Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Din ce review-uri am citit toti le lauda.

 

Inclusiv dincolo sunt cativa useri care au si sunt multumiti. Aici vad ca are si Zyz.

 

 

Pe langa mai am o trusa Proxxon Industrial. Oricat am tras de ea inca nu am reusit sa rup vreo cheie sau sa o largesc. Suruburi am rupt cu ea, dar cheia niciodata.

 

 

 

Sper sa fiu la fel de multumit si de asta.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se rup bitii aia, sunt foarte slabi.

 

Proxxon e la un nivel superior. Gen KS Tools.

 

E foarte greu sa rupi o cheie. Mai degraba o decalibrezi.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint super Proxxon, Ciupanezule. Aici la noi, Pejo, AutoItalia si alti frantuji si italieni le folosesc in reprezentante. Inclusiv la Quarq Motors Arad aka VW-Audi le folosesc, alaturi de Unior.

Sant excelente sculele dar ca la oricare altele trebuie avut si putina grija. Nu tragi cu teava de un clichet mujlociu.

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint super Proxxon, Ciupanezule. Aici la noi, Pejo, AutoItalia si alti frantuji si italieni le folosesc in reprezentante. Inclusiv la Quarq Motors Arad aka VW-Audi le folosesc, alaturi de Unior.

Sant excelente sculele dar ca la oricare altele trebuie avut si putina grija. Nu tragi cu teabade un clichet mujlociu.

Stiu ca sunt bune. Eu ma refeream la Mannesmann. Scule chinezesti cu nume nemtesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparent arata bine si ai impresia ca sint de anduranta. Dar e fix invers. 

Doar frumoase si bine aranjate intr-o cutie cu mai multe compartimente.

Merg la mici lucrari pe langa casa omului sau la colt de bordura. Dar doar atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact. Am vazut la cineva o trusa d-asta si 90% dintre biti erau sparti. Acolo vezi calitatea. Tubulare de 1/2 sau chei fixe e mai greu sa strici. La piese mici se vede rezistenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat am eu de lucru,nu cred ca nu rezista mai ales ca lucru doar pt mine, gen demontat galerie admisie, un amortizor, o bucse, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pentru astea tine. 

 

Dar sa nu incerci sa tii pe loc vreun pivot cu vreun torx ca sa slabesti piulita. Se sparge 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La amortizoare/bucse chiar nu m-as lasa pe mana lui Manessman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehh o sa vad eu ce o sa fie. Mai am si trusa Proxxon :D

 

Am uitat sa scriu ca am primit azi si inelele din MDF. Maine urmeaza montajul si sper cat de repede sa ajunga folia pt insonorizare. frantics.gif

 

 

 

 

post-84-0-30166500-1385763365_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Calin Da, fac disco din masina :D

 

@Similea Pun STP in usi fata + portbagaj si in usile din spate ori STP ori ceva material spongios (un fel de burete)  fonoabsorbant. Ma mai gandesc inca ce sa aleg pt usile spate (pt ca oricum nu am difuzoare in ele).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. Stp e bun, cata vreme dai putin pe el.

 

Da atentie la burete, ca in timp pute. Stiu io de la mine :)

 

Mai ales daca se face condens.

 

 

Eu am dat guler cadou dls-urile r5a si r6a si acu caut sa montez altceva in usile din fata, da cu adancime cat mai mica.

Si sa pun casu original :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puteai sa imi faci mie cadou r6a-urile :P

 

 

Hmm, atunci cred ca renunt la buretele ala fonoabsorbant desi cica era dedicat pt aplicatii de genul, dar tot mai bine iau STP.

 

 

Daca vrei ceva sa incapa pe fata si sa nu fie scump, poti lua ori difuzoare originale HK ori ceva Hertz ori Focal de 13cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E39 are nokia de carton.

Serios, eu am pus burete din ala in spatele banchetei. Si era unu special, se lipeste pe o parte de tabla iar cealalta, la exterior, are o folie asa, ca de muÅŸama. Si miroase ciudat :)

 

Oricat m-am chinuit (valeu cati bani) si tot nu am reusit sa acopar toata gama de frecvente: intre ce scoteau boxele si cele doua suburi din cotiera era o "gaura" sinistra care strica tot. Frecvente pe care toate celelalte rapene de sisteme stock de pe alte masini le redau...

 

 

Pe un Pio 88 rs, un dls ca41 si una mono de 1000 de wati in punte (parca). Moare Calin de ciuda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic: bre, nu poci sa-l dau. Ca odata cu el am luat si-o baterie de 10 mils din aia pe gel. Pt el.

Bateria s-a consumat in camara, Pio n-a mers nici 5 ore, puse cap la cap. Pur si simplu il urasc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricat m-am chinuit (valeu cati bani) si tot nu am reusit sa acopar toata gama de frecvente: intre ce scoteau boxele si cele doua suburi din cotiera era o "gaura" sinistra care strica tot. Frecvente pe care toate celelalte rapene de sisteme stock de pe alte masini le redau...

Sunt stupefiat ca cineva care evident are ureche si stie cum sa asculte are boxe 5.1 Genius  :lol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand nu am mai scris, doar un lucru am modificat:

 

Jante de iarna ET20 7j 205/55/16 + inele de centrare 

 

g3az.jpg

 

 

 

cyey.jpg

 

 

 

xu2p.jpg

 

 

 

Si cam asa aratau farurile mele dupa ~150km de mers pe drum cu ceata densa: [inainte de a porni la drum am spalat masina]

 

d2gz.jpg

 

 

 

Apropo: bara fata e de vanzare.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mult mai misto cu M-pak, bravo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos.

 

Bandoul nu era ciordit , doar ca nu era montat inca.

 

 

 

Si inca o poza din seria zapada si pentru ca M Tech II.

 

 

PS: Urmeaza sa montez proiectoarele cu lupa :D

 

 

post-84-0-91843000-1390476174_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.