Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

dap, anul si km bat investitia/starea..

oricum bafta.

planuiesti tot un  bmw sau altceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la vanzare.

 

As incerca sa o vand cu jantele pe 17, astea ce le ai acum sa le vinzi ulterior. Oricum nervi de otel, cand o sa apara aia cu ofertele de 3000-4000, ca au gasit ei la fel si cu 2500. 

 

Daca n-avea intrari in service, o data cu schimbarea motorului, puteai sa treci KM la cel avut de motorul nou  :P

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

CU 5000e nu o vand, pomana nu o dau, mai bine o tin si continui nebunia cu ea :))

 

Tot BMW vreau dupa ce il vand pe asta, cumva tot il dau ca daca dau separat jantele si sistemul audio, dotari care oricum nu intereseaza pe nimeni deja pot lasa la 6500e pretul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta ti-am zis sa vinzi separat jante/muzica. Deobicei sistemele audio nu ridica pretul masinii, indiferent de cati bani s-au investit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape nimic din ce s-a investit nu ridica pretul masinii. In Romania nu sunt apreciate lucrurile astea.

Cea mai buna varianta e dezmembratul. Ma rog, nu neaparat s-o dezmembrezi total, ci sa vinzi separat doar add on-urile, toate lucrurile valoroase.

Banii pe care-i bagi in masini nu se recupereaza altfel.

Ma rog, poate ma insel. Bafta in orice caz!

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanzarea asta e destul de complicata, si aici ma refer la pret.

Pe romanul de rand il doare la putza de retrofituri, optiuni si ce ai mai mesterit tu pe la masina. La el va conta doar anul si km, as always.

Unui pasionat/cunoscator iar nu o vei putea vinde. Fiindca un pasionat de e46 ii va place lui sa mestereasca si sa isi puna optiuni pe masina, nu sa ia una gata facuta.

Singura ta sansa sa o vinzi la pretul asta e sa prinzi un pruncutz de bani gata care sa ii placa masina. Desi si astia sint rari ca deja au aparut multe modele seria 3 peste e46.

Parerea mea sincera, tine masina mai bine. Nu vei lua peste 4mii pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-i PM lui similea pt sfaturi cum sa-ti vinzi masina 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape nimic din ce s-a investit nu ridica pretul masinii. In Romania nu sunt apreciate lucrurile astea.

Cea mai buna varianta e dezmembratul. Ma rog, nu neaparat s-o dezmembrezi total, ci sa vinzi separat doar add on-urile, toate lucrurile valoroase.

Banii pe care-i bagi in masini nu se recupereaza altfel.

Ma rog, poate ma insel. Bafta in orice caz!

Nu te inseli, si eu am dat prea ieftin E46-le dar nu mai aveam unde il tine. Noroc ca nu i-am facut nici un retrofit, a mancat doar piese si manopera.

 

Romanu' doritor de E46 vrea scaune incalzite, comenzi pe volan, diesel cu km putini si daca se poate sa bubuie putin muzica si mai bine. Plus pachet M doar daca e gratis si roti pe minim 17, starea cauciucurilor nu conteaza.

 

Bobo, in locul tau o dadeam cu ambreiajul obosit si fara baterie noua, nu o sa ajute la vanzare gen tu le-ai uzat, era normal sa le schimbi. Gandire de fomist e asta, evident.

 

Vinde tot ce poti de pe ea, lasa xenonul si pachetul M ca iau ochii. Roti pe 18 ia din dezmembrari, sa fie pachet M, ca romanu' ii fan orice ii M.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum carul meu cu noroc nu se mai termina, continuam povestea pana una alta:

 

Din pacate, mi-a crapat geometria la turbina iar bucatile din ea au sarit in palete si mi-au stricat si paletele de pe evacuare...
 
Cu aceasta ocazie, facem GT2056 in loc de GT1749 + geometrie noua.
 
 
Palete dupa intalnirea de grad 0 cu bucati din geometrie:
 
13987311_1164461976954558_124895596_o.jp
 
 
 
Geometria noua:
 
13978331_1164686116932144_1522387059_o.j
 
 
14012550_1164686143598808_897368219_o.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

În ufologie, întâlnirea de gradul 1 e cea mai lipsită de importanță. Pe măsură ce urci pe scara clasificării, întâlnirile devin tot mai pline de detalii, "dovezi", interferente cu aparatură electronică, urme pe sol, etc.

Clasificarea asta merge pana la întâlnirea de gradul 7, cu dovezi și urmări în plan fizic, gen o ființă hibridă om/ET.

Așadar, în cazul tău, a avut loc o întâlnire de gradul 6, cea în urma căreia un om, animal sau ET a murit.

Bine, sau de gradul 2, în care exista interferente în funcționarea unui vehicul, dar asta se refera la electronică, care redevine funcțională după îndepărtarea ozn ului.

Având în vedere ca turbina a murit, putem spune ca a fost una de gradul 6.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

e mai mare turbina asta noua  sau cum ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pentru motoare >2 litri. 

 

Kenbobo, vezi ca 2056 este fara geometrie variabila. GT2056V e variabil. Mai sunt si variantele noi GTB2056, atentie. 

 

Iti trebuie o remapare si in functie de noroc si injectoarele mari. Ah si nu-ti incape fara modificari. 

 

Ramai la aia standard. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

E deja gata facuta, in carcasa veche, ai dreptate e GT2056v.

 

Remapare am deja iar acum deja e pregatita fila pt noua turbina.

 

 

Vineri ajunge si incepem probele.

 

Are un prieten GT2052V + remapare si merge foarte foarte bine pt un 320d dar e mai safe cu 2056v asa ca eu am optat pt cea mai mare :D

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

degeaba nu o sa ai caii lui MAS :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-a calculat cineva carcasele (A/R) pt aplicatia ta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dai seama ca nu am facut-o eu :))

 

Bogdan MBi se ocupa de toata treaba cu turbina, nu e prima de acest gen pe care a facut, chiar recent a mai facut un 320d touring e46, a scos 236cp 486nm pe dyno.

 

Nici nu vreau sa obtin 300cp din 320d doar ceva mai mult decat stock si sa fie fiabila, oricum masina e tot de vanzare dar pana se da sa mearga cat de cat.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

320d-ul cu 236cp pe dyno a fost facut de Dragos (CompleteCHIP).

 

PS: Turbina mea acum nu e un GT2056 obisnuit, paletele sunt duble si au unghi de atac mai mare.

 

 

13978043_1164717026929053_186227117_o.jp

 

13987919_1164717040262385_390406238_o.jp

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inculpatul:

 
14012756_10207153716146577_585871255_o.j
 
 
Poza cu maimuta:
 
 
13978132_10207153716026574_1921572545_o.
 
 
13950712_10207153716106576_1332823458_o.
 
 
 
 
Alta viata cu noua turbina. Chiar daca e exagerat de mare, am reusit sa o calibrez astfel incat sa nu fie lenesa prin oras , in ture mici, se misca bine de la 1900rpm, la 2200 trage tare iar la 2500 full boost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.