ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Foarte tare masina. Felicitari pentru munca depusa. Ai masurat-o vreodata pe dyno ? La ce rotatii incepe sa lucreze turbina ? Presiunea maxima e putin sub 3000rpm. si cu cat boost dai in ea acum? 1.2 bar, mai mult nu poate turbina. In primavara as vrea sa o schimb cu un hibrid T3/T4, insa nu stiu inca daca o sa-mi permita investitia cu casa. Corect, jeleu. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 2, 2013 cu numerele la consum cum sta? nu poti pune un syncro pe ea? ar ajuta-o mult, mai ales ca fiind pe platforma de G3, n-ar trebui sa ai mari probleme Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 2, 2013 Consumul e irelevant in cazul acestei masini. Ciudat ca tocmai tu intrebi asta. Cei 300 cp necheaza mirati. 1 Share this post Link to post Share on other sites
blue 1124 Report post Posted December 2, 2013 foarte faina, cre' ca moare mas de ciuda cu alea 300 de iepe gravide ale lui. 2 Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 cu numerele la consum cum sta? nu poti pune un syncro pe ea? ar ajuta-o mult, mai ales ca fiind pe platforma de G3, n-ar trebui sa ai mari probleme Habar n-am. Syncro are nasul meu pe Corrado VR6 turbo si, sincer sa fiu, mi se pare ca strica distractia. Ciupa, blue, sunteti redundanti Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 2, 2013 Mi se pare pur si simplu stupid sa zici ca este irelevant consumul. O modificare nu poate fi de calitate, daca nu se au in vedere si fiabilitatea si rentabilitatea Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 2, 2013 Ce-ai ma ? Ti se pare tie ca e masina de zi cu zi ? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 2, 2013 dadada, asta are in vedere in primul rand, orice tuner de la Hamann sau G Power, consumul, loool Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 2, 2013 Mi se pare pur si simplu stupid sa zici ca este irelevant consumul. O modificare nu poate fi de calitate, daca nu se au in vedere si fiabilitatea si rentabilitatea Coite mici si moi (poate si pufoase), e 10000% sigur ca nu are nici o importanta consumul in ecuatia asta. Masina asta e facuta sa mearga tare si atat. Sa-ti rupa ficatii. Sa te doara splina cand apesi pe acceleratie. Si nu de zgarcenie. Masinile custom foarte performante consuma si 50-60%. Irelevant. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 2, 2013 Va dau exemplul cu prea-faimosul CTL - 900cp si consum un pic mai mare decat la un M3... si asta facut de Active Autowerke. Aia or fi idioti cand s-au gandit la toate astea??? Omul chiar isi poate folosi masina zi de zi, adica nu este ceva exagerat. Iar puterea chiar este impresionanta. Asa orice tilica isi poate pune niste combinatii de piese pe motor si, cu un consum de 300%, scoate 800cp. Arta modificatului sta si in OPTIMIZARE Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 2, 2013 Acum o sa spui ca masina ta de 300 cp consuma 12%. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 2, 2013 Da. E34 ul tau de 300 de cai am inteles ca l ai optimizat la un consum de 5%. Adevarat ? 3 Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 MAS, orice motor cu ardere interna produce putere prin arderea benzinei cu aerul, combinate in raport cat mai apropiat de cel stoichiometric, cu mici variatii (temperatura, imbogatire in WOT, etc, nu intru in detalii). Asta e o chestie elementara. Asadar, ca sa produci lucru mecanic (putere), ai nevoie si de mai multa benzina si de mai mult aer, dar raportul ramane constant. Exceptand cazul in care nu este folosita puterea motorului, e imposibil sa ai acelasi consum, pe aceeasi caroserie, dar cu un motor de 800 de cai fata de unul de 343. Tocmai de aceea nimeni care modifica o masina nu ia in calcul consumul, pentru ca e clar ca si-a ales puterea in dauna consumului. 2 Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted December 2, 2013 Ce sistem de franare ai ? Banuiesc ca e ceva mai performant decat originalu. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 O sa razi, dar nu. Masina e binisor mai usoara decat stock si sistemul de franare inca face fata. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 2, 2013 cat ai reusit sa usurezi masina fata de original? ai cantarit o sau doar aproximezi? Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted December 2, 2013 A zis ca are aprox. 750kg. E usoara bine. Share this post Link to post Share on other sites
No-X-Cape 3 Report post Posted December 2, 2013 frumos se mai aude turbina aia in full boost. Sa te plimbe cu placere / imi plac jantele mult Mas - iar visezi avioane Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted December 2, 2013 Apropo, ai standalone sau ceva modificat ? Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted December 2, 2013 pai bine zyz, asa se face? Share this post Link to post Share on other sites
raekwon 157 Report post Posted December 2, 2013 Zyz, misto Scirocco! Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 2, 2013 misto driftul zyz,mai ales cu un motor asa puturos Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 cat ai reusit sa usurezi masina fata de original? ai cantarit o sau doar aproximezi? La momentul respectiv am cantarit ce am dat jos de pe ea si am scazut din masa din certificat. frumos se mai aude turbina aia in full boost. Sa te plimbe cu placere / imi plac jantele mult Mas - iar visezi avioane In filmulet turbina era setata la 0.6 bar. La 1.2 suna cu totul altfel Apropo, ai standalone sau ceva modificat ? Am folosit electronica de Digifant 1 (G60) cu soft de la Bar-Tek. pai bine zyz, asa se face? Nu recunosc nimic. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted December 2, 2013 Am gasit un filmulet vechi cu masina, de cand era inca 16V aspirat: https://www.youtube.com/watch?v=a_V3DgboNrM De cand e turbo am facut o singura cursa, cu un Clio Sport 192 modificat la Racing Nick pentru VTM. In rest am fost cuminte Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted December 2, 2013 Ce afurisit. Mi-ai facut pofta de un Audi 80CQ ce ma gandeam sa-l cumpar. Share this post Link to post Share on other sites