Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Adica 3.0d-ul scoate 4%?

 

toate astea cu 300+ cp scot sub 5%. sub MAS, nu supt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5.7 extern, cutie automata in 6trepte, motorul resoftat mers normal.

 

2.0d extern, sub 6 doar daca mergeam regulamentar si ma feream sa depasesc, cutie automata in 5 trepte.

 

4% la 320d E46 FL si cutie automata? Nici in cele mai umede vise cu nimfomane.

 

Desi sunt doua motoare din generatii diferite, mi-e greu sa cred.

Sunt generatii diferite, 3.0-ul e M57TU, ultima varianta de M57, pusa pe 525d E60/325d E90.

 

E60-ul cu xdrive are 1700kg, E46-le 1500kg.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

al meu nu cred ca a vazut consum sub 6.8 in afara orasului., iar in Bucuresti nu am vazut sub 9.5.

in schimb imi tot arata un prieten cum e90-ul lui facelift (N47) consuma 6,7 in Bucuresti... mi se pare ireal.

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

minte ala ca o gaina beata.  probabil ti-a aratat dupa ce a facut drum lung.  N47 in tm imi arata 8,7 in oras minim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, lol, pai 120d-ul meu face in jur de 11 in oras, iar cu 530-ul la modul cel mai serios, am consum vreo 18 in oras, in afara habar nu am sincer, dar banuiesc ca ceva de genul 10-11 probabil. Ma rog, o conta si cum mergi, dar da-o dreq. M-am saturat de minciunile astea despre consum de prin 2005.

 

si oricum, daca ajungi sa mergi cu ochii scosi din orbite, la consum, disperat sa scoti cat mai putin, probabil esti la un pas de a-ti pierde mintile, daca nu ai facut-o deja, sau esti pornache, adica dupa ce ca e suficient de stresant sa mergi in mizeria asta de oras, mai ai si stres sa nu consume masina, pai mai bine iei tramvaiu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma doare in pwla, imi consuma Focusu 4% in afara, n-am avut masina mai economica niciodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ma, asa am mers la predeal cu masina prietenei acum vreo 3 sapt, un opel astra asta 1,6 benzina si sa-mi bag ..., nush care a fost consumu', dar abia s-a miscat acu' pana acolo. nush cum ... mea consuma asa putin. ma rog, a condus ea.

 

chiar e faina masina, am codus-o si eu. doar ca e manuala si nu halesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba poate unii nu sunt uimiti, dar dupa ce consumuri aveam pe vremuri, 735i, 330xi, 535i, X5 etc., sa am consum doar dintr-o singura cifra, chiar e ceva sa mor, si simt si la buzunar la ce calic sunt de ceva vreme. Ah, si mai si sperie si lumea pe strada ca arata ca un ST, nu stie nimeni ca e pocnitoare de 1.6 diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca orice motorizare peste 2.5d, indiferent de caroserie nu are cum sa consume sub 8 litri afara, la un mers normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mers legal, sta motorul sub 2000rpm, asta cand mergi constant, pe 3.0.La un SUV, te faulteaza dinamica precum pe MAS nimfomanele.

 

Consumul mentionat de mine, e afisat in bord, mai multe drumuri in afara. E60-ul meu are si clapetele alea magnifice la radiator, care stau inchise cand e rece motorul. Mai departe, nu stiu.

 

Consum la pompa nu am facut la nici o masina, nu era vreo discrepanta batatoare la ochi intre cum scade motorina in rezervor versus consumul afisat in bord.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu doar la suv, nici la e60  nu reusam sa scot consum sub 8 la mers normal. Prin mers normal inteleg depasiri, sprinturi, accelerari, nu mers pe autostrada constant cu 100 km pe ora. Nu cred ca poti sa mergi cu 50 si 80 ..... Sau doar daca vrei date statistice, atunci poate, dar nu cred ca sunt ancorate in realitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niciodata n-am inteles ce-i cu clapetele alea, am si eu la e61, vara le vad ca se deschid uneori, ba mai mult, ba mai putin, nu m-am prins in functie de ce, banuiesc legat de temperatura sau ceva. da' nu vad ce legatura au cu consumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se incalzeste motorul foarte repede, nu mai intra aer rece la radiator. Ca la Dacie cand pun taximetristii cartonu in fata.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu doar la suv, nici la e60  nu reusam sa scot consum sub 8 la mers normal. Prin mers normal inteleg depasiri, sprinturi, accelerari, nu mers pe autostrada constant cu 100 km pe ora. Nu cred ca poti sa mergi cu 50 si 80 ..... Sau doar daca vrei date statistice, atunci poate, dar nu cred ca sunt ancorate in realitate.

 

Inseamna ca merg mai relaxat decat tine. La nevasta i se face rau daca merg prea vioi, atunci sa vezi divergente de cat de agresiv conduc.

 

Nu merg ca batranii, insa merg mai relaxat fata de acum cativa ani. Rotile sunt pe 17", pe 16 nu cred ca intra pe E60-ul meu.

niciodata n-am inteles ce-i cu clapetele alea, am si eu la e61, vara le vad ca se deschid uneori, ba mai mult, ba mai putin, nu m-am prins in functie de ce, banuiesc legat de temperatura sau ceva. da' nu vad ce legatura au cu consumul.

 

Cum zice WLF, la rece, stau inchise, motorul se incalzeste mult mai repde. Deci mergi mai mult la "90 de grade". si mai repede.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a umblat la km masinii intr-un mod mai putin profesionist si de aici consumul ala extern de 5.7 demn de Petre Ispirescu. Ia du-te tu la cineva priceput cu tester sa iti faca o recalibrare si dupa sa ne zici daca iti mai afiseaza vreodata sub minim 7%. Nu ai efectiv cum sa scoti consum sub cel declarat de producator. Nici F10 3.0d cu transmisie in 8 trepte de ultima generatie nu se apropie de consumul ala chit ca mergi doar la vale cu el.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

io calculez consumul la 540 în ore de funcționare:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat vrea ea :) Cam 7 afara si intre 10-12 in oras, in perioada asta am intre 8 si 8.5% mixt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poza cu bordul:

 

 

 

IMG_4729.JPG

 

 

 

Am terminat si cu reparatia, a iesit bine dupa multe peripetii :)

 

Prima spalare dupa aplicarea protectiei ceramice. Desi era jegoasa masina, sunt uimit de calitatea protectiei si usurinta cu care efectiv se scurge jegul de pe ea cand dau cu jetul. A ramas masina aproape curata complet dupa o tura de 2 min doar cu jetul.

 

 

IMG_4730.JPG

 

 

Dupa cateva saptamani, in sfarsit am si eu sistem audio fara nici un zgomot :D

 

Android 4.4.4 -> DAC USB 24bit -> amplificator JL Audio 500/1 pt subwoofer iar preout-ul acestuia spre amplificatorul ETON pt difuzoare + Hertz HSK165 fata si Focal 165A1 spate.

 


 

 


PS: A ajuns si intercoolerul mare dar din pacate a ajuns lovit. Acum astept sa imi trimita inlocuitor :)

 

IMG_4660.JPG

 

 

IMG_4661.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ajuns intercoolerul nou:

 

 

IMG_4740.JPG
IMG_4740.JPG

 

 

 

Daca tot am stricat tweeterul de pe stanga dintr-o greseala, masinuta a mai primit un cadou:
 
Difuzoare fata noi: (cu woofere de pe HSK163) care, teoretic, coboara pana la 40HZ:
 
1.JPG
 
2.JPG
 
3.JPG
 
4.JPG
 
 
Bucse bara stabilizatoare:
 
5.JPG
 
 
 
 
Masinuta a mai primit un cadou:
 
 
1.jpg
 
 
2.jpg
 
 
3.jpg
 
 
Incalzirea functioneaza, reglajul lombar la fel, urmeaza un tratament complet complet Leatherique.
Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca aveai un interior sport textil, cu scaune fata  incalzite. Nu-l vinzi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu update.

 

Am montat interiorul, totul functioneaza.

 

 

Pe urma am mai cumparat inca un interior, simplu dar electric si o sa mut sinele + motorasele la mine pt a avea interiorul cu reglaj electric:

 

 

 
12607158_939409166134972_1708535031_n.jp
 
12625826_939409179468304_20528524_n.jpg
 
12650372_939409172801638_933084362_n.jpg
 
 
 
L-am dezasamblat si urmeaza sa mut sezutul + spatarul de la mine:
 
 
IMG_4967.JPG
 
IMG_4965.JPG
 
 
 
Am schimbat sticlele oglinzilor cu unele noi, heliomate, incalzite + unghi wide:
 
IMG_4963.JPG
 
 
 
Am schimbat suportii de motor, tot Corteco am pus si de data asta (cei anteriori s-au deteriorat pt ca au fost montati gresit...)
 
 
Am facut suportul pt intercooler:
 
IMG_4969.JPG
 
 
Am schimbat si suportul canalului de aerisire a franelor de pe dreapta (era rupt), am uitat sa fac poza.
 
 
AM cumparat etrieri de 330d, momentan sunt la sablat + vopsit electrostatic si am comandat discuri Zimmermann Perforate + placute ATE Ceramic + lichid frana ATE Super Blue Racing, astept sa ajunga.
 
 
Am primit si jantele:
 
12735841_10205878378863942_818692290_n.j
 
 
12736152_10205878379143949_910615416_n.j
 
 
12714231_10205878379823966_1992660421_n.
 
 
12695851_10205878380743989_2131465872_n.
 
 
 
Mai astept sa ajunga anvelopele pt ele, am optat pt Goodyear Eagle F1 Assymetric 2, 225 40 18 fata si 255 35 18 spatele.
 
PS: Am efectuat si recall-ul pt airbagul de la pasager, mi-au schimbat airbagul + capsa + clema de la capac :)
 
 
O sa revin cu poze dupa ce reusesc sa pun toate acareturile pe masina.
Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.