ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Povestea a inceput in 2006, cand am cumparat un Scirocco 2 editie Kamei X1 din '82 (aceeasi varsta cu mine) cu fix 50 mil, platiti in 10 rate dintr-un salar de 5 mil ). Am luat-o intr-o stare foarte proasta, atat tehnic, cat si estetic. Din fabrica masina a avut un 1.8 8V injectie mecanica si 112 cai, care la momentul cand am luat-o avea dereglat tot ce putea fi dereglat la un motor (distributie, injectie, aprindere, tot). Pe portiera de la sofer, cineva interesat ar fi putut numara cel putin 4 nuante de culoare. Pragurile, panourile spate, aripile si podeaua erau pline de rugina. In schimb, structura de rezistenta a masinii era OK. Acum, dupa 7 ani, 4 motoare si nu mai stiu cate cutii de viteze, masina a ajuns in urmatoarea configuratie: Motor: - motor 1.8 16V PL, la baza 128 de cai, reconditionat complet - pistoane + biele forjate Audi RS2 - vilbrochen forjat - chiulasa reconditionata, portata si polisata cu axe cu came de 1.8 16V KR (139 cai la baza) - garnitura chiulasa metalica MLS, raport comprimare ~ 8.0:1 - pompa de ulei debit marit Audi 2.0 ACE - cuzineti KS coated - electronica Digifant cu chip Bar-Tek - rampa injectoare + injectoare Audi 20VT 330cc - cutie de viteze 020 5+1 cu LSD - galerie evacuare custom inox cu flansa T3 - turbina IHI RHB52XW, ball-bearing, racita cu apa - admisie custom cu FMIC si BOV Tial - furtune turbo Autobahn88 Interior: - scaune Sparco Speed, centura Sparco in 3 puncte - ceasuri bord 16V (8000 rpm, 260 km/h) - ceasuri Glowshift presiune ulei, boost, AFR, voltaj + ceas temperatura ulei OE - comutatoare contact, pompa benzina, electroventilator - buton pornire motor - interiorul golit, acoperit cu mocheta Exterior: - sasiu intarit, cu bara aditionala antiruliu inferioara fata (K-bar) - eleron Scirocco GT2 - bodykit Scirocco GT2 cu spoiler fata Kamei X1 - jante Borbet BS 9J 16" - suspensie reglabila coilover Ta-Technix - grila fata custom Am incercat pe cat posibil sa o fac cat mai simpla, curata si apropiata de stock, ca sa nu dea de banuit. Intotdeauna mi-a placut conceptul de sleeper. Masina cantareste in jur de 750kg, iar motorul merge cu presiune maxima in turbo de 1.2 bar. Urc si cateva poze mai vechi cu istoria masinii, cu bune si rele. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 2, 2013 E foarte tare masina! Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 2, 2013 Suuuper. Ai idee cam in cat face suta ? Mai multe poze cu interiorul ? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 2, 2013 smecherie, pune cu interiorul o poza. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Nu am poze recente, nici cu interiorul, nici sub capota. Asta e singura pe care am gasit-o: Multumesc pentru aprecieri Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 2, 2013 bravo nene asteptam poze Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 2, 2013 sa pui si ceva filamri de la curse daca ai. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Am, dar trebuie sa ajung acasa, sa le tai si sa le uploadez pe youtube. E o idee sa fac si asta. Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted December 2, 2013 Misto. Cam asa ceva vreau sa fac si eu din pisica, numai ca eu gasesc piese garla. Tu cum faci rost de ele? Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Piesele pentru mecanica se gasesc destul de usor. E platforma A2, comuna cu Golf 2/3. Cu piesele de caroserie (chedere, interior) am restante. De obicei le iau din afara, de la firme care se ocupa cu asa ceva. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Hai ca am si ceva filmulete deja urcate pe iutub: Asta e cu motorul 16V aspirat, dar cu cateva bunatati (axe, volanta, admisie, evacuare, etc.): https://www.youtube.com/watch?v=-dIsaZqu0lM Iar asta e imediat dupa ce am adus masina in Bucuresti, dupa rodaj, cu limitare la 6000rpm si presiune de 0.6: https://www.youtube.com/watch?v=QqLSXNxkBOg Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 2, 2013 foarte misto masina.am cochetat si eu la un moment dat cu ideea unui scirocco,puteam sa iau unul destul de ieftin si in stare buna cred ca era modelul mai nou,cu farurile rotunde duble,motor de 1,8 parca ma rog,pana in primavara sper sa mi termin si eu masina poate ne intalnim la o tura pe undeva Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Cu mare placere. Ce ai vazut tu era Scirocco 1, fabricat intre 1974-1982. Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted December 2, 2013 Bravo Zyzule Zic si eu BRAVO desi habar n-am ce i-ai facut masinii, deloc nu ma pricep. Ma uit in postul tau de deschidere si vad garnitura chiulasa metalica MLS, raport comprimare ~ 8.0:1, pompa de ulei debit marit Audi 2.0 ACE si-mi spun "vai de mine, ZYZ stie pe dinafara combinatii si permutari de motoare", ca sa nu mai zic de faptul ca stie exact ce avantaje ofera frankenstainu' asta de piese si subansamble de la alte motoare. Like. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Mersi Simileo. Cel mai usor sa iti arat ce fac toate astea ar fi sa te dau cu ea. KIP, nu am cronometrat-o de cand e turbo, pentru simplul fapt ca fara slick-uri nu prea pot pune puterea pe asfalt decat dupa 120-130, treptele 1 si 2 sunt doar de amuzament. Cu motorul aspirat facea 6.5s 0-100 si in jur de 14s 402m. Sunt reticent in a-i cronometra 0-100 pentru ca ar trebui sa-i pun slick-uri, si nu stiu daca ar tine cutia. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 2, 2013 Mult s-a mai muncit la ea. Felicitari! Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted December 2, 2013 bai, chiar am fost admirativ de ce nu va plac si motoretele, of Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 2, 2013 daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca mie-mi plac dar daca-mi iau, mor sigur 2 Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Mult s-a mai muncit la ea. Felicitari! Mersi ifx. Ma bucur sa vad ca ce iubesc eu place si altora. Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted December 2, 2013 eu am avut cateva scutere, se pune? Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 2, 2013 Foarte FOARTE tare masina! Bravo Zyz-ule! intr-o zi cu soare poate-mi prezinti masina Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Cu mare placere. Pana acum doar Ciupa a vazut-o live. Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted December 2, 2013 Foarte tare masina. Felicitari pentru munca depusa. Ai masurat-o vreodata pe dyno ? La ce rotatii incepe sa lucreze turbina ? Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 2, 2013 si cu cat boost dai in ea acum? Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted December 2, 2013 Turbina, daca nu ma insel, e de Subaru Legacy 2.0T ? Share this post Link to post Share on other sites