Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

N are nici o treaba, mie mi a iesit bine ITP-ul si fara DPF. De 2 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel nu are treaba, ies perfect noxele ;)

 

Unde fac eu itp-ul se uita doar daca scot fum la diesel, la mine nu scoate deloc. :D si chiar daca le-ar testa, tot ar iesi.

 

 

PS: Poze cu cateva componente:

 

1%20%282%29.jpg
 
 
2%20%282%29.jpg
 
 
3.jpg
Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai in primul catalizator vine si o sonda lambda, cu aia ce faci !?  :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Am probat distantiere de 2cm.

 

Pe fata e ok, pe spate mi se pare ca mai trebuie 5mm. Caut prezoane de 2,5cm cu prindere dubla.

 

Ce e ciudat, e ca astfel voi avea pe spate ET22 cu anvelope 225 si nu freaca :frantics: Initial imi faceam griji ca va freca cu astea de 2cm dar stau mai inauntru decat alea de iarna , desi aveau ET20 cu anvelope 205.

 

IMG_1996%20-%20Copy.JPG

 

 

 

IMG_1994%20-%20Copy.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand gasesc de 2,5 o sa fac o proba, dar acum ca ai zis, m-am uitat din nou la poze si totusi pare ok.

 

Vedem cum e cu cele de 2,5 si daca nu las tot de 2 si pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poze cu cablurile, cu ambele tipuri de difuzoare + usa taiata si inele montate.

 

In cateva poze se vede si cum se incadreaza inelul in fata de usa.

 

Initial am vrut sa montez 2 inele/usa dar sunt prea groase si nu se mai clipseaza usa, asa ca am folosit un singur inel + distantiere.

 

Urmeaza sa mai izolez + rigidizez + insonorizez usile si sunt gata.

 

Trasul cablului de 6mm^2 prin burduful de la usa si pana in spate la amplificator a fost un chin , dar am reusit pana la urma cu multe julituri pe maini...

 

 

3c598c400078500.jpg acd1fb400078551.jpg fef2ae400078575.jpg 0e18e9400078614.jpg 7579be400078654.jpg

a8c2ef400078694.jpg   598fe4400078707.jpg   a3d6c8400078721.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ai complicat cu cabluri asa groase pt difuzoarele din usi. Un 2.5 era suficient, chiar si 1,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina masina Bobo. Ne-am intersectat aseara la fostul Real in CJ, cand ieseai din parcare, eram cu un VW Lupo.

 

La portbagaj ce-ai patit? E usor ondulat pe o parte. Portile nu iti dau pace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Calin

 

Difuzoarele din usi au 125w RMS iar traseul e destul de lung, nu vreau sa pierd nimic pe parcurs ;)

 

@jeezy

 

Nu cumva tie ti-am luat fata cand am iesit din parcare? :) Ca imi cautam telefonul si nu eram atent :D Daca da, imi cer scuze.

 

 

Legat de portbagaj, defapt biciclistii nu imi dau pace. Se dadeau 2 copii la mine pe strada, au coborat cu viteza de pe un deal si s-au lovit unul de altul cu bicicleta pe urma au dat in masina mea: unul in portbagaj si unul deasupra rezervorului...

 

Ce sa le fac...o sa repar eu cand duc masina la vopsit...oricum o vopsesc toata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeezy

 

Nu cumva tie ti-am luat fata cand am iesit din parcare? :) Ca imi cautam telefonul si nu eram atent :D Daca da, imi cer scuze.

 

E ok, nu iti fa griji, vizibilitatea e oricum cam proasta si preventiv mergeam incet ca mai aveam si o oglinda in masina ;).

 

Legat de portbagaj, defapt biciclistii nu imi dau pace. Se dadeau 2 copii la mine pe strada, au coborat cu viteza de pe un deal si s-au lovit unul de altul cu bicicleta pe urma au dat in masina mea: unul in portbagaj si unul deasupra rezervorului...

 

 

Ba biciclisti, ba caini (parca ai avut probleme cu unu si bara spate), toti se dau la fundul masinii :)) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu cainii am avut probleme, cand "m-a muscat" unul de bara :)

 

Tot raul spre bine: dupa faza cu bara spate m-am hotarat ca o sa pun si bara spate M iar cu portbagajul m-a determinat daca tot il revopsesc sa il fac CSL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-a razuit si pe mine un scuter pe dreapta, futui in gura.. 

 

prinde orbul scoate ochii, nu a oprit javra nici o secunda si nu ma puteam lua dupa el ca eram blocat in trafic.. 

e o julitura gen, nimic adanc, nu a ajuns la tabla. ceva vopsea amestecata.. chiar la imbinarea dintre portiere fata spate.. 

inca nu m-a pocnit nimeni in spate, anul trecut mi-am luat-o de 3 ori.. sa ma cac in el de bruxelles. Deja incep sa ma obisnuiesc, ma miram ce plm nu vezi masina neascutita pe aici... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hristos A Inviat!

 

 

Ce am mai mesterit pe la masina:

 

Partea I:

 

 
IMG_2137.JPG
 
 
IMG_2143.JPG
 
IMG_2155.JPG
 
 
IMG_2161.JPG
 
 
IMG_2162.JPG
 
 
IMG_2164.JPG
 
 
IMG_2169.JPG
 
IMG_2168.JPG
 
 
 
 
COntinuarea:
 
Am mai dat cateva straturi de fibra (acum sunt 5-6 straturi peste tot), am remediat o gaura pe care am descoperit-o si am remediat posibile locuri in care ar fi putut scapa aerul. Mai multe o sa vad dupa ce pun subwooferul.
 
31afd5403027244.jpg 1a2b8c403027255.jpg 5307e8403027264.jpg 0ac0ae403027270.jpg f27627403027276.jpg 
 
 
 
[Video] Bump test:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai scris de mult timp aici.

 

Am terminat de montat sistemul audio, dupa care l-am demontat pt ca masina a intrat la vopsit integral.

 

Masina primeste astfel:

-pachet M complet (bari + praguri)

-portbagaj CSL

-splittere Performance + grile Performance

 

Am luat sticle faruri + semnalizari + lucasuri noi , covorase mocheta noi.

 

Shadowline-ul va fi refacut complet, iar dupa ce iese de la vopsit va primi si folii fata (50%) si un detailing interior complet :D

 

Poze:

 

1cbe7f417681325.jpg 48ee98417681331.jpg e815e6417681337.jpg 5e34d1417681361.jpg bc17bb417681371.jpg 25a111417681400.jpg 6d3819417681409.jpg 3e2e17417681441.jpg 5b5a17417681455.jpg 1b4bc8417681497.jpg b0de69417681522.jpg a20cf2417681544.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.