sa la primesc sa le punem sus. :D
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

More goodies:

- splittere Performance [momentan stau pe raft]

- praguri M Tech II [tot pe raft]

- amplificator difuzoare ETON EC500.4S [2 x 75 + 2 x 145w cu damping factor >250 :D  ]

- amplificator pt subwoofer JL Audio 500/1 V2 [500w RMS cu sursa RIPS, damping factor >500 :o   ]

- subwooferul e JL Audio 12W3V3-4, pt el pregatesc ceva mai diferit, doar sa se incalzeasca putin afara si ma pun pe treaba

 

Au ajuns si rolele + intinzatoare INA, curelele Contitech, pompa apa Hepu, in weekend urmeaza sa le pun pe masina.

 

Maine primesc stopurile originale cu semnalizare alba.

 

Am montat si cel de-al doilea injector reconditionat pe masina, acum sunt toate in regula.

Edited by Kenbobo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan le tin in casa, nu are rost sa le montez pt ca a sarit urat de tot vopseaua de pe bara. Pe la sfarsitul lunii aprilie o sa bag masina la vopsit si abia atunci le montez, inclusiv pragurile si sper sa iau si bara spate pana atunci.

 

 

Cu splittere + quad + blacked headlights cam asa ar trebui sa arate + Facelift-ul, evident :D

 

10173581_969159086447106_509004359591212

 

 

Abia astept :D

 

 

PS: Ma tenteaza sa vopsesc toate bandourile  in culoarea caroseriei. Voi ce ziceti? Oricum si bara spate tot cu bandouri va fi, doar ca ma gandesc sa le vopsesc.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi plac bandourile vopsite la culoare. Inclusiv alea de pe usi daca ai asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dau un aer mai fresh bandourile vopsite, insa astea de le ai sunt grunjoase la textura , trebuiesc pregatite bine sa nu sara vopseaua de pe ele.

mie imi plac asa negre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus crist, mai parchezi undeva ? vreodata ? plm, cred ca decapitezi si furnicile cu spliterele alea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea tare replica cu furnicile :))

 

Poza de mai sus e doar un model, nu e masina mea. Masina respectiva are air ride, cand parcheaza o lasa jos de tot, in mers putin mai sus iar cand e nevoie face jeep din ea :D

 

 

Mersi pt pareri, acum sunt sigur ca o sa le vopsesc, inclusiv cele de pe usi. Evident, nu le vopsesc eu, ci aia de la service, fac treaba buna baietii.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Am schimbat rolele/intinzatoarele/curelele/pompa de apa, am spalat motorul si am montat stopurile.

 

 

-Inainte sa schimb rolele/etc asa suna masinuta mea:

 


 

-Acum e altceva, total multumit, nici un fluierat/suierat/rontait/etc :

 

 


 

 

-Una bucata stop montat

 

IMG_1904.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.JPG

 

 

2.JPG

 

 

3.JPG

 

 

 

Abia astept sa o vopsesc, e exact ce lipeste (plus praguri, bara, splittere :)) )

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Prima modificare legata de motor/evacuare:   Downpipe  

 

IMG_1964.JPG

 

 

Nu am mai facut poza dar am facut si cele 2 urechi de prindere. Nu vibreaza nimic, FUM 0,  pare mai silent motorul in mers, se tureaza usor si parca turbo intra ceva mai violent, poate mi se pare.

 

Pe langa asta, m-am apucat din nou de partea audio, de data asta, cand o sa termin acesta e setup-ul final.

 

Noua configuratie:

-difuzoare fata Hertz HSK165 (2 x 125w RMS)

-difuzoare spate Focal 165A1 (2 x 60w RMS)

-subwoofer JL Audio 12W3V3-4 (500w 4ohmi)

-amplificator difuzoare Eton EC500.4S (RMS: 2 x 145w  + 2 x 75w)

-amplificator subwoofer JL Audio Slash 500/1 (500w RMS)

-cabluri alimentare 0awg

-cabluri difuzoare 6mm^2, cablu subwoofer 10mm^2

-cabluri RCA InPhase din teflon, triplu ecranate

 

 

O sa dureze putin pana le termin de montat/setat dar nu ma grabesc, vreau sa fie facut ca la carte.

 

Incinta pt subwoofer va fi custom din fibra de sticla / inel MDF pt subwoofer / pereti intariti cu folie insonorizanta, difuzoarele fata montate pe inele MDF direct pe tabla usii [tabla gaurita], usile insonorizate complet, cablurile pt difuzoare schimbate cu unele de 6mm^2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce inseamna downpipe ala ? ce face ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Downpipe, adica primul catalizator de dupa turbo scos si refacut traseul cu teava goala in locul lui.

 

Momentan nu se simte mare diferenta cu el scos, dar dupa resoftare se va simti.

 

 

 

Iti dai seama mai simplu din poza:

 

downpipe-38c5f53.jpg

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.