Jump to content
ZyZ

Scirocco 2 16V Turbo

Recommended Posts

Foarte tare masina. Felicitari pentru munca depusa.

 

Ai masurat-o vreodata pe dyno ?

 

La ce rotatii incepe sa lucreze turbina ?

Presiunea maxima e putin sub 3000rpm.

 

si cu cat boost dai in ea acum?

1.2 bar, mai mult nu poate turbina. In primavara as vrea sa o schimb cu un hibrid T3/T4, insa nu stiu inca daca o sa-mi permita investitia cu casa.

Corect, jeleu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu numerele la consum cum sta?

nu poti pune un syncro pe ea? ar ajuta-o mult, mai ales ca fiind pe platforma de G3, n-ar trebui sa ai mari probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul e irelevant in cazul acestei masini. Ciudat ca tocmai tu intrebi asta. Cei 300 cp necheaza mirati.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte faina, cre' ca moare mas de ciuda cu alea 300 de iepe gravide ale lui. :sorcerer:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu numerele la consum cum sta?

nu poti pune un syncro pe ea? ar ajuta-o mult, mai ales ca fiind pe platforma de G3, n-ar trebui sa ai mari probleme

Habar n-am. Syncro are nasul meu pe Corrado VR6 turbo si, sincer sa fiu, mi se pare ca strica distractia. Ciupa, blue, sunteti redundanti  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare pur si simplu stupid sa zici ca este irelevant consumul. O modificare nu poate fi de calitate, daca nu se au in vedere si fiabilitatea si rentabilitatea  :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-ai ma ? Ti se pare tie ca e masina de zi cu zi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dadada, asta are in vedere in primul rand, orice tuner de la Hamann sau G Power, consumul, loool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare pur si simplu stupid sa zici ca este irelevant consumul. O modificare nu poate fi de calitate, daca nu se au in vedere si fiabilitatea si rentabilitatea  :blink:

Coite mici si moi (poate si pufoase), e 10000% sigur ca nu are nici o importanta consumul in ecuatia asta.

 

Masina asta e facuta sa mearga tare si atat. Sa-ti rupa ficatii. Sa te doara splina cand apesi pe acceleratie. Si nu de zgarcenie.

 

Masinile custom foarte performante consuma si 50-60%. Irelevant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va dau exemplul cu prea-faimosul CTL - 900cp si consum un pic mai mare decat la un M3... si asta facut de Active Autowerke. Aia or fi idioti cand s-au gandit la toate astea??? Omul chiar isi poate folosi masina zi de zi, adica nu este ceva exagerat. Iar puterea chiar este impresionanta. Asa orice tilica isi poate pune niste combinatii de piese pe motor si, cu un consum de 300%, scoate 800cp. Arta modificatului sta si in OPTIMIZARE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. E34 ul tau de 300 de cai am inteles ca l ai optimizat la un consum de 5%. Adevarat ?

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAS, orice motor cu ardere interna produce putere prin arderea benzinei cu aerul, combinate in raport cat mai apropiat de cel stoichiometric, cu mici variatii (temperatura, imbogatire in WOT, etc, nu intru in detalii). Asta e o chestie elementara. Asadar, ca sa produci lucru mecanic (putere), ai nevoie si de mai multa benzina si de mai mult aer, dar raportul ramane constant. Exceptand cazul in care nu este folosita puterea motorului, e imposibil sa ai acelasi consum, pe aceeasi caroserie, dar cu un motor de 800 de cai fata de unul de 343. Tocmai de aceea nimeni care modifica o masina nu ia in calcul consumul, pentru ca e clar ca si-a ales puterea in dauna consumului.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sistem de franare ai ? Banuiesc ca e ceva mai performant decat originalu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa razi, dar nu. Masina e binisor mai usoara decat stock si sistemul de franare inca face fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat ai reusit sa usurezi masina fata de original?

 

ai cantarit o sau doar aproximezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumos se mai aude turbina aia in full boost. Sa te plimbe cu placere / imi plac jantele mult

 

Mas - iar visezi avioane 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat ai reusit sa usurezi masina fata de original?

 

ai cantarit o sau doar aproximezi?

La momentul respectiv am cantarit ce am dat jos de pe ea si am scazut din masa din certificat.

 

frumos se mai aude turbina aia in full boost. Sa te plimbe cu placere / imi plac jantele mult

 

Mas - iar visezi avioane 

In filmulet turbina era setata la 0.6 bar. La 1.2 suna cu totul altfel  :)

 

Apropo, ai standalone sau ceva modificat ?

Am folosit electronica de Digifant 1 (G60) cu soft de la Bar-Tek.

 

pai bine zyz, asa se face? :P

 

Nu recunosc nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce afurisit. Mi-ai facut pofta de un Audi 80CQ ce ma gandeam sa-l cumpar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.