Jump to content
Kenbobo

E46 320d : BBO

Recommended Posts

Sunt curios cum se simte la mana, abia astept sa ajunga :D

 

Pielea e naturala, Nappa Exclusive, din Austria de la Wollsdorf. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde l-ai facut si cat te_a costat?

 

sunt ca o capusa😊

Edited by umbrella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai vazut vreodata volane facute de Ady Desper din Ar? cel caruia ia fost inchis topicul pe mistretz

da o raita pe veveforum pe topicul lui si uita-te putin la poze, mori incet ce iasa din mainile aluia

Edited by Calin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIn cate mi-a zis s-a chinuit putin ca era deformat buretele, ce e drept se vede in pozele anterioare ca pe mijloc la spite avea un fel de sant, si a inlocuit buretele acolo si l-a tot aranjat pana a iesit oem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
O poza de seara (o sa revin cu poze mai bune):

 

IMG_1238.JPG

 

 

 

Volanul se simte foarte bine, e putin mai gros dar am grip din belsug :D

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa schimb termostatul iar antigelul l-am inlocuit complet, fara probleme. Vroiam sa inlocuiesc antigelul pt ca aveam G12 roz si am inteles ca nu e foarte bine.

 

 

Poza:

 

IMG_1247.JPG

 
 
 
Poza bonus:
 
 
unos.JPG
 
 




Cu emotii, m-am apucat de treaba. Am demontat scuturile, am scos antigelul din vasul de expansiune si din radiator pe urma m-am apucat de surubul de pe blocul motor. Cu motorul cald, am dat cu putin WD-40 si s-a desfacut super usor surubul (aproape il puteam desface cu mana goala). A curs antigelul, pe urma am pus dopul la radiator si la vasul de expansiune iar pe urma am turnat apa pana a iesit apa curata din blocul motor. Am repetat pasii pt radiator si pt vasul de expansiune. Pe urma am bagat apa goala in motor, am pornit caldura, am lasat motorul sa mearga 2 min, pe urma am repetat operatia de golire a instalatiei. Peste tot curgea acum apa curata.

Am pus noul termostat, antigelul + apa, am aerisit de vreo 5 ori, acum e la nivel, aerisit corect (cred eu) si am doar antigel albastru. Urmeaza sa fac un drum mai lung sa vad cum se comporta grin.gif Prin oras, in 2km cu caldura pornita a fost apa la 86 grade. 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, cand mergem spre casa vineri seara in accelerare am pierdut din puterea masinii, un puf alb in spate si nu mai tragea motorul.

 

De atunci am si o bataie (cel putin asa pare, se aude gen tu tu tu tu dar nu e tacanit metalic) in accelerare si la ralanti la motor. Dupa ce am pierdut puterea in aprox 200m am tras pe dreapta si am oprit motorul, am verificat uleiul si abia mai era ceva pe joja (dupa 15 minute de stat).

 

Am completat 1l de ulei cat aveam la mine sa nu il las fara ulei.

 

De atunci l-am pornit doar 2-3 secunde sa asculte 3 mecanici motorul. Cum nu mi s-a parut nici unul de incredere am dus masina in alt oras.

 

 

Acum e in service la Targu Mures (am dus-o cu platforma) si astept verdictul. Turbo sigur e dus dar ramane de vazut daca nu e defect si ceva prin motor.

 

Doar la o prima ascultare unii mecanici au zis ca e dus primul injector, altii piston + biela, etc, tot felul de pareri. Ce e ciudat e ca nu a dat nici un semn, nu a puscat nimic, nu suna nimic ciudat doar ca am pierdut putere si bate ceva sau ma rog, suna ciudat. Unii zic ca suna doar paletele prin turbo, cine stie...

 

 

Maine primesc verdictul final. 

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e doar turbina. N-are cum sa-ti pice si turbina si motorul deodata daca nu ai mers fara ulei. Pe de alta parte, trebuia sa chemi platforma. Sa vezi ce greu o sa fie pana vei elimina tot uleiul de pe evacuare. Zgomotul ala e de la turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in maxim 200m am oprit si masina si motorul. Am completat ulei doar ca sa fie, nu am mai pornit masina. Am tractat-o pana acasa iar pe urma am dus-o cu platforma la Targu Mures. Din momentul pataniei fix 5 secunde a mai mers motorul.

 

Sper sa fie doar turbina desi m-au cam speriat mecanicii de la mine din oras. DUpa ce am completat acel 1l de ulei mi-a ajuns aproape la mijloc pe joja uleiul, nu a apucat sa consume mult si nici nu am ulei pe toba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper asa sa fie.

 

 

PS: Acum 2 sapt am comandat modelul nou de navigatie. Azi mi-a ajuns la usa, o sa navighez cu ea prin casa...

 

 

Spre deosebire de ce veche are Android 4.4.2 upgradabil la 4.4.4 si ecranul e cu rezolutie mai buna (1024x600). 

 

O sa stea pe raft o perioada, se pare...

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul ala tu tu tu se aude cumva in filtrul de aer? asa mai infundat

Share this post


Link to post
Share on other sites

SIncer nu stiu pt ca eu eram in masina cand l-am pornit alea 2-3 secunde la mecanic si nu mi-am putut da seama din ce parte vine.

 

Din cate am inteles, acum se uita la motor si ma suna sa imi dea verdictul.

 

 

Daca era din zona filtrului care crezi ca e baiul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si de unde rezulta ca ar fi turbina ? aia face zgomot de genul ala cand pica ? eu stiu ca doar nu mai trage si eventual iti arunca uleiul pe evacuare, fum negru mult, nu un puf alb cum a zis el.

 

poate merge in 3 cilindri si de ia se aude asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e motorul ala suspect de i intra clapetele in admisie?

 

n am urmarit topicul

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , vorba lu' Sly , mai ai clapetele sau ai avut clapete pe galeria de admisie !?
 

daca nu , probabil e turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapetele le-am scos la putin timp dupa ce am luat masina.

 

 

Turbina sunt sigur ca e dusa pt ca am dat jos furtunul ce intra in EGR si aveam mult ulei acolo plus ca mi-a consumat ulei.

 

Dar cum zicea si Pole, mi-e sa nu mearga in 3 pistoane, si daca merge doar in 3, de ce , ce s-a defectat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa mearga in 3 pistoane asa brusc. Credca a avut o tentativa de a lua pe ulei. Daca sunetul ala infundat se aude in filtrul de aer e ceva la spapele de pe cilindrul respectiv sau axa came tacheti.

Sau in cel mai rau caz dupa cum zicea mecanicul ala, biela stramba.

Dar vorbim vorbe. Pana nu il pornesti mu stii ce e acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut de curand la reparat un e92 ce a "luat-o pe ulei" si i s-a stricat doar un piston, sa speram ca nu-i si treaba asta si scapi doar cu turbina.

 

ce ulei ai bagat in motor ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.