Jump to content
Pole

Alegere amortizoare BMW E61 530d

Recommended Posts

Discuri Brembo ovalizate dupa 3000 km.

 

Subscriu, si eu am schimbat, noi noute

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tine a stat masina abandonata 5 ani. Ce vroiai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A stat 4 ani cu alea noi originale puse DUPA Brembo.

 

Pe care le-am schimbat, la randul lor, dupa astia 4 ani. Gtfo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfat: ia-ti din DE OEM (sau de la Grozadan)... din experienta iti spun ca aftermarket-urile sunt incomparabil mai slabe decat OE, chiar daca sunt produse de aceeasi firma

Share this post


Link to post
Share on other sites

explicatia este ca alea pe producator sunt facute sa fie COMPATIBILE cu modelele respective. Spre exemplu: presupunem ca piesa aftermk are de trecut 3 (cerintele TUV) teste pe cand alea pe OE sunt facute sa treaca vreo 5-6 (cerinte TUV+cerinte fabricant auto)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfat: ia-ti din DE OEM (sau de la Grozadan)... din experienta iti spun ca aftermarket-urile sunt incomparabil mai slabe decat OE, chiar daca sunt produse de aceeasi firma

 

Vroiai sa zici OE.

 

Dar si OEM sunt bune, mai ales Sachs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect: OE... oarecum m-am corectat in postul urmator :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie facuta geometria dupa ce schimb amortizoarele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum le schimb, sunt curios cum sunt SACHS urile astea noi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si alea sunt pe viata ? Nu se uzeaza, nu trebuiesc schimbate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe spate are hidraulice, e combi.

Pneumatica pe spate, WLF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe spate parca are perne de aer.

 

In loc de amortizoare ? Sau pe langa amortizoare are si perne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar fata, spate am perne, banuiesc ca exista si ceva amortizoare acolo dar nu m-am interesat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei perna de aer inlocuieste ansamblul arc + amortizor. Nu cred sa fie altfel la BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din imaginea asta asa pare. Realoem. arata doua sisteme, pneumatic si clasic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun-bun-buuun. deci am rezolvat si cu amortizoarele, am suspensie fara acum :D . Ma rog, de fapt alea vechi nu erau cine stie ce uzate, tot SACHS erau. Dar mai bine ca stau acu' linistit, ii statea mie pe creier (gen ca aia cu uleiul Motul).

 

Am facut totusi si geometria si bine am decis, ca era cam varza.

 

acu' sa ma gandesc ce sa mai schimb fara motiv, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele sunt prea comune. Accept donatie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.